milutki162

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O milutki162

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

526 wyświetleń profilu
  1. Jest jeszcze mozliwosc uzyskania instrukcji serwisowej 7430?
  2. No tyle to ja też wiem.. bo mam ich trochę na podwórku.. chodzi mi dokładnie jak to wygląda..
  3. Cześć wszystkim. Wie ktoś może jak aktywować lampy robocze w comand center. Bo chciałbym dołożyć na kierunkach i blotnikach.pzdr.
  4. Nikt nie sciemnia.. po prostu leżeli do nominału brakuje ok 20KM no to nie pozwoliłem to wyżej kręcić bo to już by było 50KM więcej od tego co miał.. Też nie jest to pierwszy John u mnie i przeważnie tak jak być powinno tak było z mocą.. A tego po prostu kupiłem z usterkami.. bo praktycznie wcale nie chodzil i szukam teraz do końca przyczyny czemu jeszcze 20KM brakuje bo z początku miał tylko 150 Jezeli serwis 2 razy sprawdzal parametry i niby bylo wszystko ok to nie ma d*py.. 5-10 KM bym się zgodził ale nie 20 tym bardziej z nowym Turbo, wtryskami itd. Ciśnienie na garach 27 bar.. to musi mieć te konie A ich nie ma nawet jak się nim jedzie to lipa.. nie radzi sobie
  5. Turbo wymienione bo akkulator był szrot i się zacinal.. A miało już parę tyś godzin.. wtryski Też już nie domagaly.. z tego co mi wiadomo to nawet przy dużych przebiegach te silniki trzymają konie.. obecnie ma chipa na 211KM Ale przy tej mapie powinien prawie 230 pokazac
  6. Hamowania była już chyba 5 razy za każdym razem jak coś wymienie
  7. Panowie szukam kogoś kto pomoże mi znaleźć przyczynę barku mocy w JD 7730.. aktualnie brakuje ok 20KM do nominału.. turbo nowe , wtryski Też, ciśnienia dobre.. EGR wywalonyi brak pomysłu...
  8. Okazało się że pompka paliwa która była kupiona w 2015 roku oryginalna odmówiła posłuszeństwa i zamiast min.2,5 Bara to 0.4 Bara cisnienia dawała stąd brak mocy.. pozdrawiam.
  9. Witam. Takie małe pytanko.. jd 7730 i kompletny brak mocy.. pierwsza przyczyna egr. Wywalony całkowicie z chłodnica i usunięty programem.. po hamowni wychodzi 100KW.. postanowione wymiana turbiny na nową, bo akkulator sie zacinal i troche juz godzin miala..plus wymiana łączników chłodnicy, turbiny i kolektora, po diagnostyce silnika ( gary, wtryskiwacze, listwa, pompa wszystko niby ok, chłodnica raczej cała brak pocenia gwizdu, ale po hamowni 120 KW.. filtry nowe, paliwo ok a brak prawie 30KM.. jakieś sugestie? Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj