Polecane posty

tomacha001    5

Że jak??? Możesz coś więcej? W moim od samego początku napierd..ją te kontrolki czerwona/zielona od DPF'a. Do qurwicy może to człowieka doprowadzić. Można jakoś się tego pozbyć?

 

 

 

Też tak mam. do 200mth wziął 4 litry.

 

 

Także zastanawiałem się nad klimą ale odpuściłem. Wziąłem w zamian fotel grammera grzany/pompowany oraz max. obciążniki.

Za kilka dni będzie rok od zakupu. Jak ktoś ma jakieś pytania to dawać.

do filtra dpfa zamów sobie przeloty taki katalizator ja tak mam i odroczyłem komputerek z prawej strony i mam  święty spokój 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

jak myślicie proxima 90 sprawdzi się w agreacie uprawowo siewnym 2,7 z siewnikiem poznaniak ma z przodu tylko 270 kg obciazenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tez mam proxime 100 plus z dpf i mam zamiar go wymienić na ten zastępczy robił to ktoś bo teraz mam 300mth i muszę go wypalać co pare mth jeśli popracuje w lekkiej robocie a ten zastępczy kosztuje 1000zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mamdres    3

Zastanawiam się nad proximą 90 plus z ładowaczem, warto ten ciągnik kupić czy rozglądać się za czymś innym, będzie pracował na 15 ha?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepsza powerka jest bo jest dłuższa.Ja nie wziełem powerki tylko plusa bo sie bałem jak to z tym rewersem elektrohydraulicznym i teraz żałuje chociaż ciągnik sobie chwalę,tylko ten dpf zapychający mnie wk***ia ale nie długo go nie będzie.A i jak bedziesz brał zetora to mów od razu niech ci tego dpfa wywalają i wkładają ten wkład zastępczy i bedziesz ciesył sie jazdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepsza powerka jest bo jest dłuższa.Ja nie wziełem powerki tylko plusa bo sie bałem jak to z tym rewersem elektrohydraulicznym i teraz żałuje chociaż ciągnik sobie chwalę,tylko ten dpf zapychający mnie wk***ia ale nie długo go nie będzie.A i jak bedziesz brał zetora to mów od razu niech ci tego dpfa wywalają i wkładają ten wkład zastępczy i bedziesz ciesył sie jazdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damiano30    2

witam mam juz 3 lata proxsima 90  nie mam zadnych problemow padla tylko pompka zasilajaca ale to na gwarancji w tej chwili ma 1200 mtg i oby tak dalej  jak dla nie to strzal w 10

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mamdres    3

Lepsza powerka jest bo jest dłuższa.Ja nie wziełem powerki tylko plusa bo sie bałem jak to z tym rewersem elektrohydraulicznym i teraz żałuje chociaż ciągnik sobie chwalę,tylko ten dpf zapychający mnie wk***ia ale nie długo go nie będzie.A i jak bedziesz brał zetora to mów od razu niech ci tego dpfa wywalają i wkładają ten wkład zastępczy i bedziesz ciesył sie jazdą.

właśnie przez ten rewers chyba się nie zdecyduję na powerkę, gdyby ciągnik był bez tura to może bym ją wziął. Można kupić zetora z tym wkładem zastępczym i nie stracić gwarancji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

power nie nadaje się do tura bo sprzęgło jest tak nie precyzyjne że szkoda gadać. Poza tym w instrukcji wyraźnie jest napisane ze nie używać pedału sprzęgła a jak lądować ładowaczem bez precyzyjnego sprzęgła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Max1987    20

U mnie powerka tylk oz turem laduje i bzdura rewers strzał w dziesiatke do precyzyjnego podjezdzania uzywam pedału sprzegła i na 1500 bel sianokiszonki zadnej nie uszkodziłem a do ładowania siana i słomy oraz obornika wogóle pedał mi nie jest potrzebny trzeba sie tylko wprawic. A w instrukcji pisze ze nie mozna uzywaz pedąlu sprzegła powyzej jakichs obrotów chyba 1500obr/ min oraz serwisant mnie ostrzegał ze jak ruszam z ciezarem to albo z guzika albo z rewersu a tak to mozna pedału uzywac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian264    15

To trochę lipny ten hydrauliczny rewers musi być skoro nie należy go używać przy ładowaczu no i po co pedał sprzęgła, którego nie można używać?   Kupując ciągnik z myślą o pracy z ładowaczem, rewers hydrauliczny jest pierwszą opcja jaką się wybiera (oczywiście jeśli są na to fundusze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

warto dokupić EHR, ile on kosztuje?

 

Oczywiście że warto, wygoda pracy bedzie o wiele większa niż na mechanicznym sterowaniu a dodatkowo masz opcje amortyzacji(tłumienie drgań) TUZ która oszczędza Ci maszynę i ciągnik podczas jazdy po drogach. Chyba że ciągnika tylko w ładowaczu i transporcie będziesz używał wtedy można nie brac. Ceny niestety nie pamiętam ale raczej nie tańsza opcja niż klimatyzacja.


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mamdres    3

Oczywiście że warto, wygoda pracy bedzie o wiele większa niż na mechanicznym sterowaniu a dodatkowo masz opcje amortyzacji(tłumienie drgań) TUZ która oszczędza Ci maszynę i ciągnik podczas jazdy po drogach. Chyba że ciągnika tylko w ładowaczu i transporcie będziesz używał wtedy można nie brac. Ceny niestety nie pamiętam ale raczej nie tańsza opcja niż klimatyzacja.

a jak z awariami, ma się tam co popsuć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Max to już trochę zrobiłeś w tym turze. Rewers może i nie lipny jednak czytając to co w instrukcji to pedału sprzęgła najlepiej nie dotykać. W pracy polowej bez tura jest świetne bo przez cały dzień można nie dotknąć sprzęgła, może dlatego jak nie używam tego pedału to jest nie precyzyjny. Ja tylko liczę że ten rewers wytrzyma mi więcej jak znajomemu. Jednak on tam miał starą centralkę i myślę że dlatego padło mu to za szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian264    15

Niestety, ale przy pracy z ładowaczem nie da się nie używać pedału sprzęgła. Wręcz często wykonuje się prace nawet na pół sprzęgle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzioz    7

W HSX jest hydrauliczny rewers. I jak do tej pory (1500 mtg) nie użyłem ani razu sprzęgła noźnego. Pracuje jako główny i z turem. więc bzdurą jest że bez nożnego sprzegla pracuje się nieprecyzyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Max1987    20

Ja uzywm sprzegła przy balotach i kukurydzy i nic sie nie dzieje troszke szarpalo to zrobili kalibracje i spokój. Pisze w instrukcji duzo ale uwazam ze sie zabezpieczaja zeby nie naprawiac na swój koszt. I serwisant mi mówił ze najwazniejsze zeby ruszajac z ciezarem to kozystac z rewersu lub  guzika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzioz    7

Nie tylko gnój ładuje. Bele,big bagi,paleciak, itp. Te sprzęgło elektro hydrauliczne to kwestia wprawy i umiejętności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj