MgrLukash

Members
  • Ilość treści

    3688
  • Rejestracja

Reputacja

147 Excellent

O MgrLukash

  • Ranga
    Never Cut My Wings
  • Urodziny 05/25/1989

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania
    Bezinteresowne

Ostatnio na profilu byli

31121 wyświetleń profilu
  1. MgrLukash

    Belarus 1221.3

    Tam na podłodze to moim zdaniem najlepiej ściągnąć fotel i położyć na całość gumę ryflowaną, bo ta tapicerka od butów popęka z czasem. Właśnie jeszcze 5 lat temu Belarus miały też słupki opakowane tą tapicerką a dach taką perforowaną pseudo-skura czy jak to nazwać - coś jak w starych Zetorach. O dziury w podłodze to nie chodziło mi te od pedałów, ale obok na załamaniu, tam gdzie podłoga jest podniesiona przy pedałach.
  2. MgrLukash

    Belarus 1221.3

    Na podłodze kolo sprzęgła/hamulców w nich są spore szpary i chyba przy dźwigniach TUZ. Uszczelki drzwi są słabej jakości i zapewne w niedługim czasie będą wymagały wymiany - może warto kupić jakieś grubsze jeśli będą pasowały. Co do wygłuszenia, to kiedyś mi pewien użytkownik mówił że najlepiej zacząć od przedniego kokpitu i wygłuszyć tam pod kierownicą. Jak te tapicerki nowego typu na słupkach i podsufitka - łatwo to się czyści?
  3. https://www.olx.pl/oferta/zbiornik-na-paliwo-dwuplaszczowy-rope-olej-napedowy-2500l-CID757-IDDc6SS.html Czy ktoś z tu obecnych posiada lub ogladał taki zbiornik? Jak jest z jakością wykona, warto kupić?
  4. MgrLukash

    MTZ 82

    Głową o podsufitkę nie dotykasz w tej kabinie? Czy fotel jest też niżej zamontowany niż w standardowej?
  5. MgrLukash

    Pronar

    Były też przez jakiś czas oferowane z Perkinsem - 5130
  6. Oczywiście że kierownicą po środku - od paru lat ta kabina jest produkowana do min. modelu 622 i zawsze była w niej po środku. To moim zdaniem jest właśnie tego modelu następca - z tego co słyszałem nie był on za bardzo udany... Ogólnie to taki Major od Belarusa Bardziej mnie zadziwiło że poddali modernizacji swoją standardową kabinę do tych najprostszych modeli - przednie szyby są teraz wklejane co poprawiło widoczność - po tylu latach - szok. Najciekawiej zapowiada się 923.7 - skrzynia 14/12 w końcu ma rewers i półbiegi mechaniczne razem. Czekam teraz na półbiegi bez sprzęgła w połączeniu z rewersem (czyli skrzynia 21/18). Jakby wychodziły te modele z niższą normą eurokołchozową wyposażone w starego MMZa na czeskiej pompie to myślę że miały by całkiem niezłe wzięcie na naszym rynku.
  7. Faktycznie, literówka miał być 952.4
  8. MgrLukash

    SaMasz Z-410

    To sworzeń główny który łączy układ zaczepów z ramą.
  9. MgrLukash

    Massey Ferguson

    Szepietowo dzień kukurydzy - wszystkie maszyny na jednym zdjęciu - tragedia.
  10. MgrLukash

    Pronar 5340

    Zgrabianie.
  11. MgrLukash

    Ursus C-375

    Województwo Podlaskie - powiat Wysokomazowiecki - miasto Ciechanowiec.
  12. MgrLukash

    Ursus C-375

    Tam żeby się 'nażreć' trzeba przed wyjazdem solidnie portfel 'nakarmić' - bo z pustym portfelem to nawet auta nie będziesz miał gdzie postawić, chyba że na drugim końcu miasta pod jakimś marketem.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj