Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzycho88    0

Witam.

Przymierzam się do kupna takiego valmecika, ma on uszkodzony wałek wom gdy próbowałem włączyc to straszne zgrzyty było słychać i jeden z wałków (chyba ten 1000obr.) blokował się. Warto pchać się w taki ciągnik ?

To że wyje podczas jazdy to normalne w nich ?

Mieliście jakieś awarie w nich ?

Jak wygląda sprawa mtg w silnikach SISU ? chodzi mi o żywotność 

Wiem że mało kto posiada takie ciągniki ale prosiłbym o jakąs pomoc.

Z góry dzięki i pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    112

dużo ci nie powiem ale sąsiad ma 705 jedyny problem to miał z walkiem tym co idzie przez zbiornik paliwa zabezpieczenie się wyrwało i wałek wypadł z tarczy i koniec jazdy  :mellow:  ;) , a tak poza tym wszystko ok , wom ma sprawny nawet lepiej dokupił przedłużkę bo frezy miał już powycierane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

tutaj jest problem z WOM, musiałbym rozbierać a nw czy to będzie tak łatwo jak sie wydaje. Potrzebny mi WOM na żniwa do prasy kostki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kolego racej nie pchaj się w to części drogir w używce bardzo ciężko nie wiem dlaczego niema prawie nic przerabiam w tej chwili silnik sisu części drogie a za używane wołają tyle co do fenda nowe calego silnika terz nie kupisz chyba że w irlandi danji po 4000euro netto lub w niemczech za8000euro szkoda gadac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rolnik324
      Witam, tak jak w tytule chciałbym w jakiś sposób przyśpieszyć obroty wałka wom w ursusie c360 (możliwe że nasz ciągnik to c355, sami dobrze nie wiemy). Zacznę może od tego że ursus ten pracuje z agregatem prądotwórczym, a agregat wytwarza prąd do pompy głębinowej która wyciąga wode do dosć małej deszczowni do podlewania truskawek. Pompa zasilana jest napięciem 400v i aby uzyskać taki wynik na agregacie ursus pracuje na 2000 obrotów. Mi i tacie nie podoba się to ze względu że ciągnik niekiedy musi pracować tak ponad 5h (a przydałoby się aby pracował dłużej ponieważ mamy spory areał i nie wystarcza to na podlanie wszystkiego w czasie suszy) i to powoduje że ciągnik paliwa spali "swoje" i do tego wychodzą małe nieszczelności silnika (poci się spod korka oleju i paru innych elementów silnika) i zdąży się przez kilka godzin nazbierać na ziemi oleju. Przechodząc do sedna, czy jest możliwość zrobienia lub kupna jakiejś przekładni albo czegoś co zaproponujecie do ciągnika żeby chodził na niższych obrotach? Słyszałem o przerobieniu jakoś trybów albo wymiana skrzyni ursusa na zetora, ale jednak wolałbym nie ingerować teraz w wnętrze ciągnika i wolałbym coś na zewnątrz. Z góry dziękuje. Nieścisłości będę rozwijał w komentarzach.
    • Przez PawelCholody
      Jestem posiadaczem Valmeta/Valtry 6300 rok 1992. Mam problem z biegami  nie działaj, biegi nie mogę wrzucić 1 i 2 jest możliwość jazdy tylko na 3 i 4. Z elektryką jest chyba wszystko ok. Ciągnik odpala jeździ, hydraulika trochę szwankuje.  Gdzie mogę szukać rozwiązania problemu?
    • Przez romanddd123
      witam czy wiecie panstwo jak nazywa sie ta czesc poniewaz nie wiem a przez to mi walek nie kredci ?
       

    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez pWnedMTZ
      Witam, jestem posiadaczem Rabewerka wmke 2.5 m. Można nim pracować z wałkiem na 1000 obrotów ? Na agregacie nie ma żadnej wzmianki o obrotach dlatego niezbyt jestem pewny czy czegoś nie uszkodzę :/ Z góry dzięki za odpowiedzi :)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.