lukasztusin123

Members
  • Ilość treści

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O lukasztusin123

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 03/29/1996

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. U mnie zmieniane zostały panewki oraz był kasowany luz wzdłóżny wału, zmieniane sworznie tłokowe i planowane głowice. Książka serwisowa nakazuje dokonać pomiaru występu tłoka po każdym zdjęciu głowic czy jakiejkolwiek ingerencji wgłąb silnika i nie mam zamiaru strzelać w grubość uszczelki, zakupiłem mostek pomiarowy oraz czujnik zegarowy z intercarsu 550zł. Bardzo porządne urządzenie, warto zainwestować Dziękuję za pomoc i podpowiedzi i pytania zbędne Pozdrawiam
  2. Potrzebuję praktycznego spojrzenia na luz sworznia tłokowego. Lamborghini Premium 1060 silnik 1000.6 W1 Dokonałem pomiaru luzu skośnego sworznia w korbowodzie według service manual. załączam zdjęcia. Książka podaje tolerancję do 0,08mm u mnie na nowym sworzniu wychodzi jakieś 1,2 - 1,3mm luzu. Ktoś kto praktykował nie raz remont takiego silnika SDF czy mógłby się wypowiedzieć jak to wygląda w praktyce czy konieczna jest regeneracja tulejek w korbowodach? Poprostu nie chciałbym nie potrzebnie naciągać klienta na koszty. Proszę o profersjonalne wypowiedzi kogoś kto naprawdę w tym siedzi i się zna.
  3. Dobry Poszukuje czujnika zegarowego z podstawą do pomiaru grubości uszczelki pod glowicą Dołączam foto jak to wygląda. Szukałem nie mogę znalezc coś takiego lub podobnego. Podrzuci ktoś link gdzie to bym dostał, nazwę sklepu albo nazwę jak to się nazywa bo po wpisaniu czujnik zegarowy wyskakują tylko czujniki że stojakiem takie jak do pomiaru tarcz hamulcowych itp. Pomiaru będę dokonywał w lamborghini z silnikiem sdf 1000.6 W1
  4. To prawda! Nie ma sensu samych pierścieni zmieniać. Żeby wyjąć tłoki trzeba zrzucić głowice i wypychasz od dołu do góry. Nie trzeba rozjeżdżać jeśli chcesz same pierścienie zmieniać.
  5. Jeśli chodzi o Valtre to stała u mnie na warsztacie jedna Valtra, więc do końca nie mogę się wypowiedzieć, aleee... naprawa dotyczyła DPS'a, dwa półbiegi się ślizgały a na trzecim coś blokowało, zgrzytało, aż silnik dusiło. Pomiar ciśnień, rozbiórka i nie wierzyłem jak to wszystko wygląda, jak jest to zkonstruowane i ile kosztują części i jaka jest ich jakość... mało tego zakupiony z serwisu valtry NOWY!!!! lock valve (zawór odpowiadający za płynną wymianę ciśnień oleju na sprzęgłach DPS) był fabrycznie wadliwy, przez co gdyby nie szybka reakcja na pedął sprzęgła mogłoby dojść do ponownego uszkodzenia tarczek ciernych sprzęgieł. Ale jest nauczka, żeby na przyszłość nawet nowe i oryginalne części najpierw sprawdzać na stole zanim zamontujesz.
  6. Witam, poszukuję schematu elektrycznego do Lamborghini 1060 Premium, nie ma reakcji gdy przełączam półbiegi, sprawdzałem napięcie na wtyczkach od cewek i jest 0V, albo jakieś 0,02V??? bezpieczniki wszystkie okej, kostka przy lewarku złączona, brak przetartych, urwanych kabli, gdy klikam przełącznikiem w lewarku nie słychać żadnego stycznika czy cuś. Nie działają mi także przełączniki od podnośnika na błotniku, wiązka od nich jest ucięta w kabinie, a idąc dalej w kierunku reszty wiązki elektrycznej ciągnika nie widzę gdzie to podłączyć. Jakieś pomysły? albo chciałby ktoś się podzielić schematami? Pozdrawiam
  7. Osobiście nie polecam żadnego Renault/Class, Jak dla mnie Deutz, Lamborghini, Same to są porządne maszyny, tylko trzeba trafić zadbany egzemplarz
  8. Siema, czy podczas wrzucania biegów zgrzyta? czy czuć opór i np. jest odczucie jakby ciągnęło sprzęgło ? Wajcha od biegów nie lata luźno?
  9. Dzisiaj zmieniłem bezpiecznik z oznaczeniem kluczyka tak jak było na 20A i zmieniłem na nowy ten 15A i dzisiaj akcja tego typu, że tylko przekręcałem kluczyk i odrazu paliło bezpiecznik 15A ten z oznaczeniem ELECTRIC1. Pierwsza sprawa, wymontowałem siedzenie, boczny plastik z prawej strony co idzie cała wiązka od panelu ster. podnośnikiem i gumę z podłogi, okazało się, że mam gryzonia w kabinie i ponadgryzał mi wiązkę. Przejrzałem całą wiązkę i poprawiłem, poizolowałem przewody, ale dalej mi paliło bezpiecznik. Odpiąłem złącze z tyłu pod kabiną, zmiana bezpiecznika na dobry, przekręcam kluczyk bezpieczniki całe, odpalam chodzi nie gaśnie, poleciałem po wiązce na skrzyni i najpierw sprawdziłem kable które dochodziły do bloku elektrozaworów od WOM, blokady mostów i przedniego napędu, kable całe, odpiąłem wszystkie wtyczki, włączyłem zapłon i zacząłem podpinać pojedyńczo wtyczki dom cewek, WOM ok, blokada OK, czujnik OK i na końcu przedni napęd i spaliło mi bezpiecznik. Zamieniłem miejscami cewki od napędu i blokady i wtedy spaliło mi bezpiecznik po podpięciu wtyczki przy blokadzie mostów. Czyli cewka robi zwarcie czy cuś i pali mi bezpiecznik. Cewkę zamawiam jutro i problem z głowy mam nadzieję Tylko martwi mnie ten gryzoń czy on gdzieś tam się jeszcze nie czai na moje kabelki bo te pogryzione kable widać, że świeża sprawa. Zapomniałem dodać że wczoraj ten mały komputerek na słupku od gazu ręcznego jeszcze wczoraj mi się świecił i działał, dzisiaj już nie i okazało się że 3 kabelki od niego były świeżo przegryzione
  10. Lamborghini premium 1060. Ciągnik nagle zgasł, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Okazało się, że przepalił się bezpiecznik 20A - oznaczenie tego bezpiecznika jest na pokrywce zobrazkowane jako kluczyk od stacyjki. (Jest dwa takie bezpieczniki w skrzynce jeden 20A drugi 30A) zmieniłem go ciągnik odpalił, podniosłem agregat i za chwile ciągnik zgasł, znowu spaliło bezpiecznik, zmieniłem odpalił, dąłem gazu i zgasł. Skończyły mi się 20A i założyłem na próbę bezpiecznik 25A ciągnik odpalił, ale zauważyłem że przu dawaniu gazu wskazówka od obrotomierza podnosiła się do góry i po chwili spadała do obrotów biegu jałowego mimo że obroty silnika były nwm ponad 3000obr, nagle zapaliła się kontrolka ładowania obrotomierz całkiem zgasł, kontrolka ładowania też zgasła i przestał działaś panel sterowania podnośnikiem z prawej strony wraz z przełącznikami od napędu, blokady i WOM. Zgasiłem silnik i odpala normalnie, sprawdziłem i bezpiecznik 25A który założyłem jest cały, ale za to spaliło bezpiecznik 15A z oznaczeniem ELECTRIC1, zmieniłem go, kontrolki na desce się pojawiły, kontrolki na konsoli od podnośnika też zaczeły mrygać niby wszystko ok. odpalam silnik i po chwili gasną kontrolki na desce i na panelu konsoli od podnośnika i znów spaliło ten bezpiecznik z oznaczeniem ELECTRIC1. Dodam, że całe oświetlenie ciągnika działa, ciągnik odpala, wkręca się na obroty, jeździ.
  11. Poszukuję instrukcji napraw / workshop manual do international hydro85. Oczywiście kupię!
  12. Witam poszukuję pilnie instrukcji napraw / workshop manual do traktora International hydro85 z 1984r. Nie szukam darmowego źródła, może ktoś z was ma na sprzedaż, lub wiecie gdzie mogę to dostać, jakiś sklep czy cuś :) Pozdrawiam
  13. Ciągnik SAME LASER 110 zamontowany TUR Problem tkwi w podnośniku, a mianowicie: Podnośnik słabo zaczął podnosić, podczas podnoszenia słychać charakterystyczne "dzwonienie". gdy podniesie to trzyma ale cały czas "dzwoni" Gdy przełączę hydraulikę na TUR , zasteruję kiprem lub poprostu zgaszę traktor podnośnik momentalnie opada. np. z pługiem lub agregatem. podczas opadania dopóki nie opadnie całkiem cały czas słychać "dzwonienie" Zdjąłem pokrywę z góry i zauważyłem że "dzwoni" zawór ten z tyłu rozdzielacza (sprawdzałem go stetoskopem diagnostycznym przy zetknięciu z nim on wydawał najgłośniej to dzwonienie) Po zgaszeniu traktora na podniesionych ramionach podczas opadania ramion olej "ucieka" z dziurek w zaworze . pozwoliłem sobie wkręcić trochę zaworu aby zwiększyć ciśnienie i lekka poprawa jest ale dalej opada i słabo podnosi. Dodam że TUR działa szybko, podnosi bardzo dobrze jak i wyjścia hydrauliczne działają jak trzeba. Czy główną przyczyną tej usterki jest sam ten zawór ? Czy przyczyna może leżeć dalej w rozdzielaczu?
  14. Wymontowałem pompę hydrauliczną, obudowę filtra wraz z filtrem na zasilaniu pompy, smoka oraz cały układ na zasilaniu pompy, wszystko wyczyszczę, posprawdzam, ogólnie uszczelnienie dokładnie zasilanie pompy. Po złożeniu sprawdzę ciśnienie oleju. Wymontowałem także cały rozdzielacz, pozmieniam oringi (są trochę pogniecione), sprawdziłem elektrykę czy dochodzi prąd do cewek , wymontowałem i sprawdziłem wszystkie cewki na rozdzielaczu, tj. w środek cewki wsadziłem śrubokręt i prosto z akumulatora kabelkami załączałem cewkę i przyciągało śrubokręt i to dość mocno trzymały. także każdą cewkę po ok. 5 min zostawiałem pod napięciem 12v żeby sprawdzić czy się nie grzeją itd. wszystko ok. Wykręciłem także elektrozawory z rozdzielacza i teraz pytanie jak sprawdzić taki elektrozawór czy jest sprawny? Na każdy wykręcony elektrozawór zamontowałem cewkę i z akumulatora dawałem prąd to niby chodzą, cpykają nie zacinają się, ale nwm czy w ten sposób dobrze je sprawdzam. Proszę o odpowiedź :) Dzięki za odpowiedzi wcześniej, Pozdrawiam :)
  15. Witam Valtra Valmet 8150 Wymienione zostały we wszystkich koszach tarczki z blachami oraz uszczelnienia koszy. Wymieniona pompa hydrauliczna na nową. Problem tkwi w III zakresie półbiegów, a mianowicie po paru godzinach przestoju Valtry przełączając z II zakresu na III zakres półbieg załącza się z opóźnieniem przy czym szarpie trochę. Po zagrzaniu się oleju z II na III zakres przełącza się już płynniej bez opóźnienia, lecz pod obciążeniem traktor na III zakresie zachowuje się tak jakby ślizgało się sprzęgło tj. obroty silnika rosną a prędkość nie wzrasta a czasem nawet maleje. Dodam, że drży wąż hydrauliczny wychodzący z pompy hydraulicznej do filtra oleju tego z tyłu na błotniku. Tak jakby pompa ssała olej z powietrzem? Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju pompy hydraulicznej? może być nie szczelność na zasilaniu ze smoka do pompy? ssie lewe powietrze, nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia pompa i dlatego nie ściska tarczek na tyle mocno i się ślizgają? Prosiłbym o podowiedzi, pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj