Skocz do zawartości

Polecane posty

adrianufo    0

moim zdaniem olej w skrzyni powinno sie wmieniac w zaleznosci jaki byl wlany np ja mam agrol u i raczej go co 500-700 mth ale np bp terrec bym zmienial co 1000mth a nawet co 1200. jesli ktos ma agrol to radzil bym na nim nie przeciagac mth poniewaz nie jest on 1 klasa do tych skrzyn z powodu gestosci w zimie noga wystepowac problemy np. z hamulcami podnosnik ciezkie wkladanie biegow a nawet zapolanie sie kontrolki smaromania skrzuni. ale jesli ciagnik chodzi w + temperaturach jest wszystko oki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutek22kret    0

zaświeciła mi się kontrolka od smarowania skrzyni, wymieniłem olej na agrol i użytkowałem traktor (mf 3060) około miesiąca po czym znów zapaliła mi się kontrolka od smarowania ,niejestem pewien na 100 % bo dopiero po niedzieli jestem umówiony z mechanikiem ale zginęły mi hamulce i prawdopodobnie rozpuściły mi się tarczki hamulcowe właśnie od agrolu. Jeśli będe wiedział na 100 % to napisze co było przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

w starych ciagnikch zaleca sie wymianie olej w skrzyni co 1000 mtg ale nie zadziej niż co 2 lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Daniel215    0

mam MF i nie wiem jaki olej jest w skrzyni biegów i teraz mam takie pytanie...

czy agrol można mieszać ze wszystkimi olejami do skrzyni???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    192

może zrobić Ci się tzw Smietana jak nie wiesz jaki masz olej to wymieniaj, możesz uszkodzić skrzynie a jej naprawa w 30xx nie jest Tania  <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi217    1
To chyba nie nazwa oleju a jego klasa jakościowa <_<

to nie klasa jakosci tylko lepkosci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26
mam MF i nie wiem jaki olej jest w skrzyni biegów i teraz mam takie pytanie...

czy agrol można mieszać ze wszystkimi olejami do skrzyni???

 

Nie rób tak i nie oszczedzaj na oleju bo to Cie może drogo w przyszłości kosztować wiec lepiej nie ryzykowac wez sobie kup BP terrac dokładna specyfikacja gdzies na forum jest i będziesz pewien ze nic sie nie stanie. W tym ciagniku duzo rzeczy zasilanych jest hydraulika wiec lepiej nie ryzykowac z olejem <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak mówi Pablo lepiej dać za olej 200zł więcej i nie martwić się i nie mieć problemów i płacić za wymianę tarcz itd wcale BP nie jest taki drogi płaciłem 13.5zł za1l.Jaka jest cena Agrolu?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

nie znam ceny agrolu, bo sie nie pytałem... ale gość mówił że można go mieszać ze wszystkimi olejami, lecz nie bede tego robił i chyba "poświęcimy" te tyś zł na olej (tam wchodzi ok 75 l...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Do mojego 3080 w zupełności wystarczyło 55l

5l zostało mi na dolewkę. Za olej BP Terrac(beczka 60l) w Rolmax'ie wyszło mnie 720zł oraz filtr bepco 200zł, przesyłka ok 50zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
to nie klasa jakosci tylko lepkosci <_<

Ta, GL-4 to klasa lepkości... a np. 80W90 to co to jest? Jak nie wiesz to nie poprawiaj. Polecam opracowanie "Oleje Smarowe" autorstwa Andrzeja Dudka.

 

"Podstawową specyfikacją jakościową olejów przekładniowych jest specyfikacja opracowana przez API (...) Dzieli ona oleje przekładniowe na 5 klas oznaczonych: GL-1, GL-2, GL-3, GL-4, GL-5" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym nie ma problemu dużo firm ma oleje od ręki głownie te które zajmują się mechaniką ciągników i sprzedażą części na miejscu dostaje się olej i filtry :blink:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mazowszanin    2

Mam pytanie odnosnie MF6180 bo chce wymienic olej w skrzyni;

!. jaki powinien byc zalany (jakie zalecacie)

2 ile tam wchodzi litrów

3 dajcie namiary jak mozecie na jakis sklep z olejami (internetowe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0DawiD0    0

Koledzy mam pytanie do Was ,kupiłem MF 3645 z 92r. z przebiegiem 5000 mtg w silniku zrobiłem zmiane oleju na turdus 15w 40, a w skrzynie mam zamiar wlać olej BP Terrac tylko 10w40 czy 15w40, i czy ma być to olej uniwersalny do skrzyni i do silnika czy tylko do skrzyni(transmision). Ile wchodzi oleju do skrzyni do tego traktora??? jest Ktoś jest w posiadaniu instrukcji obsługi do tego modelu?-dogadamy się.Jaki olej wlać do przedniego mostu?co polecacie?Na co zwracać szczególną uwage w tym traktorze w czasie jego eksploatacji aby służył jak najdłużej bezawaryjnie?Z góry dziękuje za okazaną pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finek    0

Witam mam pytanie szykuje mi sie wymiana oleju w Landinim 8550 silnik perkinsa odpowiednik MF 675/690 85 km i nie wiem ile tam wchodzi oleju ani nie wiem jaki olej tam zalać prosze o pomoc będę wdzięczny. Coś mnie bardzo korci z tym olejem wole wymienić i kupić dobry olej i spać spokojnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    192

Witam... trafia mi się olej i nie wiem czy będzie sie nadawał do mf 3060 jesli ktoś wie to proszę o odpowiedż

 

tedex sae 80w90 GL5 api

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

moim zdaniem jak do wszystkiego to do niczego,ale mogę sie mylić bo się z takimi olejami spotkałem,tylko ciekaw jestem jak oni to z tymi dodatkami rozwiązali,bo dodatki silnikowego przekładnią szkodziły i wicewersa,tak przynajmniej było kiedyś.co do tego GL5 to do hydrauliki może być za gęsty,to olej do mostów,do ciągnika w skrzynię GL4,przekładniowo-hydrauliczny niezależnie od producenta.GL4 i hydrałlika cicha i biegi dobrze wchodzą.pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

jakby ktoś teraz szukał to nazwa BP terrac 10w40 nie obowiazuje, Teraz to BP Agri MP+ 10w40, bo kupuje go teraz do skrzyni mf 3065, 11zl/litr w poznaniu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlodzik    0

Dobry

 

 

Tylko najlepiej jest lać ten olej który się lalo od początku

Chyba ze się psuł wtedy można wymienić na coś lepszego

 

Pamiętaj aby nie zalewać za dużo ani do silnika ani do przekładni bo uszczelki wyjdą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robigal    0

Pisałem w innym temacie, ale nie dostałem odpowiedzi, może tu ktoś odpowie na poniższe pytania.

 

Mam zamiar wymienić olej w skrzyni, moście i zwolnicach w MF 3095-skrzynia dynashift.

Czy do skrzyni mogę wlać olej Castrol Agri MP+ 10W/40 podobno dawny BB Terrac.

Na forum Peron pisał że w MF 6180 jeszcze odkręcał dolny dekiel i czyścił filtr siatkowy, czy w moim Ferdku też taki jest i czy go czyścić?

Olej ze skrzyni spuszcza się jednym korkiem czy jeszcze z innych miejsc?.

 

Jaki olej do mostu i zwolnic i ile wchodzi?

Którędy się wlewa olej do mostu bo nie mogę znaleźć korka.

 

Za informację z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal16
      hej mam wielki problem mam zamiar kupic deutza 6.45 i mam pytanie czy nie wie ktos czy to jest normalne jak sie ciagnik nagrzeje i jest na niskich obrotach to swieci mu kontrolka o nie smarowaniu. Bardzo prosze o o pomac mam niewile czasu aby sie zasranowic nad kupnem :-(
    • Przez janek999
      Tak jak w temacie .Pompa podnosiale trzeba bardzo dlugo czekac i co jakos 1 min sie podniesie troszeczke i za 1 min znowu i slychac z przodu ciagnika jakies jakby obcieranie czy takie cos jakby olej saczyl sie -niewiem jak to opisac. W domu normalnie jak sie doleje do pompy oleju to podnosi na podworku normalnie.Wyjade na pole podiesie ze 2 raz i juz niepodnosci- na podworku niewidac zeby olej lecial.Wie ktos mzoe w czym problem ? W pompie jest 15 L .Tak podejrzewam bo niewiem gdzie sie wlewa z tylu nad ramionami miechanik mowil.A do jakiegos serwisu niemam nr zeby zadzwonic.
      Jaki to model to niewiem wiem ze ma 31 lat bo niepisze jaki model -wiem ze ma 98 czy 100 KM.
      Z gory dziekuje bardzo.
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez xFarmeRx
      W zeszłym roku kupilem SAME z 1984r chcę wymienić olej w pompie podnośnika i w pompie wałka (są oddzielne) ale nie wiem jaki olej zalać czy ktoś może mi pomóc
      ??
    • Przez problem
      witam, mam problem ze skrzynią biegów w ciagniku r 4 105 polega on na tym że
      pękają łożyska na jednym z wałków na skrzyni biegów w ciągu 6 miesięcy wymieniałem je juę 2 razy
      ciągnik ma ok 2000 mtg może ma ktoś podobny problem i pomoże mi usunąć awarię i co może być przyczyną tego stanu.
      z góry dzieki i czekam na odpowiedź
×