Pietras892

Members
  • Ilość treści

    5797
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

945 Excellent

O Pietras892

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 11 Lipiec

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

43978 wyświetleń profilu
  1. Też w rym roku robiłem podajnik. w sumie to jego odbudowe. Jest przy tym roboty. U mnie ma trochę ponad 18m i wydajnoć ok 35-40t/h. Pamietaj aby wszystko zasilikonować bo jak woda podcieknie to bedzie gniło
  2. Tiaaa producenci drobiu i dokład😂 Jak płaci weterynaria za wybicie stada? Wiesz? Takie bajki to 200x słyszałem że komuś tam kurnikarz mówił ze mu ptasia dupe uratowała.
  3. Ale czy Ty nie potrafisz zrozumieć co to jest cło i obrot wewnątrz wspolnoty czytaj UE. ? Ukraina nie jest w tej wspólnocie a zboze jest zwolnione z cła które powinno być naliczane. Dlatego to jest takie bee. to tak jak Ty musiałbyś płacić podatek od wszystkiego co masz , a Twój sąsiad za to samo- byłby zwolniony.Ty byś dokladał a on zarabiał. Spoko by było? Ludzie się cieszą ,że tańsza pasza. zobaczymy co powiedzą jak mleko i mieso zaczną wieźć. A tak ma być. Niektórzy bedą się cieszyć że katon mleka kupią poniżej 2 zł i udko na obiad za 5zł szczegolnie Ci w miescie😁 Coś mi się wydaje że słono zapłacimy za postawienie sasiada na nogi
  4. Jaki zagraniczny… kupowałem tylko z Litwy z ich zakładów azotowych. Zresztà jakikolwiek by nie był to podatek i ewentualne cło zostały w budżecie panstwa wiec w czym problem bo z nawozami nie ma wolnej amerykanki jak z ukrainskim zbożem Litwa jest w UE wiec w czym jest problem. Skoro mamy konkurować z ukrainą to i u nas powinno się odblokować zakazy chociażby na środki chemiczne ,które oni mają i np powinni znieść cło jak my chcemy sprzedać coś im. A to że jak cena idzie w gorę to normalne, że kto nie musi to nie sprzedaje.Niekt nie jest samarytaninem.Nie tylko w rolnictwie takie praktyki .To normalna zasada handlu i wolnego rynku. Sprzedajesz i czy wgl. Sprzedajesz to już tylko Twoja sprawa.
  5. Daj Pan na priv. nazwę tego leku co Ci ten psychiatra wypisuje.
  6. Dokladnie. A przy tym omijanie badań tego towaru, który w wiekszości zawiera sporo substancji zakazanych w ue. dlatego np nasza kuku jedzie do niemiec a u nas na paszarnie ukrainski syf
  7. Ale wiesz na 100%? Ja bym reki nie dał co do tej jakości. Np kukurydza - podstawowy herbicyd w ua to atrazyna u nas w ue dawno wycofany. Powodował problemy z rozrodem zarowno u zwierzad ja u ludzi Rzepak - wszystkie środki i zaprawy dawno ktore długo zalegają w roślinie u nas wycofane tam wolna reka i wszystko dostepne. Na europę zach .może i jedzie ziarno dobrej jakośći , ale nasze wytwórnie pasz to chcą kupić tanio temat rzeka
  8. @up brak popytu =mniejsza marża. Może byłoby taniej. Ale raczej nie będzie bo wielu zobaczy problem dopiero jak do zboża dołączą np.mleko czy bydło rzeźne bez cła za połowę ceny naszego i się okaże że na raty im brakuje😄 Tam produkuje sie duuzo taniej i na mega skalę. Kto był ten wie.Gdyby mieli wolną amerykankę w handlu z nami na takich warunkach jak zboże to 2 lata i u nas rolnictwo leży na łopatkach od drobiu po krowy a o zbożowej to wgl nie ma śladu.
  9. Może czasem trzeba patyk w gówno włożyć żeby zaczęło śmierdzieć. To może ktoś się znajdzie co będzie chciał zlokalizować zródło smrodu.
  10. Tanio kupić, ale nie łamać prawo. Przecież ten syf z big baga z węglowego z wagona pod śniegiem ,który nie wiadomo czym był pryskany i moze nawet gmo wjeżdża jako zboże techniczne bez cła,podatku i kontroli . Następnie kupują handlarze(w sensie firmy) i dochodzi do jakiegoś cudu w wyniku czego powstaje pszenica konsumpcyjna. To jest dla Ciebie normalne kolego?
  11. Zaraz pewnie jeszcze napisze, że nas ratuje i jeszcze pomaga ukrainie ,ale rolnicy głupi i tak tego nie zrozumieją a on wyuczony marketingowy rekin nie będzie przecież nikomu tlumaczył. Przecież to nie przedsiebiorca robi krzywde rolnikowi kręcąc wały z mieszaniem zboża ,albo zbożem technicznym. On tylko łamie prawo, ale że nikt nie sprawdza to jest dobrze wszystko Prawda jest taka ,że zboże dostaje na granicy polskie obywatelstwo ,nasz rząd nie widzi w tym problemu, a handlarze mają drugie żniwa. Bronią tego stanu rzeczy ,bo zbijają na tym mega kasę. To nie chłopi powinni tego pilnować, tylko panstwowa instytucja powinna wertować handlarzy za te przekręty. wystarczyłoby wprowadzic takie cło jak my mamy na ukrainę i niech sobie handlują ile chcą
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj