Skocz do zawartości

piciaj

Members
  • Zawartość

    510
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

31 Excellent

O piciaj

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 11.11.1985

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gniezno/Września--
  • Zainteresowania
    mechanika zootechnika treningi krav maga

Ostatnio na profilu byli

5475 wyświetleń profilu
  1. Wóz paszowy Intermix do niskich obór

    prawie jak u mnie :D tyle ze strautmann obciety :D:D  
  2. Widły do palet

    bardzo przydatna rzecz , praktycznie codzien w uzyciu :)  
  3. New Holland

    żeby ogóra utopić to ale musiala byc zupa, mnie nie udało sie przez 6 lat :D  
  4. druga renie znalezc identyko gdzies obok Ciebie , porownywac wszystko i polaczyc bo inaczej tego nie widze  
  5. Rozmiary opon do ciągników

    witam panowie prosilbym o informacje odnosnie zetor 6340 przod opony sa 12,4 -24, a na tyle 16.9-34 ,chodziłoby na tył zalozyc szerokosc tez 12,4 ale jaka wysokosc na 36 , 38 czy 40 cali, nie moge rzadnych info znalezc
  6. Żmijka na przyczepie

    jutro ci mogę podać albo w tyg. mam załozone  na dwoch 10tonowych hl-kach, dziala to super ojciec siedzi w cieniu i tylko wlacza :D polecam każdemu  
  7. Żmijka na przyczepie

    mam takie zmijki , rusza jak bedzie widac srodek zmijki, mam silnik 1,5kW i mniej wiecej podobne przelozenie, idzie jak burza   
  8. Ursus C-360 3p rozdzielacze

    tez jestem juz po wywaleniu oryginalnego rozdzielacza , z tym ze zostawilem tulej, zobaczymy jak bedzie teraz , pozdrawiam  
  9. New Holland TS100 przekładnia

    koledzy wielkie dzięki, jak sie rozgrzeje przy jakiejs robocie to zrobie mu kalibracje i zobaczymy :) chciałbym go sprzedać za jakis czas bo potrzeba nam zwłaszcza dużo ciezszej maszyny i jednak mocniejszej , aniechce sprzedawac jak co nie halo
  10. New Holland TS100 przekładnia

    taki odzew rozumiem:) czy dam rade sam ja zrobic? no i przede wszystkim jak  heh
  11. New Holland TS100 przekładnia

    nom pomysł dobry, nie liczac kilkuset kilometrow odległosci... poza tym nie jestem z tych co nic nie potrafia naprawic we własnym zakresie.. raczej licze na inne konkrety"
  12. New Holland TS100 przekładnia

    nom pomysł dobry, nie liczac kilkuset kilometrow odległosci... poza tym nie jestem z tych co nic nie potrafia naprawic we własnym zakresie.. raczej licze na inne konkrety"
  13. New Holland TS100 przekładnia

    koledzy widze obyci w temacie , mam ts 115 z taka sama skrzynie wszystko ladnie ruszanie etc. tylko miedzy 6 a 7 lekkie szarpniecie i miedzy 2 a 3 tez ,oraz pojawianie sie przy tym  kontrolki oleju "kropelka " ,czy starczy zrobic synchronizacje czy ktos ma jakies sugestie ? olej i filtry zmieniałem i nadal jak bylo tak jest..?
  14. New Holland 658

    ja mam dwa razy sznurek, myslalem o siatce ale u mnie byloby kicha bo zima omarzniete ciezko zedrzec  
  15. New Holland 658

    zeby cos przy niej popsuc trzeba sie po prostu postarac, nie do zamordowania , mam pare lat i robie duzo balotow jak cos to pisz  
×