mario504

Reno ares z silnikiem john deere czy naprawde tyle pali!!

Polecane posty

mario504    0

Witam mam pytanie  do posiadaczy tych ciągników  mianowicie  ile palą wasze aresy powyrzej 130km w orce i jakie polecacie i jakie awarie macie w takich reniach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

przeczytaj jeszcze raz pierwszy post !!!

 

silniki JD w reniach palą nieco mniej niż w Johnach, być może przez inne przełożenie skrzyni czy inną charakterystykę ciągnika, 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YanYsz    6

Tam tylko słupek silnika jest JD, osprzęt to już koncepcja renault, wg mnie to nie pali mniej od JD a nie ma tej woli walki co JD z analogicznego rocznika ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasso    9

posiadam Aresa 696 silnik 145 KM i jestem bardzo zadowolony :) spalanie mi odpowiada na godzinę orki w średniej glebie przy pługu 5 skibowym obrotowym dokładnie 13 l ON przy agregacie uprawowo-siewnym biernym 3 trochę ponad 10 l ON w razie jakichś pytań chętnie odpowiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

pracuje na aresie 630 spalanie nie za duże ale robote robi

jeśli ciągnik wykorzystasz na maxa to spalanie spada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    21

Ja mam 640, powiem tak, jak ma co robić to spalanie jest nie duże. Przy siewie agregatem aktywnym 3m, spalanie 14l/ha (górki, pagórki i glina), orka 4 skiby 9-10l/ha, pracowałem też biernym agregatem przedsiewnym 3m spalił mi ok 12l/ 2,2ha. Duże spalanie w transporcie. Dla porównania kurs z przyczepą 6t pszenicy MTZ-em TS 95KM 10l, a Aresem ten sam kurs ok 15l, ale komfort bezcenny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Panowie sprawdzał ktoś z was spalanie w ciągnikach z włączoną  klimatyzacją i bez? tak się zastanawiam czy spali więcej jak 1L na mtg?


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

klima ciagnie kolo 5 koni tak sie przyjelo mniej wiecej, w takim ciagniku pewnie bedzie to nieazuwazalne, moze z 0,2 lub z 0,3 l na mtg bedzie roznicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Temat dotyczy mocniejszych ale sie przylacze.

Mój ares 550 w orce 3x35 na 5,2ha spalil 90L, wychodzi 17L/ha wydaje mi sie ze sporo.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

bo masz za mały pług do niego... przez to ciągnik nie jest wykorzystany nawet w 90% i jeździ po polu bez celu powodując duże spalanie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Oram z predkoscia okolo 8km. Miejscami mam taka ziemie ze musze zejsc do 5 bo silnik sie dusi. Wiec z wiekszym nie da rady.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj