Skocz do zawartości
mario504

Reno ares z silnikiem john deere czy naprawde tyle pali!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
mario504    0

Witam mam pytanie  do posiadaczy tych ciągników  mianowicie  ile palą wasze aresy powyrzej 130km w orce i jakie polecacie i jakie awarie macie w takich reniach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    483

przeczytaj jeszcze raz pierwszy post !!!

 

silniki JD w reniach palą nieco mniej niż w Johnach, być może przez inne przełożenie skrzyni czy inną charakterystykę ciągnika, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YanYsz    6

Tam tylko słupek silnika jest JD, osprzęt to już koncepcja renault, wg mnie to nie pali mniej od JD a nie ma tej woli walki co JD z analogicznego rocznika ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasso    8

posiadam Aresa 696 silnik 145 KM i jestem bardzo zadowolony :) spalanie mi odpowiada na godzinę orki w średniej glebie przy pługu 5 skibowym obrotowym dokładnie 13 l ON przy agregacie uprawowo-siewnym biernym 3 trochę ponad 10 l ON w razie jakichś pytań chętnie odpowiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

pracuje na aresie 630 spalanie nie za duże ale robote robi

jeśli ciągnik wykorzystasz na maxa to spalanie spada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    10

Ja mam 640, powiem tak, jak ma co robić to spalanie jest nie duże. Przy siewie agregatem aktywnym 3m, spalanie 14l/ha (górki, pagórki i glina), orka 4 skiby 9-10l/ha, pracowałem też biernym agregatem przedsiewnym 3m spalił mi ok 12l/ 2,2ha. Duże spalanie w transporcie. Dla porównania kurs z przyczepą 6t pszenicy MTZ-em TS 95KM 10l, a Aresem ten sam kurs ok 15l, ale komfort bezcenny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Panowie sprawdzał ktoś z was spalanie w ciągnikach z włączoną  klimatyzacją i bez? tak się zastanawiam czy spali więcej jak 1L na mtg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1409

klima ciagnie kolo 5 koni tak sie przyjelo mniej wiecej, w takim ciagniku pewnie bedzie to nieazuwazalne, moze z 0,2 lub z 0,3 l na mtg bedzie roznicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

Temat dotyczy mocniejszych ale sie przylacze.

Mój ares 550 w orce 3x35 na 5,2ha spalil 90L, wychodzi 17L/ha wydaje mi sie ze sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

bo masz za mały pług do niego... przez to ciągnik nie jest wykorzystany nawet w 90% i jeździ po polu bez celu powodując duże spalanie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

Oram z predkoscia okolo 8km. Miejscami mam taka ziemie ze musze zejsc do 5 bo silnik sie dusi. Wiec z wiekszym nie da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×