Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.

Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.

Opublikowano

Wrzuć najwyższy bieg i spróbuj delikatnie puszczać sprzęgło. Jeśli stukot będzie wzmagał sie pod obciążeniem to raczej panewka na wale. Jeśli masz możliwość to sprawdź też ciśnienie smarowania podpinając zegar.

Opublikowano
Wrzuć najwyższy bieg i spróbuj delikatnie puszczać sprzęgło. Jeśli stukot będzie wzmagał sie pod obciążeniem to raczej panewka na wale. Jeśli masz możliwość to sprawdź też ciśnienie smarowania podpinając zegar.

Właśnie mniej wiecej coś takiego się dzieje.Ciągnik wymaga remontu, ale przynajmniej dostałem go za darmo.

Jutro bedę miał troszkę więcej wolnego czasu to zajrzę do silnika.

Opublikowano
No jak ciągasz nim 4 skibowy pług to wiadomo że bedzie szybciej wymagał remontu....

Hmm... jśli już to założyłem tylko na próbę, a miałem do zaorania niecałe 0,5 ha. POza tym i tak mam zamiar robić w nim kapitalkę.

Opublikowano

u mnie tez miałem taki przypadek tylko że w c-330. na wolnych obrotach tak lekko stukało a jak miał cięzko to walilo że nie można było wytrzymac . po rozkręceniu okazlao sie że to panewka sie poluzowała na jednej śrubie ;)

Opublikowano

Witam !

Mam problem z moją C-360 (ta czerwona) otóz od dwuch dni zaczeła robic przy wycinaku do kiszonki i dzisiaj jechałem i zaczeło mi cos lekko stukac z przodu silnika i tylko na rozgrzanym silniku niekiedy lekko stuka a niekiedy mocno i jak mocno stuka to zaraz sprzegło pulsuje. :angry:

Prosze o szybką odpowiedz co to moze byc ???

pomocy !!!

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Sprawdź na wyłączonym silniku czy wał korbowy nie ma luzu wzdłużnego(przód-tył). To dosyć częste w tych maszynach, na szczęście nieszkodliwe :D .

Opublikowano
Witam !

Mam problem z moją C-360 (ta czerwona) otóz od dwuch dni zaczeła robic przy wycinaku do kiszonki i dzisiaj jechałem i zaczeło mi cos lekko stukac z przodu silnika i tylko na rozgrzanym silniku niekiedy lekko stuka a niekiedy mocno i jak mocno stuka to zaraz sprzegło pulsuje. :angry:

Prosze o szybką odpowiedz co to moze byc ???

pomocy !!!

Może być pęknięty wał korbowy ale nie koniecznie. możliwości jest wiele na to stukanie.

Opublikowano

Ja też kiedyś miałem takie stukanie ale sprzęgło nie pulsowało a przyczyną tego było to że jedne koło zębate na rozrządzie dostało luzu i początkowo delikatnie a potem to bardzo mocno stukało.

Opublikowano

ja tez w tym tygodnu bede rozbierał najpierw c-355 złoze moze w srode bedzie poskładana a pozniej c-360 rozbiore prawdopodobnie poszły półpierscienie i wał ma luzy do przodu do tyłu i dlatego sprzegło pulsuje :D

Opublikowano
ja tez w tym tygodnu bede rozbierał najpierw c-355 złoze moze w srode bedzie poskładana a pozniej c-360 rozbiore prawdopodobnie poszły półpierscienie i wał ma luzy do przodu do tyłu i dlatego sprzegło pulsuje :D

Raczej szykuj się na nowy wał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v