sygala

Głowica C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pooch    61

Ja mam w C-330 zamiennik, ale za ponad 4 stówki i jest ok.

Oryginały Ursus mam w C-360 i jest od lat elegancko - nawet wstawiałem 4 lata temu zdjęcie nowych :) 

[galleryimg=444963]


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jak by nie patrzył jak masz starą lepiej ją zregenerować bo te nowe to loteria czy droższe czy tańsze.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1100    3

Głowica za 289zł  :)

Hmmm   nie,  dziękuję :)


Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idiotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

I ta za 600zł wcale nie musi być lepsza na dłuższą metę tak niestety jest teraz z częściami. Przykra ale prawdziwa prawda. I niech mi teraz ktoś powie że części do Ursusów/Zetorów są tanie w porównaniu do zachodnich. Jeśli chcesz coś dobrego zapłacisz nie wiele mniej niż za cześć do zachodniego, ale niestety ta część i tak nie ma takiej trwałości jak zachodnia i szybciej ją zmienisz.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Odkąd weszły te "oryginale" części "Ursus", trzeba płacić więcej za wszystkie części do Ursusów. Jednak nikt nie bierze tanich zamienników. Do WSK-i 125 nową, dziurawą głowicę w parę minut założyłem, sprawdziłem i zwróciłem nazajutrz grzecznie do sklepu. Ale jakbym miał tak w traktorze tak zrobić, to komuś "łeb by z kija spadł".


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1100    3

Niestety taką sytuację zawdzięczamy rolnikom :( a może bardziej słabej sytuacji polskiego rolnika.

Co jestem w jakimś sklepie z częściami to słyszę tylko jak ludzie wołają o najtańsze części bo albo nie mają pieniędzy albo twierdzą że te droższe też się do niczego nie nadają.

Hurtownie, producenci zaczęli wyścig o cenę i taki mamy teraz efekt.

Ja tam cenie firmy które dbają o swój produkt i nie migają się przy każdej reklamacji.


Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idiotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alkhor    0

Mam widlaka stary ZERMB GLIWICE na silniku URSUS C 330 i wymieniam w nim głowicę, bo stara ma swoje już wady.

Kupiłem przez Internet kompletną głowicę, ale mam z nią pewien problem. Tu gdzie są otwory na świece trzeba w nowej narobić gwinty, bo nowa jest bez gwintów. Czemu sprzedają bez nagwintowanych otworów takie głowice? O co tu chodzi?

Ktoś może mi podpowiedzieć, kto już może coś takiego robił jak to dobrze zrobić? Tzn. dokupiłem sobie gwintowniki, bo akurat nie mam takich jak potrzeba, ale jak ktoś przerabiał to byłbym wdzięczny za wskazówki. Nie chcę popełnić gdzieś błędu, dlatego zanim otrzymam sprzęt posłucham rad ludzi obeznanych w temacie.

https://s6.ifotos.pl/img/glowica1j_qaappxs.jpg
https://s6.ifotos.pl/img/glowica2j_qaappxq.jpg

glowica_1.jpg

glowica_2.jpg

Edytowano przez alkhor
Fotki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwerty8530    2

To są otwory na wtryski. Świece (żarowe) są w kolektorze dolotowym. W tych otworach nie ma żadnego gwintu, a przynajmniej nie powinno być. Widocznie ktoś coś musiał kombinować. Według mnie nowa głowica jest w porządku, taka jak powinna być. 

Edytowano przez Qwerty8530

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

Jak świece? W c330 to tam są wtryskiwacze, toż to diesel. Więc gwint do niczego tam nie potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59

Widzialem kiedyś raka na gaz, zamiast wtrysków miał wkręcone świece zapłonowe a kopułkę w miejscu pompy wtryskowej. Niech kolega napisze jaki ma ten wózek i pewnie wszystko się wyjaśni.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

jeżeli typowy nie przerabiany diesel to tam oryginalnie są wtryskiwacze ale jak ktoś przerabia na gaz to są tam świecą iskrowe i trzeba przegwintowac

  • Like 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alkhor    0

To jest wózek widłowy na gaz. Jutro podam dokładnie co to za model bo muszę to sprawdzić.

A tak wygląda ta stara głowica może będzie lepiej widać te otwory i też mi się wydawało, że są te gwinty jakby tam wsadzone.

otwory.jpg

Edytowano przez alkhor
Foto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk741    31

bardzo możliwe że to c330 przerobiony na lpg też tak mam i po prostu w otworach na wtryski są gwinty na świece mi miejscowy tokarz dorobil gwinty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Musisz wyfrezować gniazdo  by świeca miała się o co oprzeć głębokość zmierzyć w starej glowicy no i nagwintować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alkhor    0
2 godziny temu, jacek3773 napisał:

Musisz wyfrezować gniazdo  by świeca miała się o co oprzeć głębokość zmierzyć w starej glowicy no i nagwintować 

To jest widlak na LPG na gaz.

Wyfrezować gniazdo? Nie wystarczy tylko nagwintować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Gwint gwintem .ale świeca musi być na jakiejś tam głębokości osadzona i o coś się oprzeć by było szczelnie. Tak ciężko obejrzeć kanał pod swiece jak jest zrobione ew zmierzyć głębokość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

@Jacek 3773 dobrze mówi


Andrz_ napisał:

No powiem że jestem w małym szoku :)

dlaczego jeździłem takim widlakiem kilka lat na gospodarstwie jeszcze na butli z kuchni gazowej😉

  • Like 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alkhor    0
16 godzin temu, jacek3773 napisał:

Musisz wyfrezować gniazdo  by świeca miała się o co oprzeć głębokość zmierzyć w starej glowicy no i nagwintować 

Dobra gwinty zrobione. Nie trzeba było robić frezowania świeca się wkręca i osadza tak jak wkręcana śruba.

 

Mam tylko inne pytanie.

Jak powinienem ustawić zawory? W jakiej kolejności robić poszczególne prace z tym związane? Skręcam głowice ustawiam zawory jak to leci prawidłowo?

Muszę poczytać w instrukcji, ale zapytam na co zwracać uwagę.

 

Inne pytanie to, czemu nie mogę przekręcić wałem. Próbuję paskiem pociągnąć, ale pasek się ślizga, więc czemu jest taki opór na wale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

Jak już te świece wkręciłeś to złapał kompresje, więc tak łatwo za  pasek nie zakręcisz. Jeżeli ich nie wkręciłeś/ masz podniesiony odprężnik i nie ma kompresji a nie możesz obrócić walem to coś jest nie tak. A co do zaworów to dla c330 jest tak: na obudowie sprzęgła po stronie filtra powietrza jest wkręcona "szpilka, kołek ustalający" jak zwał tak zwał, albo go nie ma i jest zgubiony i jest pusty otwór :) .  W każdym razie bierzesz ten kołek i wkładasz w ten otwór gładkim długim końcem bez gwintu i kręcisz kołem zamachowym aż wpadnie w pierwszy otwór, jest to początek wtrysku - potrzebne do ustawienia pompy wtryskowej, ale szukasz dalej aż wpadnie w drugą dziurę jest to gmp. W tym położeniu regulujesz zawory na 1 cylindrze. Potem robisz 180 stopni kołem i robisz 2 cylinder i po robocie. A co do kolejności to tak jak napisałeś, dociągasz głowice, przykręcasz klawiaturę i jazda.

Edytowano przez tomeq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakoob97    0

Cześć,

W moim usrsusie c330m pojawił się problem z wyciekiem oleju spod głowicy. Oczywiście do wymiany będą uszczelka, tuleje, tłoki. Natomiast po zdjęciu głowicy i okazuje się, że są na niej minimalne wżery/wyszczerbienia. Zastanawiam się nad tym czy oddać głowicę do planowania czy inwestować w nową głowicę, jakie macie doświadczenia?

http://www.rolniczysklep24.pl/index.php?route=product/product&product_id=70&search=g%C5%82owica&page=2

https://sklep.mizar.com.pl/glowica-silnika-komplet-c-330m-42023020-zsm-chelmno-p-48874.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Najlepiej oddaj swoją do naprawy - kompletnej , wówczas fachowiec oceni  czy się nadaje. Przy wysyłkowym zakupie istnieje ryzyko ,że otrzymasz ( zakupisz ) nieodpowiednią głowicę , bo w zależności od rocznika występowały dwa rodzaje.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106
13 godzin temu, jakoob97 napisał:

Cześć,

W moim usrsusie c330m pojawił się problem z wyciekiem oleju spod głowicy. Oczywiście do wymiany będą uszczelka, tuleje, tłoki. Natomiast po zdjęciu głowicy i okazuje się, że są na niej minimalne wżery/wyszczerbienia. Zastanawiam się nad tym czy oddać głowicę do planowania czy inwestować w nową głowicę, jakie macie doświadczenia?

 


Dlaczego nam piszesz ze tloki sa oczywiscie do wymiany? Co to ma niby wspolnego z wyciekiem oleju.

glowice zaloz swoja, po co nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c330ursus
      Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka <_< )
       
      Ja zaczne:
       
      Radio
      Kontrolka hamulca
      tapicerka na syficie
       
      Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)
      http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html
       
      przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da <_<
    • Przez DarekGt500
      Witam
      Czy ktoś z was wie może z jaką siłą dokręca się głowicę w tym modelu ?
      Przydałby się jeszcze jakiś schemacik z kolejnością dokręcania
    • Przez pera
      Witam.
      Coś wybija jakąś maź oleistą przy kolektorze, na włączonym silniku, jaka to może być przyczyna?
      Uszczelka czy coś?
      Dzięki
    • Przez Adrian12345
      Cześć
      Czy waszym zdaniem opłaca się budować kabinę samemu.Ostatnio wpadłem na pomysł zbudowania kabiny do 330 od podstaw według z jednej z kabiny którą znalazłem na allegro: http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/37/05/01/58/3705015864_5
      Jeśli chodzi o materiały to wychodzi w miare tanio i opłacalnie tylko pytanie do was czy opłaca się brać za to?
    • Przez Adam3060
      zregenerowałem pompe wtryskową i wtryski a ciągnik nadal dymi na niebiesko czy pozostało juz tylko zregenerowac głowice moze ktoś wie ile kosztuja taka przyjemnosc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj