Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DarekGt500

Głowica

Polecane posty

DarekGt500    0

Witam

Czy ktoś z was wie może z jaką siłą dokręca się głowicę w tym modelu ?

Przydałby się jeszcze jakiś schemacik z kolejnością dokręcania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Głowicę przykręca się zawsze od środka do zewnątrz.A siłę dokręcania znajdziesz w instrukcji napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekGt500    0

Dzięki za pomoc :)

Mam jeszcze jedno pytanie.

W instrukcji napraw znalazłem moment docisku równy 170 Nm przy silnikach 4 cylindrowych.

Czy do 6 cylindrowego będzie taki sam ? W Instrukcji nie mogę tego znaleźć ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

locke    291

Wydaje mi się że tak....A nie nie jestem pewien...Niektórzy dokręcają bez klucza dynamometrycznego i też chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    991

czy nie potrafisz takich prostych rzeczy szukać na internecie?? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pera
      Witam.
      Coś wybija jakąś maź oleistą przy kolektorze, na włączonym silniku, jaka to może być przyczyna?
      Uszczelka czy coś?
      Dzięki
    • Przez Adam3060
      zregenerowałem pompe wtryskową i wtryski a ciągnik nadal dymi na niebiesko czy pozostało juz tylko zregenerowac głowice moze ktoś wie ile kosztuja taka przyjemnosc
    • Przez V12
      Witam
      Problem wyglada tak
      Dopiero co kupiłem ten ciągnik a juz mi włosy siwieją !
      We wcześniejszym temacie pisałem że był uszkodzony termostat , kupiłem nowy za 300zł orginalny wahler
      Wszystko wydawało sie ok
      Dzis poszedł w orke i temperatura skacze kiedy obroty są powyzej 1500 to wskazówka jest na początku zielonego pola , kiedy natomiast obroty spadną jak zawracam na polu to temp szybko idzie na środek skali utrzymuje sie tak przez chwile i znów spada.
      Kiedy na ciepłym pracującym silniku odkręce korek chłodnicy to widzę bąbelki powietrza zupełnie jak by dmuchało przez uszczelki lub pęknięta głowice.
      kiedy zgasze silnik przez chwile bulgocze w górnym wężu a po chwil przestanie i poziom płynu w chłodnicy opada .
      Wystarczy że odpalę to znów sie podnosi i pojawiają sie bąble jak by dmuchało powietrzem
      Obawiam się że może być pęknięta głowica od zamrożenia prawdo podobnie jeździli na wodzie bo układ jest zasyfiony rdzą.
      Co tu teraz poradzić , masakra zwiodło mnie to ze ten silnik pracuje pięknie cichutko dobrze odpala i ma moc , a tu takie cuda się dzieją
    • Przez sygala
      Witam
      Czy zawory powinny wystawac z płaszczyzny głowicy czy mają być schowane, bo u mnie własnie są utopione w gnieździe jakies 2-3 mm ??
×