Polecane posty

rygii1234    0

Pacjent C385 !!!Witam mam problem jak w temacie kupiliśmy nową głowicę regenerowaną tzn nowe zawory, po sprawdzaniu szczelnosci itd itd oraz nową uszczelkę pod głowicą zregenerowaliśmy wtryski dół silnika wyglądał bardzo dobrze . I teraz jest problem wywala olej do wydechu i czego to może być przyczyna spotkal się ktoś z czymś takim ? Dodam iż ciągnik nie kopci na niebiesko czarno itd. .

Edytowano przez rygii1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jack80    19

a czy to na pewno olej bo być może wtryski musisz ponownie sprawdzić,zmieniałeś pierscienie?zmierz ciśnienie w cylindrach,przyczyna pokazania oleju może być również uszkodzona prowadnica zaworu lub jego uszczelniacz .Zacznij od ponownego sprawdzenia wtryskow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rygii1234    0

głowica właśnie była regenerowana w iławie w firmie zajmującej się tym od lat . Było robione planowanie oraz zostały założone nowe zawory i zregenerowana kompletnie . I dlatego się dziwimy o co tu może chodzić. A z tymi wtryskami zostały zmienione końcówki przed remontem jakiś tydzien temu i sprawdzone i sa sprawne w 100 % ciągnik nawet dymka nie pusci .


a i dodam ze z każdego otworu wydechowego wali olejem ... szok bo raczej pierscienie wszystkie na kazdy cylinder by się nie zużyły z chwili na chwile przed wymiana nie pluł olejem właśnie i ot to nasze zdziwienie


znow głowica jakbybyła zregenerowana niewłaściwie to moze na jednym cylindrze moze 2 była by ta nieszczelnosc a nie na wszystkich i to jest własnie tez dziwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

zmierz ciśnienie,jesli słabe zmieniłbym pierscienie,sprawdził jeszcze raz głowicę bo czy tak czy tak musisz odkręcić ją ponownie,a jak z olejem nie przybyło ,a i jak z odmą jest 

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

a korkiem wlewu oleju nie leci dymek bo jesli tak to uszczelka wydmuchana,

 

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    304

A moe topaliwo a nie olej. Jakie ciśnienie mas ustawione z wtryskach, jakie końcówki i jaki typ pompy wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

wydaje mi się że masz przedmuchy skoro odma idzie dymek ,chyba musisz zmienić pierscienie lub kupić zestaw naprawczy tłoki ,tuleje itp.Jest to dodatkowy koszt ale zrobisz i bedziesz miał lata,bo cisnienie pewnie trzyma to nie musisz wału ruszac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rygii1234    0

to jest raczej olej, mówisz że przedmuchy jak odmą idzie dymek ? a od czego mogło wydmuchać uszczelkę za mocno dokręcona za lekko ?


ale dziwne bo przed naprawą też szedł mały dymek jak teraz i nie było problemu z olejem w kolektorze wydechowym


i siłe też ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    304

Przeważnie tak paliwo idzie, czarne jak olej. Ciśnienie na wtryskach  powinno być około 200, nie 180 jak podają.

sprawdź ciśnienie w cylindrach to dużo powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    107

Jeśli to nie ropa to olej może dopływać z góry- zaworami albo dołem- pierścieniami. Zawory wykluczyłeś to najwyżej dół zostaje. Progi ma cylindrach są? Duże przedmuchy z odmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    311

wydaje mi się że masz przedmuchy skoro odma idzie dymek ,chyba musisz zmienić pierscienie lub kupić zestaw naprawczy tłoki ,tuleje itp.Jest to dodatkowy koszt ale zrobisz i bedziesz miał lata,bo cisnienie pewnie trzyma to nie musisz wału ruszac.

Nie znasz się to się nie udzielaj bo wypisujesz takie głupoty że przykro nawet to czytać. Ten "dymek" jak to nazywasz nawet na silniku po remoncie będzie występował bo pierścienie nigdy nie uszczelnią całkowicie chodź by nie wiem jakiej były firmy.

 

Co do autora to najpierw należy ustalić czy ginie olej czy paliwo, dopiero później będzie można cokolwiek powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

Nie znasz się to się nie udzielaj bo wypisujesz takie głupoty że przykro nawet to czytać. Ten "dymek" jak to nazywasz nawet na silniku po remoncie będzie występował bo pierścienie nigdy nie uszczelnią całkowicie chodź by nie wiem jakiej były firmy.

 

Co do autora to najpierw należy ustalić czy ginie olej czy paliwo, dopiero później będzie można cokolwiek powiedzieć.

słuchaj bears ,posiadam c 385 i póki co u mnie nie widać nawet dymka tam gdzie odma ,jeżeli będą duże przedmuchy w cylindrach  to będzie dymem waliło z odmy ,a widze że ty to chyba wszech wiedzacy jesteś ,i wyjaśnie tobie że jeśli by to była lekka para to ok jest w porzadku ,ale jesli dymem wali to są przedmuchy na cylindrach.

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez toof
      Witam
      Przymierzam się do zakupu trochę większego ciągnika niż C-330 i zdecydowałem, że będzie to Ursus 3512. Docelowo ma on pracować z kosiarką rotacyjną, rozsiewaczem, owijarką a w przyszłości z większym opryskiwaczem. Śledząc ogłoszenia głównie na OLX ceny tych ciągników wahają się w przedziale 30-35 tyś. PLN, a egzemplarze w tzw. stanie fabrycznym kosztują nawet powyżej 50. Oczywiście wszystkie pracowały na kilku ha, wszystkie uszanowane w oryginale itd. Moją uwagę przykuło ogłoszenie o fabrycznie nowym 3512, jak się później okazało, faktycznie nowym tylko pochodzącym z Pakistanu. Cena kusząca bo 49900 więc jak za nówkę to naprawdę ok. Problem tylko w tym, że te ciągniki sprzedawane są bez gwarancji. Dlatego zwracam się do Was z zapytaniem: czy ktoś miał do czynienia z tymi Ursusami? Jeżeli tak to bardzo proszę o informację. Być może wiecie coś więcej niż można znaleźć w internecie. Wiem że podobny temat już kiedyś został założony ale nie do końca wyczerpuje zagadnienie. Z góry dziękuję za Waszą pomoc.
      Pozdrawiam  
    • Przez folbekxx
      Cześć. Mam pytanie odnośnie Ursusa c360 . Co się stanie gdy ciągnik zostanie zalany wodą zamiast paliwa i dostanie się ona do obiegu ? Co należy w takiej sytuacji zrobić ? Miał już ktoś taką sytuację ? Z góry dzięki za odpowiedź.Pozdrawiam 
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam powiedzcie mi coś o Ursusie 1201 bo mam sposobność wymienić moja c385 na 1201 . jakieś zalety i wady (brak napedu to już wiem ) tego większego??
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.