Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rygii1234    0

Pacjent C385 !!!Witam mam problem jak w temacie kupiliśmy nową głowicę regenerowaną tzn nowe zawory, po sprawdzaniu szczelnosci itd itd oraz nową uszczelkę pod głowicą zregenerowaliśmy wtryski dół silnika wyglądał bardzo dobrze . I teraz jest problem wywala olej do wydechu i czego to może być przyczyna spotkal się ktoś z czymś takim ? Dodam iż ciągnik nie kopci na niebiesko czarno itd. .

Edytowano przez rygii1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jack80    19

a czy to na pewno olej bo być może wtryski musisz ponownie sprawdzić,zmieniałeś pierscienie?zmierz ciśnienie w cylindrach,przyczyna pokazania oleju może być również uszkodzona prowadnica zaworu lub jego uszczelniacz .Zacznij od ponownego sprawdzenia wtryskow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rygii1234    0

głowica właśnie była regenerowana w iławie w firmie zajmującej się tym od lat . Było robione planowanie oraz zostały założone nowe zawory i zregenerowana kompletnie . I dlatego się dziwimy o co tu może chodzić. A z tymi wtryskami zostały zmienione końcówki przed remontem jakiś tydzien temu i sprawdzone i sa sprawne w 100 % ciągnik nawet dymka nie pusci .


a i dodam ze z każdego otworu wydechowego wali olejem ... szok bo raczej pierscienie wszystkie na kazdy cylinder by się nie zużyły z chwili na chwile przed wymiana nie pluł olejem właśnie i ot to nasze zdziwienie


znow głowica jakbybyła zregenerowana niewłaściwie to moze na jednym cylindrze moze 2 była by ta nieszczelnosc a nie na wszystkich i to jest własnie tez dziwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

zmierz ciśnienie,jesli słabe zmieniłbym pierscienie,sprawdził jeszcze raz głowicę bo czy tak czy tak musisz odkręcić ją ponownie,a jak z olejem nie przybyło ,a i jak z odmą jest 

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

a korkiem wlewu oleju nie leci dymek bo jesli tak to uszczelka wydmuchana,

 

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    241

A moe topaliwo a nie olej. Jakie ciśnienie mas ustawione z wtryskach, jakie końcówki i jaki typ pompy wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

wydaje mi się że masz przedmuchy skoro odma idzie dymek ,chyba musisz zmienić pierscienie lub kupić zestaw naprawczy tłoki ,tuleje itp.Jest to dodatkowy koszt ale zrobisz i bedziesz miał lata,bo cisnienie pewnie trzyma to nie musisz wału ruszac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rygii1234    0

to jest raczej olej, mówisz że przedmuchy jak odmą idzie dymek ? a od czego mogło wydmuchać uszczelkę za mocno dokręcona za lekko ?


ale dziwne bo przed naprawą też szedł mały dymek jak teraz i nie było problemu z olejem w kolektorze wydechowym


i siłe też ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

zacznij  najlepiej od pomiaru cisnienia w cylindrach,od tej najprostrzej rzeczy i sie okaże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    241

Przeważnie tak paliwo idzie, czarne jak olej. Ciśnienie na wtryskach  powinno być około 200, nie 180 jak podają.

sprawdź ciśnienie w cylindrach to dużo powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

taki sprzet to sam zrobisz ,nawet na youtube powinienes znalezc,stara koncówka, zegar,złaczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    107

Jeśli to nie ropa to olej może dopływać z góry- zaworami albo dołem- pierścieniami. Zawory wykluczyłeś to najwyżej dół zostaje. Progi ma cylindrach są? Duże przedmuchy z odmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    179

wydaje mi się że masz przedmuchy skoro odma idzie dymek ,chyba musisz zmienić pierscienie lub kupić zestaw naprawczy tłoki ,tuleje itp.Jest to dodatkowy koszt ale zrobisz i bedziesz miał lata,bo cisnienie pewnie trzyma to nie musisz wału ruszac.

Nie znasz się to się nie udzielaj bo wypisujesz takie głupoty że przykro nawet to czytać. Ten "dymek" jak to nazywasz nawet na silniku po remoncie będzie występował bo pierścienie nigdy nie uszczelnią całkowicie chodź by nie wiem jakiej były firmy.

 

Co do autora to najpierw należy ustalić czy ginie olej czy paliwo, dopiero później będzie można cokolwiek powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

Nie znasz się to się nie udzielaj bo wypisujesz takie głupoty że przykro nawet to czytać. Ten "dymek" jak to nazywasz nawet na silniku po remoncie będzie występował bo pierścienie nigdy nie uszczelnią całkowicie chodź by nie wiem jakiej były firmy.

 

Co do autora to najpierw należy ustalić czy ginie olej czy paliwo, dopiero później będzie można cokolwiek powiedzieć.

słuchaj bears ,posiadam c 385 i póki co u mnie nie widać nawet dymka tam gdzie odma ,jeżeli będą duże przedmuchy w cylindrach  to będzie dymem waliło z odmy ,a widze że ty to chyba wszech wiedzacy jesteś ,i wyjaśnie tobie że jeśli by to była lekka para to ok jest w porzadku ,ale jesli dymem wali to są przedmuchy na cylindrach.

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.