Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rygii1234    0

Pacjent C385 !!!Witam mam problem jak w temacie kupiliśmy nową głowicę regenerowaną tzn nowe zawory, po sprawdzaniu szczelnosci itd itd oraz nową uszczelkę pod głowicą zregenerowaliśmy wtryski dół silnika wyglądał bardzo dobrze . I teraz jest problem wywala olej do wydechu i czego to może być przyczyna spotkal się ktoś z czymś takim ? Dodam iż ciągnik nie kopci na niebiesko czarno itd. .

Edytowano przez rygii1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jack80    16

a czy to na pewno olej bo być może wtryski musisz ponownie sprawdzić,zmieniałeś pierscienie?zmierz ciśnienie w cylindrach,przyczyna pokazania oleju może być również uszkodzona prowadnica zaworu lub jego uszczelniacz .Zacznij od ponownego sprawdzenia wtryskow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rygii1234    0

głowica właśnie była regenerowana w iławie w firmie zajmującej się tym od lat . Było robione planowanie oraz zostały założone nowe zawory i zregenerowana kompletnie . I dlatego się dziwimy o co tu może chodzić. A z tymi wtryskami zostały zmienione końcówki przed remontem jakiś tydzien temu i sprawdzone i sa sprawne w 100 % ciągnik nawet dymka nie pusci .


a i dodam ze z każdego otworu wydechowego wali olejem ... szok bo raczej pierscienie wszystkie na kazdy cylinder by się nie zużyły z chwili na chwile przed wymiana nie pluł olejem właśnie i ot to nasze zdziwienie


znow głowica jakbybyła zregenerowana niewłaściwie to moze na jednym cylindrze moze 2 była by ta nieszczelnosc a nie na wszystkich i to jest własnie tez dziwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    16

zmierz ciśnienie,jesli słabe zmieniłbym pierscienie,sprawdził jeszcze raz głowicę bo czy tak czy tak musisz odkręcić ją ponownie,a jak z olejem nie przybyło ,a i jak z odmą jest 

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    16

a korkiem wlewu oleju nie leci dymek bo jesli tak to uszczelka wydmuchana,

 

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

A moe topaliwo a nie olej. Jakie ciśnienie mas ustawione z wtryskach, jakie końcówki i jaki typ pompy wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    16

wydaje mi się że masz przedmuchy skoro odma idzie dymek ,chyba musisz zmienić pierscienie lub kupić zestaw naprawczy tłoki ,tuleje itp.Jest to dodatkowy koszt ale zrobisz i bedziesz miał lata,bo cisnienie pewnie trzyma to nie musisz wału ruszac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rygii1234    0

to jest raczej olej, mówisz że przedmuchy jak odmą idzie dymek ? a od czego mogło wydmuchać uszczelkę za mocno dokręcona za lekko ?


ale dziwne bo przed naprawą też szedł mały dymek jak teraz i nie było problemu z olejem w kolektorze wydechowym


i siłe też ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    16

zacznij  najlepiej od pomiaru cisnienia w cylindrach,od tej najprostrzej rzeczy i sie okaże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

Przeważnie tak paliwo idzie, czarne jak olej. Ciśnienie na wtryskach  powinno być około 200, nie 180 jak podają.

sprawdź ciśnienie w cylindrach to dużo powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    16

taki sprzet to sam zrobisz ,nawet na youtube powinienes znalezc,stara koncówka, zegar,złaczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    106

Jeśli to nie ropa to olej może dopływać z góry- zaworami albo dołem- pierścieniami. Zawory wykluczyłeś to najwyżej dół zostaje. Progi ma cylindrach są? Duże przedmuchy z odmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    28

wydaje mi się że masz przedmuchy skoro odma idzie dymek ,chyba musisz zmienić pierscienie lub kupić zestaw naprawczy tłoki ,tuleje itp.Jest to dodatkowy koszt ale zrobisz i bedziesz miał lata,bo cisnienie pewnie trzyma to nie musisz wału ruszac.

Nie znasz się to się nie udzielaj bo wypisujesz takie głupoty że przykro nawet to czytać. Ten "dymek" jak to nazywasz nawet na silniku po remoncie będzie występował bo pierścienie nigdy nie uszczelnią całkowicie chodź by nie wiem jakiej były firmy.

 

Co do autora to najpierw należy ustalić czy ginie olej czy paliwo, dopiero później będzie można cokolwiek powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    16

Nie znasz się to się nie udzielaj bo wypisujesz takie głupoty że przykro nawet to czytać. Ten "dymek" jak to nazywasz nawet na silniku po remoncie będzie występował bo pierścienie nigdy nie uszczelnią całkowicie chodź by nie wiem jakiej były firmy.

 

Co do autora to najpierw należy ustalić czy ginie olej czy paliwo, dopiero później będzie można cokolwiek powiedzieć.

słuchaj bears ,posiadam c 385 i póki co u mnie nie widać nawet dymka tam gdzie odma ,jeżeli będą duże przedmuchy w cylindrach  to będzie dymem waliło z odmy ,a widze że ty to chyba wszech wiedzacy jesteś ,i wyjaśnie tobie że jeśli by to była lekka para to ok jest w porzadku ,ale jesli dymem wali to są przedmuchy na cylindrach.

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
×