Skocz do zawartości
News
PiotrMarkiewicz

Szpilka naprawcza od głowicy silnika C-360 - wyrwana z bloku.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam,

Potrzebuje szpilki która trzyma głowice w silniku C-360, gdyż ta moja została wyrwana z bloku. Potrzebuje najlepiej takiej, która
1. Ma długość 14,3cm(lub około 14cm), z jednej strony gwint 14 milimetrów, a z drugiej strony gwint 16 milimetrów
lub
2. Szpilke o długości 14,3cm(lub około 14cm), która z dwóch stron ma gwint 16 milimetrów.

Czy ktoś jest w stanie mi poradzić gdzie mogę taką zamówić lub zna jakieś inne rozwiązanie i produkt, który taką szpilke może zastąpić?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dziękuje za rady. Jeśli się okaże, że użytkownik koloas nie wynajdzie gotowej szpilki to będę kombinować. :)

Edytowano przez PiotrMarkiewicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Wymiary masz jedz to tokarza poszukaj pręt jakiś lepszy bo gwintowane ze sklepu niepewne są. Chwila i masz gotowe sam mam tak zrobione B)

Edytowano przez Milosz27

Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Dziękuje za rady. Jeśli się okaże, że użytkownik koloas nie wynajdzie gotowej szpilki to będę kombinować. :)

Kup szpilke od c 330 i do tokarza  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    208

Wymiary masz jedz to tokarza poszukaj pręt jakiś lepszy bo gwintowane ze sklepu niepewne są. Chwila i masz gotowe sam mam tak zrobione B)

 

A to dlaczego pręty gwintowane ze sklepu są nie pewne?

Takie pręty posiadają klasę twardości i na pewno śruba z takiego prętu będzie lepsza od tej co tokarz zrobi z drutu.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koloas    3

Masz wiadomość NA PW
A jak chcesz zrobić szpilki z pręta to je montuj później podziel się uzyskaną WIEDZĄ asharot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

asharot tak jak kolega wyżej napisał... Te pręty to są do ch... się poprostu wyciągają. A poco latać i szukać lepszego jak kupujesz i tak na metry a potrzebuje 14cm. Po drugie tokarz, dobry tokarz nie zrobi Ci szpilki z drutu chyba że majster boluś co kiedyś był i widział jak sąsiad powiadał....B)


Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Szpilka musi mieć odpowiednia twardość.  Są pręty gwintowane z metra o podwyższonej twardości( czarne).

 

Jednaj nie wiem czy warto kombinować ,ponieważ są w sprzedaży gotowe takie szpilki. 

Kupowałem kiedyś w miejscowym sklepie z cześciami  do c 360. 

 

Tu masz jak to wygląda przykład: https://www.grene.pl/sruba-glowicy-14-16.html?utm_source=okazje.info&utm_medium=referral&utm_campaign=okazje.info

 

 


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    2384

Toż takie szpilki da się w sklepie kupić a przynajmniej kiedyś były. Mam nawet jedną w zapasie, bo jedna już wkrecona. Prety gwintowane są polskie i chińskie a tak na prawdę jedne i drugie g****warte do takiego zadania jak dokrecanie głowicy.

Dla leniwych. I co warto kombinować?
https://e-ursus.pl/pl/p/Sruba-dwustronna-glowicy-Ursus-C-360-wymiar-naprawczy/22952889

Edytowano przez Thomas2135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    2384

Masz coś pochrzanione na tym rysunku. Gmp i wtrysk jest tak gdzie te podwojne kreski. Kreska na korpusie jest 2 cm nad dolną krawędzią okna po lewej. Z tego co pokazujesz to zapłon bardzo opóźniony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek94
      Czy głowica w silniku D239 różni się od głowicy z silnika D246? Bo gołym okiem nie widać różnic. 
    • Przez KrzysiekC
      Witam potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanko. Brzmi oni tak czy to jest dobrze spasowane. Wymieniłem łożyska na walkę ataku i czy dobrze jest to teraz złożone i czy taki luz ma być czy trzeba poprawić .?? Link do filmu. https://youtu.be/Z5clWrmCInY
    • Przez luki311993
      Witam
      Panowie mam problem z wyjacym wałkiem wom w c360 3p a mianowicie jak chodzi na pusto nic nie słychać. Kiedy jednak podczepie śleze to słychać wycie w okolicach skrzyni biegów. Co to może być? 
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez michal009
      Witam. Czy po odkręceniu górnej śruby od pierwszego wtryskiwacza (tego od strony rozrządu) może lać się płyn chłodniczy? Czy to oznacza, że głowica jest do wymiany? Ciągnik nie miał siły i chciałem wyciągnąć pompę i wtryskiwacze do regeneracji. Palił jakby na 2 cylindry. A, tu taka niespodzianka.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.