Skocz do zawartości
PiotrMarkiewicz

Szpilka naprawcza od głowicy silnika C-360 - wyrwana z bloku.

Polecane posty

Witam,

Potrzebuje szpilki która trzyma głowice w silniku C-360, gdyż ta moja została wyrwana z bloku. Potrzebuje najlepiej takiej, która
1. Ma długość 14,3cm(lub około 14cm), z jednej strony gwint 14 milimetrów, a z drugiej strony gwint 16 milimetrów
lub
2. Szpilke o długości 14,3cm(lub około 14cm), która z dwóch stron ma gwint 16 milimetrów.

Czy ktoś jest w stanie mi poradzić gdzie mogę taką zamówić lub zna jakieś inne rozwiązanie i produkt, który taką szpilke może zastąpić?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

asharot    176

Kup pręt gwintowany M16 i tokarz zrobi z niego taką szpilkę a najlepiej sprężynkę
Helicoli i masz oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za rady. Jeśli się okaże, że użytkownik koloas nie wynajdzie gotowej szpilki to będę kombinować. :)

Edytowano przez PiotrMarkiewicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Wymiary masz jedz to tokarza poszukaj pręt jakiś lepszy bo gwintowane ze sklepu niepewne są. Chwila i masz gotowe sam mam tak zrobione B)

Edytowano przez Milosz27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Dziękuje za rady. Jeśli się okaże, że użytkownik koloas nie wynajdzie gotowej szpilki to będę kombinować. :)

Kup szpilke od c 330 i do tokarza  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Wymiary masz jedz to tokarza poszukaj pręt jakiś lepszy bo gwintowane ze sklepu niepewne są. Chwila i masz gotowe sam mam tak zrobione B)

 

A to dlaczego pręty gwintowane ze sklepu są nie pewne?

Takie pręty posiadają klasę twardości i na pewno śruba z takiego prętu będzie lepsza od tej co tokarz zrobi z drutu.

Edytowano przez asharot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koloas    3

Masz wiadomość NA PW
A jak chcesz zrobić szpilki z pręta to je montuj później podziel się uzyskaną WIEDZĄ asharot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

asharot tak jak kolega wyżej napisał... Te pręty to są do ch... się poprostu wyciągają. A poco latać i szukać lepszego jak kupujesz i tak na metry a potrzebuje 14cm. Po drugie tokarz, dobry tokarz nie zrobi Ci szpilki z drutu chyba że majster boluś co kiedyś był i widział jak sąsiad powiadał....B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    154

Szpilka musi mieć odpowiednia twardość.  Są pręty gwintowane z metra o podwyższonej twardości( czarne).

 

Jednaj nie wiem czy warto kombinować ,ponieważ są w sprzedaży gotowe takie szpilki. 

Kupowałem kiedyś w miejscowym sklepie z cześciami  do c 360. 

 

Tu masz jak to wygląda przykład: https://www.grene.pl/sruba-glowicy-14-16.html?utm_source=okazje.info&utm_medium=referral&utm_campaign=okazje.info

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1222

Toż takie szpilki da się w sklepie kupić a przynajmniej kiedyś były. Mam nawet jedną w zapasie, bo jedna już wkrecona. Prety gwintowane są polskie i chińskie a tak na prawdę jedne i drugie g****warte do takiego zadania jak dokrecanie głowicy.

Dla leniwych. I co warto kombinować?
https://e-ursus.pl/pl/p/Sruba-dwustronna-glowicy-Ursus-C-360-wymiar-naprawczy/22952889

Edytowano przez Thomas2135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1222

Masz coś pochrzanione na tym rysunku. Gmp i wtrysk jest tak gdzie te podwojne kreski. Kreska na korpusie jest 2 cm nad dolną krawędzią okna po lewej. Z tego co pokazujesz to zapłon bardzo opóźniony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez janusz14
      mam ursusa c-360 i nie wiem coo mi się stało z wom ale nie moge go wyłączyć nawet jak na chama pociągne to dźwigienka ani drgnie ,;/ co może byc powodem tej awarii. jak usunąć tą usterkę;]?
    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez emtecc
      Witam
      Dziś zauważyłem że z otworu (patrząc od spodu)przez który widać koło zamachowe zacząl kapać olej przekładniowy. Napewno jest to olej przekładnoowy a nie z silnika!!!
      Drugi stopień sprzęgła jest.
      Ciągnik przez kilka minut był szarpany z przodem pochylonym do dołu. Czy przez to mógł sie wydostać olej po wałku sprzęgłowym??
       
      Wydostały sie naprawdę śladowe ilości oleju.
      Pracowałem nim kilka godzin przy sianie i wiecej wycieku nie było. Teraz patrzyłem ale zadnego wycieku pod nim nie ma.
       
      Edit.
      Muszę jeszcze zapytać ojca czy nie smarował łożyska wyłączajace sprzęgło. Od czasu do czasu lubi wlaś strzykawkę oleju przekładniowego.
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
×