Skocz do zawartości

Polecane posty

c330ursus    1

Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka <_< )

 

Ja zaczne:

 

Radio

Kontrolka hamulca

tapicerka na syficie

 

Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html

 

przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da <_< :D


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor03    2

ja jak mialem C330 do mu kupilem nowa kabine !!!! to sie prezentowal pomalu jak Jd albo fend (zart) hehe <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klusek    2

niektórzy zakładają tapicerke na błotnikach

 

moze to dobry pomysł


"... bo do ciągnika trzeba mieć zamiłowanie..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojt    24

te opony wg. mnie może mieć popsikane czernidłem do opon, ja czasami tez sobie przejade to sie potem fajnie swiecą <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roborolnik    3

zeby opony byly az tak czyste wystarczy przejazdzka po swierzym sniegu zaliczyc pre kaluz tylko trzeba uwazac by nie wjechac w bloto bo to niszczy efekt

inny sposob to porzadna myjka wysoko cisnieniowa i odrobinka szamponu do mycia tir-ow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Żeby mieć przyjemność podczas skręcania można założyć wpomaganie..... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
Żeby mieć przyjemność podczas skręcania można założyć wpomaganie..... <_<

Ale wtedy Ci muskuły tak nie rosną. Ja w swoim jeszcze nic nie poprawiałem. W planie mam poprawić boczne mostki tak aby ich brzegi dospawać do brzegu kabiny i ją uszczelnić ;]


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klusek    2

mój wuja planuje kupic kabine albo maske błotniki i reszte ale to nie pewne (do C-360)ale ja tam wole smigać C-330 bo ona ma tylko dach i szybe przednią <_< .No i zależy jeszcze quercus ile masz do wydania??


"... bo do ciągnika trzeba mieć zamiłowanie..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klusek    2

sorki za pomyłke.Pomyliłem użytkowników c330ursus ile chcesz wydać


"... bo do ciągnika trzeba mieć zamiłowanie..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciapek w nowym dachu nieźle wygląda.... <_<

 

 

 

 

 

 

<----------200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    15

Wstaw sobie komputer pokładowy. Co ty na to?


Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roborolnik    3

komputer pokladowy?

piekno ciapka polega na jego prostocie a taki bajer tylko to zniszczy

wiem ze to zart ale sadze ze ciapka powinno sie tak robic by zachowac jego prostote wiec duza ilosc bajerow wydaje mi sie zbedna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    15

No żart. Ciapek super sprzęt sam ma to wiem zwinny,zwrotny,mało pali super machina.


Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

No a jak ciapaj to good machine <_< Wspomaganko i jakaś fajna kabinka by siętylko przydała a tak po za tym to mi się podoba.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Maskę i błotniki byś pomalował na czarny matowy, a felgi popielate. Fajnie wygląda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

W życiu hehe. Moim zdaniem ciapek bardzo ładnie wygląda w orginalnyh kolorach.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klusek    2

ludzie jak ciapek to tylko w kolorach oryginalnych.A co do wyglądu to może pokombinuj coś ze światłami?? <_<


"... bo do ciągnika trzeba mieć zamiłowanie..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patrick345    131

Opony umyłem płynem do mycia naczyń i myjką pod ciśnieniem ;)


Ursus C-330M każdemu go potrzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek1480    0

ja chcialem zalozyc nowa kabine bo ta co jest to masakra normalnie dziura obok dziury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

A masz może jej zdjęcia ?? A co mają powiedzieć Ci co nie mają wcale :P ??


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1877

ja nie mam kabiny,ale mi to nie przeszkadza- prawie wszedzie wjedzie. Inna sprawa ze czasem zdarzy się zmoknąc :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Ja mam kabinke :) . Nieraz jest fajnie że jest ale nieraz przeszkadza.... W podorywce jest good bo daje cień ,ale nie ta klima :P


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też mam w ciapku kabineczkę.... Jest w niej tylko przednia szyba, nie ma drzwi..... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

U mnie kabine mam ale jeszcze nie jest kompletna ale prace trwają zrobie tylkną szybe<już mam tylko ramke musze pospawać> drzwi jakieś też wykombinuje może kupie jak da rade a jak nie to odwzoruje się na orginałach i też myślę, że uda mi się zrobić. No i planuje założyć na kabine z tyłu i z przodu po 2 halogeny robocze bo teraz mam alternator to myśle, ze da rade.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelkx
      Sprzedam Ursusa C-360. Ciągnik zarejestrowany i ubezpieczony. Cały rok garażowany
      Posiada kabinę, komplet zaczepów, komplet obciążników.
      Od 15 lat w jednych rękach, przez ostatnie kilka lat używany sporadycznie.
      CENA: 16 000zł
      Lokalizacja: Wola Przybysławska, powiat Lubelski
      Dodatkowo sprzedam rozsiewacz do nawozu KOS, wóz konny, przyczepkę drewnianą.




    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez swistak1983
      Witam,
      Mam problem z podnośnikiem po regeneracji. Po zakupie ciągnika problem był z podnośnikiem.
      Wymieniony został tłok, cylinder, zawór odcinający od pompy wspomagającej, rozdzielacz został zregenerowany w Tucholi, nowy tłok wspomagajacy. Problem z podnośnikiem pozostał
      Po zamontowaniu pojawił się następujący problem.
      1. Rozdzielacz działa jeśli chodzi o wyjścia zewnętrzne. Ciśnienie na wyjściach szybkozłoczy prawidłowe. Stąd zakładam że pompa jest ok.
      2. Zakładam że nowy tłok, cylinder i pierścienie są ok
      3. Zawór bezpieczeństwa tłoka jest raczej ok ( po zablokowaniu opuszczania na dławiku  maszyny nie opadają )
       
      A  w czym jest problem.
      Niestety nie wiem na których pozycjach jest regulacja siłowa, ciśnieniowa, pozycyjna i mieszana ( może ktoś podpowie) wiec próbuję wszystkich kolejno.
      Podnośnik podnosi na wszystkich pozycjach. Jedna na pierwszej od przodu podnosi bardzo powili a czasami wcale się nie zbiera.
      Na każdej pozycji po podniesieniu pługa 3 skibowego obrotowego po lekkim naciśnięciu na końcu pługa maszyna opada. To samo się dzieje sp na najechaniu na dziurę gdzie zawieszona maszyna zakołysze się ( opada do samego dołu jak już zacznie)
      Wygląda to tak trochę na problem z regulacją siłową. Natomiast dlaczego dzieje się to na wszystkich zakresach w szczególności na regulacji pozycyjnej nie powinno mieć na to wpływu.
       
      Będę wdzięczny za podpowiedzi.
       
       
    • Przez miles3147
      Witam. Jakie polecacie siedzenie do Ursusa 4514 kabina typ Komfort 07 Sokółka żeby pasowało bez żadnych przeróbek?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.