koper88

Members
  • Ilość treści

    408
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

57 Excellent

6 obserwujących

O koper88

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/30/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Okolice Łukowa
  • Zainteresowania
    mechanika

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Można dodać że światła postojowe świecą tylko z jednej, wybranej strony, tak jak to ma miejsce w większości zachodnich samochodów. W T25 nie ma świateł postojowych, są tylko pozycyjne. Gdyby było tak, jak autor mówi to przy jeździe na samych światłach mijania lub drogowych nie działałoby oświetlenie z tyłu ciągnika więc jeśli już gdzieś tak było to zapewne było coś zmienione w instalacji. Nadmienię że w moim wpadki z 80 roku do działania reflektorów drogowych konieczne jest włączenie świateł pozycyjnych.
  2. jaki to regulator? Daj zdjęcia
  3. Wystarczy wiertarka i jakiś haczyk do niej. Kręcisz osobno kilka cienkich linek na przykład w lewo, następnie zakładasz na haczyk wszystkie te linki jednocześnie i zwijasz w prawo.
  4. koper88

    New Holland

    W tym przypadku droga w ogóle nie nadaje się dla kombajnu, nawet miejscowi tylko ciągnikami tamtędy jeżdżą a operator chciał sobie skrócić z 3 km i efekt jest jaki jest. Dodam tylko że to pierwszy sezon NH
  5. koper88

    New Holland

    Niemała wpadka 😕 Czasem bywa i tak jak widać. Wystarczy chwila nieuwagi.
  6. W moim przypadku silnik trafił do Zwolenia razem z pompą i po remoncie wszystko na razie jest w porządku. Nie mam pojęcia w jaki sposób ustawiali początek wtrysku ani co robili w pompie. Ogólnie to od zimy wszystko śmiga.
  7. Ja wymieniałem te sruby i efekt był taki że tylko ciężko było biegi wbijać a skrzynia jak miała się zakleszczyć to i tak się zakleszczyła. Problem jest raczej w wytartych przegródkach pomiedzy wodzikami przy samym wybieraku przez co dźwignia wyskakuje przedwcześnie z wodzika a on cofa się z powrotem w pozycję biegu. Wykonane przeze mnie rozwiązanie całkowicie eliminuje możliwość przełożenia dźwigni nad inny wodzik, jeśli sąsiednie nie są na luzie a dodatkowo nawet gdyby te sruby-bezpieczniki nic nie trzymały to przy dźwigni inne wodziki i tak są zablokowane.
  8. https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/686154-antyzakleszczacz-zetor/ i nie ma fizycznej możliwości żeby się coś zakleszczyło. sprawdzone od kilku lat.
  9. obieg jest odwrotny od tego który narysowałem. edit: narysowałeś
  10. A jeśli porównasz jego wsteczny ze swoim to pewnie jego szybciej jedzie? Bo tak się zastanawiam czy taka zamiana dwójki z trójką była tylko z szybkim wstecznym czy w innych modelach też tak było.
  11. poprzez porównanie z silnikiem MTZ można ustalić punkt, w którym powinien odbyć się początek wtrysku. Pytanie tylko czy w farmerze będzie on w tym samym miejscu co w mtz ze względu na inną pompę albo turbinę.
  12. pompa motorpal ze sterowaniem ciśnieniowym od turbiny oraz ze sterowaniem elektrycznym zaworu EGR. farmer z MTZ wspólny ma tylko słupek silnika reszta to carraro i inwencja twórcza inżynierów z Dobrego Miasta.
  13. Mam jeszcze taki pomysł: mam dostępnego MTZ w którym wtrysk ustawia się standardowo za pomocą bolca. tam mógłbym policzyć ile zębów na wieńcu trzeba cofnąć wał do punktu początku wtrysku i w farmerze w ten sposób można by ustalić ten punkt ale na razie trochę z czasem cienko na takie kombinacje
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj