koper88

Members
  • Ilość treści

    401
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

55 Excellent

6 obserwujących

O koper88

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/30/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Okolice Łukowa
  • Zainteresowania
    mechanika

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja wymieniałem te sruby i efekt był taki że tylko ciężko było biegi wbijać a skrzynia jak miała się zakleszczyć to i tak się zakleszczyła. Problem jest raczej w wytartych przegródkach pomiedzy wodzikami przy samym wybieraku przez co dźwignia wyskakuje przedwcześnie z wodzika a on cofa się z powrotem w pozycję biegu. Wykonane przeze mnie rozwiązanie całkowicie eliminuje możliwość przełożenia dźwigni nad inny wodzik, jeśli sąsiednie nie są na luzie a dodatkowo nawet gdyby te sruby-bezpieczniki nic nie trzymały to przy dźwigni inne wodziki i tak są zablokowane.
  2. https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/686154-antyzakleszczacz-zetor/ i nie ma fizycznej możliwości żeby się coś zakleszczyło. sprawdzone od kilku lat.
  3. obieg jest odwrotny od tego który narysowałem. edit: narysowałeś
  4. A jeśli porównasz jego wsteczny ze swoim to pewnie jego szybciej jedzie? Bo tak się zastanawiam czy taka zamiana dwójki z trójką była tylko z szybkim wstecznym czy w innych modelach też tak było.
  5. poprzez porównanie z silnikiem MTZ można ustalić punkt, w którym powinien odbyć się początek wtrysku. Pytanie tylko czy w farmerze będzie on w tym samym miejscu co w mtz ze względu na inną pompę albo turbinę.
  6. pompa motorpal ze sterowaniem ciśnieniowym od turbiny oraz ze sterowaniem elektrycznym zaworu EGR. farmer z MTZ wspólny ma tylko słupek silnika reszta to carraro i inwencja twórcza inżynierów z Dobrego Miasta.
  7. Mam jeszcze taki pomysł: mam dostępnego MTZ w którym wtrysk ustawia się standardowo za pomocą bolca. tam mógłbym policzyć ile zębów na wieńcu trzeba cofnąć wał do punktu początku wtrysku i w farmerze w ten sposób można by ustalić ten punkt ale na razie trochę z czasem cienko na takie kombinacje
  8. koper_88@interia.pl Z góry dziękuję ale to raczej nie jest taki sam silnik. tzn silnik może i taki ale koło zamachowe ze sprzęgłem jest inne i ten bolec wpada co 5 cm w jakieś otwory w kole i nie wiadomo jak się za to zabrać 😕 na razie ustawione na słuch. nie dymi, nie grzeje się, moc jako taka jest.
  9. u mnie kiedyś ten rozklepany koniec luzu dostał i olej bokiem szedł co stopniowo pogarszało osiągi hydrauliki aż w końcu rurka wyskoczyła całkiem. udało mi się zaklepac tą samą rurkę ponownie i chodzi do dziś.
  10. sprawdź szczelność rurki od pompy do plecaka. wygląda jakby pękła i przy większym ciśnieniu wali na bok olej
  11. koper88

    Pług N/N

    Panowie, a może ta kostka to tylko coś na wzór takiego zaworu https://allegro.pl/oferta/zawor-przelewowy-hydrauliczny-3-4-przeplyw-120l-8260904832 . może jest ona tylko po to żeby ograniczyć ciśnienie podczas obracania pługa a po dołożeniu kółka nie obraca bo jest już za niskie ciśnienie ustawione i dlatego nie daje rady. Pod widoczną śrubą powinna być regulacja. Spróbuj nieznacznie podkręcić zawór i zobacz wtedy co się dzieje.
  12. jeszcze zawór ogrzewania w kabinie ustaw na "ciepło" co pomoże zlaniu się płynu z nagrzewnicy
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj