MichaWjcik

Members
  • Ilość treści

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O MichaWjcik

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

196 wyświetleń profilu
  1. Witam Mam rozebrany inwersor w celtisie 456 serwis stwierdził że jest nieszczelności stąd na rozgrzanym oleju szarpanie i zapalająca się na chwilę kontrolka ciśnienia przy używaniu sprzęgła nożnego czy rewersu dziwne bo przy włączonym zającu rusza płynnie lecz też do czasu rozgrzania. A wracając po rozebraniu wszystkie oringi na wszystkich tłokach i hamulcu są całe próbowałem badać szczelność powietrzem i na zdjęciu nr 1 tłok pięknie pracuje na zdjęciu nr2 słychać jak powietrze uciekam pierścieniami tak samo jest na zdjęciu nr3 i tu moje pytanie czy takie sprawdzanie jest miarodajne bo być może te pierścienie doszczelniaja się przy oleju dodam że na koszach nie ma żadnych śladów progów czy zużycia pierścionki kupiłem nowe i jest tak samo Brakuje mi już pomysłów pozdrawiam
  2. W bloku zaworowym podłącz się pod czujnik ciśnienia powinno być 20.5 bara w dodatku zobacz zawór przelewowy często się zacinają jest on na wprost pod tym małym akumulatorem hydropnematycznym
  3. Ciśnienia były mierzone systemowe według książki ustawione 20,5 bar i był efekt że przy przesunięciu dźwigienki od rewersu czy to do przodu czy do tyłu ciśnienie systemowe spadało nawet do 5 bar na chwilę i wracało do normy w tym momencie występuje oczywiście szarpnięcie dodam że na nożnym zachowuje się identycznie Edit Dodatkowo czy w każdym przypadku jeden otwór odpowiada za smarowanie drugi za wypych tłoków w koszach? Ponieważ próbowałem z tym powietrzem i tłok od rewersu zdj 3 pięknie pracuje a przy podwajaczu zdj2 i głównym sprzęgle zdj1 słychać jak ucieka powietrze na pierścieniach uszczelniających kosz lecz nie widać na nich zużycia i nie wiem czy powietrza jest odpowiednim medium do sprawdzenia szczelności takich rzeczy
  4. A oprócz wycia występują jeszcze jakieś efekty ?
  5. Witam Mam rozebranego celtisa, niestety nie odnalazłem problemu ( problemem jest szarpiący rewers elektrohydrauliczny i zapalająca się kontrolka ciśnienia w skrzyni) na pierwszy rzut oka wydawał się wyciek niestety po rozebraniu nie ma do czego się przyczepić i tu moje pytanie w jaki sposób najlepiej zdjagnoziwać tą przekładnię "na stole"myślałem nad podłączeniem sprężonego powietrza bo być może jednak któreś uszczelnienia nie trzymają lecz nie wiem czy to aby dobry i miarodajny pomysł i był bym też wdzięczny gdyby ktoś mógł wytłumaczyć pokolei przebieg oleju w tym obiegu Pozdrawiam
  6. Z ciśnieniem jest dziwne zjawisko że spada dopiero na rozgrzanym oleju przy używaniu hydrauliki w sensie sprzęgło rewers lub półbieg na luzie trzyma 20.5 bara czyli książkowo
  7. Witam Czy takie wyrobienie w pokrywce przystawki przedniego napędu(Celtis) może powodować spadki ciśnienia systemowego po rozgrzaniu ? Dodam że napęd rozłącza się bez problemu
  8. To dosyć normalne zjawisko lecz oczywiście wszystko w granicy rozsądku przedni napęd zawsze będzie "trzymał" i będzie to czuć
  9. Warto rozebrać i zobaczyć czy suwaki się nie zacinają
  10. To wyklucza przypadek ustawionego za dużego ciśnienia na joystick bo powstaje wtedy podobny efekt, lecz dziwna sprawa że wszystko szarpie bo w sumie że tak nazwę odbiorniki hydrauliki są w szeregu czyli olej z pompy idzie przez filtr wysokiego ciśnienia do dzielnika tam ma odnogę na orbitol reszta dalej idzie na hydrauliczne hamulce i potem rozdzielacz tył następnie ładowacz i na końcu podnośnik więc przyczyny szarpania trzeba szukać na początku czyli może przycinający się dzielnik ciśnienia lub padający orbitol bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Dzielnik nie jest skomplikowany i w sumie na ciągniku można sprawdzić odkręcając przewód od dołu zasilający orbitol za nim jest przedłużka i pod nią suwak że sprężyna musi chodzić płynnie a orbitol to niestety demontaż na stół
  11. Dzięki za info, nurtuje mnie tylko jeszcze czemu nożne sprzęgło też szarpie na zimnym bierze wysoko i jest całkiem dobrze a jak się rozgrzeje to bierze bardzo nisko i najpierw jest szarpnięcie dopiero rusza ? Czy to wszystko jest powiązane?
  12. Z tym już się pogodziłem tylko chciałbym dokładnie zdiagnozować przed rozbiórką
  13. A rozdzielacz zwykły na linki czy flexpilot ?
  14. Czyli rewers lub półbiegi a czy napęd przedniego mostu też ? A jak najlepiej to sprawdzać? Mierzyć ciśnienie systemowe i patrzyć przy zmianie biegów i rewersu czy może na wyjściach pomiarowych nad cewkami od rewers ale nie wiem gdzie wpiąć się na półbiegi
  15. Od tylnego mostu od dołu masz gruby przewód zasilający pompy hydrauliczne przy silniku na nim masz też filtr przepływowy ale czy na wejściu jest coś w stylu smoka raczej wątpię a żeby to sprawdzić trzebaby spuszczać olej i zdjąć kolanko gumowe przy tylnym moście a jaki masz ładowacz czołowy ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj