MichaWjcik

Members
  • Ilość treści

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O MichaWjcik

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

121 wyświetleń profilu
  1. To dosyć normalne zjawisko lecz oczywiście wszystko w granicy rozsądku przedni napęd zawsze będzie "trzymał" i będzie to czuć
  2. Czy ktoś z tutaj obecnych ma informacje czy aby dostać się do kosza rewersu trzeba rozbierać ciągnik na trzy ? Bez zdjęcia kabiny da radę ?
  3. Warto rozebrać i zobaczyć czy suwaki się nie zacinają
  4. To wyklucza przypadek ustawionego za dużego ciśnienia na joystick bo powstaje wtedy podobny efekt, lecz dziwna sprawa że wszystko szarpie bo w sumie że tak nazwę odbiorniki hydrauliki są w szeregu czyli olej z pompy idzie przez filtr wysokiego ciśnienia do dzielnika tam ma odnogę na orbitol reszta dalej idzie na hydrauliczne hamulce i potem rozdzielacz tył następnie ładowacz i na końcu podnośnik więc przyczyny szarpania trzeba szukać na początku czyli może przycinający się dzielnik ciśnienia lub padający orbitol bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Dzielnik nie jest skomplikowany i w sumie na ciągniku można sprawdzić odkręcając przewód od dołu zasilający orbitol za nim jest przedłużka i pod nią suwak że sprężyna musi chodzić płynnie a orbitol to niestety demontaż na stół
  5. Dzięki za info, nurtuje mnie tylko jeszcze czemu nożne sprzęgło też szarpie na zimnym bierze wysoko i jest całkiem dobrze a jak się rozgrzeje to bierze bardzo nisko i najpierw jest szarpnięcie dopiero rusza ? Czy to wszystko jest powiązane?
  6. Z tym już się pogodziłem tylko chciałbym dokładnie zdiagnozować przed rozbiórką
  7. A rozdzielacz zwykły na linki czy flexpilot ?
  8. Czyli rewers lub półbiegi a czy napęd przedniego mostu też ? A jak najlepiej to sprawdzać? Mierzyć ciśnienie systemowe i patrzyć przy zmianie biegów i rewersu czy może na wyjściach pomiarowych nad cewkami od rewers ale nie wiem gdzie wpiąć się na półbiegi
  9. Od tylnego mostu od dołu masz gruby przewód zasilający pompy hydrauliczne przy silniku na nim masz też filtr przepływowy ale czy na wejściu jest coś w stylu smoka raczej wątpię a żeby to sprawdzić trzebaby spuszczać olej i zdjąć kolanko gumowe przy tylnym moście a jaki masz ładowacz czołowy ?
  10. Witam Na rozgrzanej skrzyni podczas zmiany z żółwia na zająca zapala się na chwilę kontrolka ciśnienia na zimnej nie zapala się nigdy w dodatku rewers lekko szarpie a jak się rozgrzeje to szarpanie się narasta. Teraz pytanie skąd ten spadek ciśnienia przy zmianie biegu? Pompa hydrauliczna wymieniona i olej z filtrami.
  11. Jak olej spieniony to może zaciąga pompa gdzieś powietrze. Oczywiście filtr przepływowy oraz wysokiego ciśnienia wymieniony
  12. Ciśnienie hydrauliki ogarnąłem po mimo tego że zawór był zaplombowany wymagał ustawienia a że jest on przed rozdzielaczem od tura to popuszczał ciśnienie i z przodu, teraz ustawiłem na 180 bar bez problemu, jedynie zastanawia mnie rozdzielacz od tura oryginalny od mailleux są dwie śruby regulacyjne jednak nie ma żadnej reakcji przy wkręcaniu jedynie podczas wkręcania tej od dołu pojawia się cykliczne naprężanie głównych przewodów zasilających od pompy aż do tylnego tuza dlatego wykręciłem ją do oporu i nie ma tego efektu w dodatku jeszcze ta kontrolka od ciśnienia w skrzyni na rozgrzanym ale jak nie rozkręce to się nie dowiem w czym problem
  13. Witam Miałem podobnie gdy wymieniałem pompkę zasilającą otóż "języczek " który jest w pompce był za mało pod krzywiony do dołu w związku z czym ten popychacz w bloku co napędza pompkę nie dosięgał a pompka de fakto nie działała. Jednocześnie ręczna pompka działała bez zarzutu
  14. Witam często kable przecierają się na samym końcu zbiornika obok opaski przy kole jest tam taki trójnik z peszla. Zbiornik nie jest tak ciężko zdemontować wystarczy oczywiście spuścić paliwo zdjąć zasilanie pompy na samym dole potem obok drabinek jest jedno mocowanie klucz nr 16 oraz przy kole wspomniana wcześniej opaska, potem zbiornik już można osunąć na dół uważać tylko na przewód od powrotu i kable od czujnika mają oznaczenia kolorystyczne w dodatku jest dość spory zapas więc spokojnie a sam zbiornik waży nie więcej jak 20 kg
  15. Witam Zmagam się z małym problemem, otóż od samego początku jak zakupiłem celtisa miał on małe ciśnienie(prawie 100bar) na wyjściach hydrauliki na rozdzielaczu z tyłu jak również przy turze, postanowiłem więc wymienić pompę gdyż była jeszcze oryginalna od nowości. Wymieniłem pompę oraz filtry i olej, teraz ciśnienie nieznacznie wzrosło dochodzi do 140 bar i na ciepłym i zimnym w dodatku wskazuje idealnie równo na tylnym jak i na przednim rozdzielaczu, w dodatku na tylnym rozdzielaczu jest jest jeszcze plomba przy zaworze więc jak domniemam że powinien być ustawiony na 180 bar. Na rozdzielaczu od tura kręciłem śrubą od regulacji lecz więcej od 140 bar nie można uzyskać, zaglądałem do dzielnika ciśnienia ale suwak wygląda dobrze nie zacina się w dodatku wspomaganie chodzi bez zarzutu czasem tylko jak szybko się ruszy to na zimnym na sekundę się przytnie. Teraz rozkładam już ręce bo nie wiem co ma jeszcze na to wpływ. W dodatku na rozgrzanym przy włączonym przednim napędzie podczas zmiany na zająca zapala się na chwilę kontrolka od ciśnienia w skrzyni oraz występuje szarpanie przy puszczaniu sprzęgła czy ruszaniu z rewersu lecz to pewnie wszystko powiązane jest z tarczkami ale nie mam jeszcze doświadczenia w tym, może ktoś miał podobny przypadek ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj