MichaWjcik

Members
  • Ilość treści

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O MichaWjcik

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

767 wyświetleń profilu
  1. Ja dodatkowo montuję zawór na przewodzie zasilania nagrzewnicy, oprócz tego jeśli wersja bez klimy to gdy jest silnik rozgrzany to ciężko o chłodne powietrze gdyż wentylator jest bardzo blisko wydechu i wszystko i tak się nagrzewa
  2. Jak dobrze pamiętam to prawy środkowy słupek tak jak panel od sterowania nawiewem
  3. Wszystkie czujnniki idzie sprawdzić w manualu są podane wartości jak potrzebujesz to pisz, a wracając do tematu często zegar ulega awarii, choć przede wszystkim sprawdził bym kable szczególnie wtyczka przy sterowniku silnika i na połączeniu z kabiną. Pomijając to co ma pompa do tego jak tam z elektroniki to tylko solenoid sterujący dawką paliwa
  4. Na 90% zużyte uszczelnienia tłoczyska głównego bardzo częsty przypadek w claas/renault. Uszczelnienia robią się jak plastik i kruszą się
  5. Opadający siłownik w senie że przy podczepionej maszynie ciagle podbija go do góry?
  6. Robiłem pierwsze testy i hydroakumlator jest padnięty. Rozmyślam czy nie przerobić tego na siłownik dwustronny wtedy będzie to najtrwalsze rozwiązanie.
  7. Witam Zakupiłem przetrząsarkę jak w temacie i do końca nie ogarniam tego hydraulicznego odgrabiania od granicy. Jest tam z silownik z bańka jak hydroakumlator i tu moje pytanie, teoretycznie jak powinna wyglądać prawidłowa praca takiego siłownika? Jeżeli to typowy hydroakumlator to wydaje mi się że przy "zluzowaniu" ciśnienia siłownik powinien się całkowicie chować a dopiero po podaniu ciśnienia ustawiać sie na wprost lub w drugą stronę. Dzięki z góry za pomoc
  8. O to najbardziej mi chodziło teraz bez stresu na siłę spróbuję wyciągać, dzięki wielkie
  9. Witam Trafił do mnie case 5140 ze złamanym wałkiem WOM, od tyłu jest zabezpieczenie i po jego wyjęciu wydaje mi się że wałek powinien wyjść niestety przy próbie wyjęcia walka jest wrażenie że jest jakoś zabezpieczony również od środka. Tu moje pytanie czy muszę rozbierać cały tył czy jednak na siłę wyciągać ten wałek?
  10. Kontrolka ciśnienia oleju jest tylko od ciśnienia systemowego więc ciśnienie na wyjściach z tyłu nie ma nic wspólnego ale jak już sprawdziłeś to lepiej nie przekraczać 200 bar. Dodatkowo jaki model i skrzynie masz ?
  11. Na samym początku zmierz ciśnienie systemowe i jak sie zachowuje zarówno na zimnym oleju jak i rozgrzanym
  12. Zapewne źle ustawione tryby, tam satelity ustawia się według znaków
  13. Ja niedawno to robiłem i wszystko jest w porządku chyba że byś wykręcał czujniki położenia ramienia ale do tego nie ma takiej potrzeby
  14. Jeśli chodzi o odpalanie to typowy problem za niskie napięcie idzie na pompę wtryskową musi mieć 12V inaczej będziesz kręcił do upadłego i nic z tego zazwyczaj pomaga nowy akumulator, przy pół biegu zobacz kable przy wybieraku skrzyni często się przecierają w tym miejscu
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj