1993michal

uszczelka pod głowicą?

Polecane posty

1993michal    14
witam, sadzi mi płyn nadmiarem jak dodaje gazu płyn opada na wolnych obrotach stan rośnie i wysadza nadmiarem. obstawiam uszczelkę pod głowicą ale może to jakaś inna przyczyna? poradźta co ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    10

Może łapać lewe powietrze na przewodach od nagrzewniczki  ,lub gdzieś indziej .

Miałem tak kilka razy tak,  objaw zwiększanie płynu przy wysokich obrotach na wolnych opadał.lub odwrotnie juz nie pamietam

Ale pierwsze do sprawdzenia czy nie wali z pod glowicy.najprościej testerem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153
Napisano (edytowany)

Nagrzewnica pewnie i tak wypięta...

Jaka to Renówka??

Możesz się bawić w testery ale ja dwa razy miałem taki objaw i jak nic głowice tzn uszczelki.

Tylko splanuj bo jak zalożyłem bez mimo że płaszczyzny wydawały się ok to robiłem drugi raz.

U mnie to dym walił z korka chłodnicy jak z tłumika...

 

Edytowano przez MarcinKa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

Jak silnik mwm d226-4 to częsty przypadek z krzywymi głowicami lub zapadniętymi tulejami sam wymieniałem koledze z w razy i wydmuchiwało później zdecydował się na kapitalne silnika ale psedu mechanicy nie przeplanowali bloku i wydmuchało znów ostatnio poszedł na reklamację 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1993michal    14
MarcinKa napisał:

Nagrzewnica pewnie i tak wypięta...

Jaka to Renówka??

Możesz się bawić w testery ale ja dwa razy miałem taki objaw i jak nic głowice tzn uszczelki.

Tylko splanuj bo jak zalożyłem bez mimo że płaszczyzny wydawały się ok to robiłem drugi raz.

U mnie to dym walił z korka chłodnicy jak z tłumika...

 

nagrzewnica jest podpięta. a renówka 68-14(7722)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Kiedyś w jakimś starym ciągniku wyrzucało przelewem z pod korka chłodnicy trochę płynu. Był tam jeszcze zbiorniczek wyrównawczy. 

Przyczyną były zamienione miejscami korki, bo różniły się ciśnieniami, a wizualnie identyczne. Tu jest 1 czy 2 korki? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4258

U mnie wyrzucalo płyn gdy miał ciężko i nagle zatrzymalem się i odjalem gazu - gdy schodził z obrotow i to dość sporo. Też już myślałem, że uszczelka, kupowałem tester itd. A okazało się, że korek  🤷 po wymianie na nowy problem zniknal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

raczej głowica zgniła, ogólnie ten silnik d-227  różne dziwne rzeczy się tam dzieją w tym modelu silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59
1993michal napisał:

A w tym ciągniku jest intercooler? Jeśli tak to jaki? Wodny czy powietrzny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28
Dnia 31.01.2024 o 17:24, erwin2 napisał:

raczej głowica zgniła, ogólnie ten silnik d-227  różne dziwne rzeczy się tam dzieją w tym modelu silnika

Jak może głowica zgnić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1993michal    14
koper88 napisał:

1993michal napisał:

A w tym ciągniku jest intercooler? Jeśli tak to jaki? Wodny czy powietrzny?

nie ma intercoolera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5
23 godziny temu, ma123 napisał:

Jak może głowica zgnić? 

po prostu zjadła ją rdza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj