hibertusik

Members
  • Ilość treści

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

1 obserwujący

O hibertusik

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2048 wyświetleń profilu
  1. Ale jaja 6*45=2.7 metra orki. I do tego prędkość 7 km/h. Mistrzostwo świata. Lub ziemia bez oporów w czasie orki,a może. Jakieś inne uwarunkowania które umożliwiły taki wyczyn. Znajomy ma taki ciągnik to plug z 4*45 zwezyl na 4*40 i dopiero w tedy mógł orac z podobnymi prędkościami,a ziemie mamy do orki w miarę lekkie.
  2. No to wykonales dobra robotę.najlepiej jak można.
  3. Jak juz to zlewasz ze starej sprężarki olej i do nowej zalewasz tyle samo co było w starej bo reszta oleju jest rozprowadzana po całym układzie chłodniczym.bo inaczej to suma oleju starego pozostałego w skraplaczu chłodnicy przewodach i parowniku plus nowy olej może okazać się dużo za wysoka i mogą być problemy.
  4. Za około 650 nie patrzył bym czy to denso czy inna firma. Aby montaż dopasować i podłączenie przewodów Klimy, a wtyczka 12 v to sprawa pomijalna . Sandeny sd7h15 to świetne sprężarki montowane. W autobusach,ciężarówkach i sprzęcie rolniczym sam dopasowalem sobie w kombajnie.
  5. Jak tylko uszczelniacz to możesz się pokusić o wymianę. Ale na alledrogo zamienniki sanden sd7h15 są do dostania za ok 650zl. Z bocznym lub tylnym podłączeniem.
  6. Jeśli masz jakieś zdolności manualne ,potrafisz sam sobie wymienić łożyska oleje ,troszkę podreperować, posiadasz jakąś spawarke albo migomat do tego klucze a do tego dojdzie ci kilka hektarow na usługach u sąsiadów,jak nie ma w okolicy dużo kombajnów to ci się wróci bardzo szybko i jesteś niezależny. Dziś bizonów na pęczki do sprzedania ,nie kupuj droższego niż 12 tys. I w miarę w dobrym stanie z sieczkarnia. Co do spalania w zbożu pszenica wydajność 4-5 t. To około 12-14 litry na hektar. Od siebie z wyglądu jest duży ale mechanicznie prostszy od większości ciągników.
  7. hibertusik

    Escort 450

    Jak nie było ociezaru to i smokożernym zetorem7211 w 22 litrach by się wyrobił,chyba że bardzo duże górki.
  8. Możesz spisać umowę darowizny z dziadkiem z data kiedy on żył,oczywiście musisz mieć nr dowodu i PESEL,idziesz do skarbowki podbijają ci umowę i dalej. To z Gorki.oczywiście umowa się zagubila i po latach przy okazji remontu odnalazles z reszta nie trzeba tłumaczyć. Sprawdzony sposób.
  9. Tez kiedyś miałem takie przeboje z zetorem.głowice regenerowane w renomowanej firmie .nowe komplety naprawcze,a ten dziad dymi na niebiesko po zdjęciu kolektora wydechowego dmucha niespalonymi spalinami z dwóch tłoków,po perypetiach z mechanikami sam doszedlem ze zakład nie dobił do końca prowadnic zaworowych do końca co skutkowało blokowaniem się przy powrocie lasek popychaczy.przy pełnym otwarciu zaworu dopchnij go czy ma jeszcze luz.zetory są bardzo czule na grubość uszczelek pod głowicami.sprawdź wysokość tulei nad blokiem,w zetorach zdarza się ze tuleje w ystają za duzo,wszystkie maja być równo,u mnie 2 wystają więcej i na nich jest poddymianie,ale juz tego nie poprawialem,na każdej tulei połoz uszelke przyloz linial i zmierzyć przy GMP odległość od tłoka,zastosuj taka uszczelke by tlok nie uderzal w glowice a szczelina byla jak najmniejsza mogą teraz za malo wystawać wtryski i rozpylac paliwo nad tłokiem a nie w komorze,może tak być po regeneracji głowic.napisałem trochę chaotycznie ale cos tam może ci to pomoże.
  10. hibertusik

    Case CX 80

    Witam założyłem nowy temat bo nigdzie nie mogę znaleźć nic na temat serii CX.Konkretnie pytanie do użytkowników CX 80 lub 70 ile te ciągniki spala w opryskiwaczu i rozsiewaczu nawozów oraz w dojazdach do pola po szosie przy prędkości 40 km .Czy będzie to spalanie więcej jak 5l na godz.zegarowa czy mniej.
  11. Ja mam takie w kombajnie JD na rozdrabniaczu słomy, 1 od silnika a 2 długi na sieczkarnie,cenowo to samo co zachodnie ,mam ich ze 4 sezony i nie zauważyłem by się wyciągaly.
  12. A więc tak błąd 342 związany jest z elektrozaworem odbioru mocy , chyba wałek wom przerwa lub zwarcie na cewce elektrozaworu, dobra ma mieć ok 10 ochm. 314,414 to to samo -utrata informacji o danych silnika jednostka de10 siec can. Chodzi o sterownik silnika sprawdz wtykę do niego wtyczkę do kabiny te dwie okrągłe z przodu.Najprawdopodobniej siada ci sterownik pompy wtryskowej ,tez miałem takie objawy ze nie reagował na gaz,wyswietlał sie piorunek.Natomiast rozłączanie skrzyni to wiele przyczyn zależy jakie błędy bedą wyskakiwać,sprawdz pierwsze ten elektrozawór oraz zapsikaj kontaktem tylne wtyki do kabiny. Sterownik pewnie masz przy pompie wtryskowej a tam to sa ekstremalne warunki i czesto te sterowniki padaja.
  13. A jakie błędy pokazuje,czy ikonka z piorunkiem pomarańczowa świeci,czy przy rozłączenie napędu reaguje na pedał gazu.
  14. Miałem bizona amortyzacja hedera na akumulatorze , przed akumulatorem był ten zawór ,można było od pełnego przepływu regulować do całkowitego odcięcia,w katalogach bizona trzeba poszukać.Z wyglądu to był jak wtyka hydrauliki stara do c360,zakrecalo się ja i w tym zaworze tak samo było kilka obrotów od max do min. Niestety linku żadnego nie podam.
  15. Można wykorzystać zawór z bizona wersje z akumulatorem gazowym posiadały zawór regulacyjny czułości amortyzacji hedera.Był on precyzyjny i fajnie to się regulowało.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj