erwin2

Members
  • Ilość treści

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

8 obserwujących

O erwin2

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

3506 wyświetleń profilu
  1. instrukcja silnika mówi ze na ciepłym i obrotach jałowych ciśnienie 0,5 do 0,8 bara,także wydaje mi się ze nie jest źle,poczekaj aż się dotrze i wtedy pomierz ciśnienie,szukać jak już chcesz to możesz przy zaworze ciśnienia olejowego,tam jest taka sprężynka i kuleczka ,wymiana tego pomaga częściowo
  2. zobacz z góry czy popychacz cały jest nie ubity,postaraj sie jakoś wałem pokręcić i patrzcie co tam z popychaczem sie robi,jesli chodzi ładnie to nowa laska i składać.co do pokręcenia wałem to nie wiem jak nawet danie ciągnika na bieg i pchanie go ękoma za tylnie koło nic nie da bo to turbomatic,no chyba ze zostaje opcja odkrecić rozrusznik i duzym śrubokrętem za wieniec przekręcać
  3. ostawił bym laskę popychacza ,bo jeśli sam popychacz który chodzi po wałku rozrządu wypadł co też jest możliwe to mógł narobić dziadostwa,pokręć wałem korbowym i zobacz co sie dzieje czy laska się coś dzwiga
  4. może łożysko źle dokręcone tam jest taka podkładka specjalna.popatrz jeszcze na mechanizm różnicowy bo od prawej strony nasz blokadę może tam coś wpadło albo sam mechanizm różnicowy powoli kończy się
  5. w twojej renówce jest pompa hydrauliczna najprawdopodobniej 2 sekcyjna ,jedna sekcja ta mniejsza odpowiedzialna za wspomaganie a ta większa za podnośnik
  6. w okolicy filtra oleju jak siedzisz w ciągniku to po prawej stronie
  7. masz chyba kolego jedną parę dla siłownika dwustronnego działania ,oraz jedno gniazdo dla siłownika jednostronnego działania .te dwa małe to jedno wolny spływ oraz hamulce przyczepy.
  8. może z mechanizmu wyrównoważającego ,jeśli takowy jest w tym silniku
  9. a popychacze i laski dobrze chodzą? jest smarowanie klawiatury?jak sprężyny na zaworach nie są za twarde?
  10. powiedz mu ze jak ci opuści na cenie 5000 to bierzesz,
  11. tu masz kolego jak się wyważa tłoki i korbowody, szkoda że nie zrobiłeś legalizacji łożysk głównych
  12. z ty dudnieniem kolego to może być skrzynia u mnie tak było łożysko na wałku sprzęgłowym i ząb na wałku
  13. najlepiej wymienić wszystkie wtedy jest najlepsze rozłożenie masy kabiny,popytaj w sklepie z częściami do ciężarówek bo z tego co pamiętam zakładaliśmy 133.54 od Renault master lub midium z tego co pamiętam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj