renault 133.14 problem z hydraulika
-
Podobna zawartość
-
Przez Krzysw5
Witam wszystkich,
Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie, że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się, że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach, np przy ruszniu jak obroty spadną.
Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę, zobaczyć stan tulei, tłoka, pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też, że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
Chciałem się poradzić, czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
Przy mokrych nie byłoby problemu.
-
Przez Kamilmok
Witam . Ciągnik wpada w bardzo mocne wibracje z uniesioną maszyna podczas jazdy drogą , czy to asfalt czy polna droga . mocno telepie kabiną , kierownicą , pedałami od sprzęgła , od hamulców .
im cięższa maszyna tym bardziej telepie . ale np z pługami 4 obracanymi jest ok , z gruberem 2.7m już telepie a z zestawem uprawowo siewnym , brona akktywna i siewnik ze zbożem jest najgorzej . mam wrażenie ze na różnych biegach wibruje z różna częstotliwością
obciążniki z przodu są . opony z przodu nowe ale z tyłu już prawie łyse i stare .
może za wysokie ciśnienie w tylnych oponach ?
-
Przez Mateusz237
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie Renault Aresa 540 rz 2000rok z rewersem elektrohydraulicznym skrzynia 4 biegi i 4 półbiegi 3 zakresy żółw zając ślimak. Problem polega na tym że nie zależnie od temperatury oleju skrzyni biegów szarpią półbiegi , ruszanie z rewersu i ze sprzęgła przy lewarku płynne bez szarpnięć był wymieniany hydroakumlator, Ostatnia sytuacja odpalam ciągnik jadę półbiegi bardzo ładnie zmieniają bez żadnych szarpnięć po około 3 godzinach pracy gaszę Ciagnik odpalam i znowu szarpią półbiegi. Jaka może być przyczyna gdzie szukać rozwiązania? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 😉
-
Rekomendowane odpowiedzi
Ogrzewanie
Czytaj dalej »
Renault 133.14
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się