Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

He he matematyka jest nieubłagana i jeśli teoretyczne wyliczenia  mówią jedno to w praktyce tak wyjdzie a w przypadku napędów z ewentualnym  zaniżeniem wyników. Przełożenia są stałe i nie ma takiej opcji żeby w rzeczywistości nagle coś wzrosło.   Wsiądź sobie do ciągnika jeszcze raz, zmniejsz obroty o 200 i sprawdź prędkość. To będzie ta którą rozwinął byś na wolniejszych zwolnicach i gwarantuję ci że różnicy trzech kilometrów jak wspominałeś na 2 i 3 biegu nie uświadczysz.

Opublikowano

a do jakiego innego da sie to zalozyc skoro tylko ursusy 4011-360 maja szerokie zaczepy przednie a reszta standardowe

ja bym wolal dac automat na tyl zamiast klasycznego a jak sie bawic w takie cos to robic porzadnie na stale na dolny z tego co wiem nie wejdzie bo wezsza paszcza a inne ciagniki na przodach maja paszcze szer ok 50-55mm takie jak tylne transportowe tylko 60tki maja przedni ok 70mm a zachodnie maja tak zbudowane obciazniki ze przez cala szer paszcza i dziury na bolec i raczej tez waskie paszcze

kolejna kwestia to ze do spawał od czola ja bym wolal zeszlifowac orginalne mocowanie paszczy i wspawac jednolita blache od poczatku paszczy do mocowan tak aby paszcza byla ruchoma w poziomie i wyprostowal zaczepy w przyczepach aby byly poziomo 

Opublikowano
Panowie czy ktoś z Was widzial badz slyszal o przerobce c360 na c362 De luxe? glpwnie chodzi mi o zabudowe kabiny. duzo lepsza, cichsza, wieksza z nawiewem. ciekawi mnie jakby tak przerzucic kabine z eksportowej wersji. mozna powiedziec ze prawie jak ta komfort z Zetora.
Opublikowano
10 minut temu, 93karol napisał:

Panowie czy ktoś z Was widzial badz slyszal o przerobce c360 na c362 De luxe? glpwnie chodzi mi o zabudowe kabiny. duzo lepsza, cichsza, wieksza z nawiewem. ciekawi mnie jakby tak przerzucic kabine z eksportowej wersji. mozna powiedziec ze prawie jak ta komfort z Zetora.

U mnie jezt taka kabina tyle ze nie ma rownej kabiny ;)

Opublikowano

Tylko czy uda ci się taka kabinę znaleźć? W dodatku jeśli już przypadkiem taka znajdziesz to albo cena z kosmosu, albo słaby stan. Kup sobie najbardziej komfortową dostępna aktualnie kabinę na rynku i będzie lepiej niż w 362

Opublikowano

Na szrocie szukac lub czasem sa ogłoszenia na czesci to 2 tys sie kupi...te kabiny maja profil gruboscienny nie to co w nowych, wiercilem na lusterka otwory to wiem.

Opublikowano
13 minut temu, mf362 napisał:

Na szrocie szukac lub czasem sa ogłoszenia na czesci to 2 tys sie kupi...te kabiny maja profil gruboscienny nie to co w nowych, wiercilem na lusterka otwory to wiem.

Jak za starą pordzewiała dać 2tys.zl  to za 2,5tys.zl kupi nową najtańszą bidę, wieczna nie będzie, bo to papier, ale 10 lat wytrzyma.

Opublikowano
6 godzin temu, 93karol napisał:

Panowie czy ktoś z Was widzial badz slyszal o przerobce c360 na c362 De luxe? glpwnie chodzi mi o zabudowe kabiny. duzo lepsza, cichsza, wieksza z nawiewem. ciekawi mnie jakby tak przerzucic kabine z eksportowej wersji. mozna powiedziec ze prawie jak ta komfort z Zetora.

kupa $$ wpakowana w ciągnik bez szału

założyć samą kabinę to nie problem, ale cały osprzęt to kupa roboty, lepiej zmienić ciągnik, bo taką eksportówkę idzie wyrwać za 15tys.

Opublikowano

O Panie aleś odpier... tą 60 tkę. Jakby Uursus nie padał to miałbyś pewny etat :)

Tylko jak mogłes zamontować dwie lampy robocze z 5. diodami jak na forum zalecają 4 x 48 W?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v