PaweMariuszMokrzycki

Members
  • Ilość treści

    661
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

84 Excellent

3 obserwujących

O PaweMariuszMokrzycki

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.11.1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    okolice wrocławia

Ostatnio na profilu byli

2095 wyświetleń profilu
  1. PaweMariuszMokrzycki

    Ursus C-360 4x4

    jak dla mnie te mosty sa o kant D potluc u mnie sasiad mial takiego to szedl podobnie co moj z blokatorem na raczke jak hamulec reczny u mnie 2 kola ciagnely tylne a u niego tylko lewe obu osi czyli porazka lepiej dolozyc pare groszy do napedu z blokatorem tzn zetorowski lub wloski segagno czyli ciagnikowe
  2. a jaka filozofia instalka do przyczep kolory zapamietac i po pol godziny gotowe 7 kabelkow to nie az tak duzo chociaz czesto sie zdaza ze niektorych nawet przedluzacz do swiatla przerasta chociaz wystarcza 5 przewodow bo ciagniki nie potrzebuja przeciwmglowego (2jki) a oba pozycyjne 7mke podlacza sie razem z 5tka
  3. 10 tysi to max i to po "kapitalce" calosci od przedniej osi po tylny zaczep na tych "ursusowskich" gratach a do remontu max 5 tysi
  4. miekki przodek do 60tki to tylko od serii ciezkiej na tyle twarda ze nie ugina sie az tak mega ale reaguje na wszystkie wyboje dodatkowo wypelnia cala belke i dociaza przodek przy starej sztywnej tak bujalo ze przy maksymalnym skreceniu amortyzacji fotela skakal podemna tak ze pare razy uderzylem glowa o podbitke dachu a teraz 5 i pelen gaz nawet nie czuc roznicy miedzy asfaltem (watpliwa jakosc polskich dróg) a polna nawet nie bylo mowy o prowadzeniu z lejem + 0.5 t nawozu zero styku z podlozem a teraz czy na pusto czy z obciazeniem na TUZie trzyma sie drogi
  5. a nie lepiej te obciazniki zamiast na zaczep na kola wrzucic
  6. osobiscie wole zabytki typu ursus 325-335 4011-362 czy seria ciezka ursus/zetor stare zetorki fendy jelonki czyli maszynki do konca lat 90tych gdzie ciagnik to silnik i uklad napedowy zero wadliwej elektroniki wiadomo ze nawet zabytki mozna ucywilizowac ogrzewanie wspomaganie itp dziwne ze takie zabytki robia robote a nowe stoja bo awaria goni awarie
  7. 60tka nigdy nie nalezala do cichych i wiekszosc mlodych jeszcze uwydatnia ryk silnika
  8. dobrze ze nie nabili 38 r to by fajnie wygladalo ale pewnie ta tabliczke poprzedni wlasciciel przebil by odmlodzic zawsze to 5 latek mniej dla potencjalnego kupca
  9. @pawells1994 masz racje jak juz jest zadbany ciagnik raczej nie ma szans powrotu do kraju a zlomiarze najczesciej sciagaja wraki podmaluja a raczej odswierza aby wygladal na zadbany tzw "niemiec plakal jak sprzedawal" ale chyba ze szczescia ze znalazl idiote a kupno praktycznie to 99%maszyn jak zjezdza z zachodu to nie dlatego ze ktos wymienia park maszynowy tylko dlatego ze remont jest juz nieoplacalny co do tego 362 bison to przypuszczam ze to ten popularny na necie ja osobiscie planuje zaadaptowac maske i kabine od serii ciezkiej bo w 12stce bede wstawiac maske scieta i zostanie stara polecam montaż amortyzowanych zwrotnic od serii ciezkiej konfort pracy lux @LEX266 wg mnie ten tlumiczek pasuje do tego ciagniczka bo przypomina te montowane w seri ciezkiej
  10. powiem tak 362 z racji malej ilosci wyprodukowanych przy zachowaniu orginalnosci moga nabierac wartosci chociaz na obecna chwile za duzo wraca jako zlom jak dla mnie cena ponad 30 tysi to za ta cene masz serie ciezka z tych samych lat ptodukcji co ten ciagnik ogrodniczy do miejskich dzialek po 2 ary
  11. moze i kolekcjonerska ale max 10 x mniej chodza zabylki jak np beskid ten 710 w muzeum ursusa byl kiedys wyceniony na 100 tys wiec wszystko da sie wycenic
  12. @Krzysztof81 a co powiesz na taka cene https://www.otomoto.pl/oferta/ursus-u-510-unikat-prototyp-antyk-ID6Bxpq5.html#d87ad13fbe
  13. jak przedmowca stwierdzil wstawic miekkie zwrotnice od ciezkiego i mamy mala 80tke ogolnie powini produkowac 60tki i 30stki w tej stylistyce to na placu ursusa by to wygladalo mega albo jak zetor np zbudowac silnik 3 garowy na bazie martina 80tki zamiast perkinsa
  14. mozliwe ja widzialem kilka landini z silnikiem perkinsa 3 i 4 garowym oraz turbo w obu silnikach przednie napedy to wszystko by spokoknie spasowal z trzydziestka i szescdziesiatka/ostrowkiem naprawde masywnie i sprawnie to wygladalo w porownaniu do polskich wynalazkow garazowych na bazie terenowki dziwi mnie dziadowanie kupic na pare lat za 5 tysi most uaza na max 5 lat niz dolozyc 2 czy 3 tysie i kupic zetorowski
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj