kamis1122

Members
  • Ilość treści

    155
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

23 Excellent

5 obserwujących

O kamis1122

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 11/21/1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Przeworsk

Ostatnio na profilu byli

1872 wyświetleń profilu
  1. kamis1122

    sampo 500

    oczywiscie. trzeba pompowac niestety .
  2. kamis1122

    sampo 500

    haha no musial byc dobry temat. ja tak z sasiadem rure zlozylem i drzewo. a schody skrócone poniewaz u nas waskie drogi i nieraz zawinelo pod kolo 12 lat razem 😅
  3. kamis1122

    sampo 500

    przegląd, mycie, smarowanie byle do zniw. troche deszczu by tez nie zaszkodziło.
  4. kamis1122

    ursus 902

    no na zdjęciu wszystko ladnie wyglada. a dziura na dziurze. z reszta nie ma czasu robi sie po godzinkach
  5. kamis1122

    ursus 902

    chodzi Ci czy plotniki zaczynaja sie zaraz przy szybie bocznej? zobacz sobie w mojej galeri. ten co stoi na lawecie.
  6. kamis1122

    ursus 902

    szyby ściągane. odkrecana sama rama kabiny. podloga zostaje. i cyk we dwóch do tylu i na ziemi. sama w sobie nie jest bardzo ciezka.
  7. kamis1122

    ursus 902

    działamy może do żniw zdążymy. wizualka po zakupie xD
  8. kamis1122

    Ursus 902

    posiadam c385 mam do niego sprzety wilekosciowo do jego mocy. nie szukalem 4x4 poniewaz sa drozsze od zwyklego. a jesli juz bym cos znalazl to sprzęt maly a taki 4x4 wiecej paliwa spali a zrobi tyle samo co zwykly. wiec trafil sie taki za 15tys. zeobi sie wizualkie zmieni sie barwy i dzilamy na dwa. jeden orka drugi uprawa trzeci sieje. a ze pracuje z tatą obaj pracujemy na etacie. wiec czas czas czas. na 30ha wystarczy
  9. kamis1122

    Ursus 902

    po 12 latach ciężkiej pracy ursusa c385 przyjechał pomocnik. na zimowe wieczory do roboty wizualka.
  10. kamis1122

    Żniwa 2021

    złapanie pięknego niedzielnego dnia. a o 3 w nocy burza z silnym wiatrem i deszczem. i dalej czekamy
  11. kamis1122

    sampo 500

    haha wiem o tym ze zabierał dominatora ma drugi dzien ja z pod lezajska 😁 a jest taki zamiar możliwe ze w tym miesiącu nawet 😁 co do ceny nie ukrywam 15k plus minus kombaj od finna , jeszcze paliwo i płyn fiński , nie pracował w polsce nie ma problemu. zgadamy sie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj