93karol

Members
  • Ilość treści

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Neutral

2 obserwujących

O 93karol

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

1177 wyświetleń profilu
  1. W kazdych obrotach jest lepiej niz seria. Nikt na odcieciu nie jezdzi w polu.... Wystarczy ze przy 1500obr ma 275nm a nie 190nm. Projekt stosunkowo swiezy wiec na filmy z pracy napewno wlecą.
  2. Jest juz troche Filmow z pracy. Modernizacja jak najbardziej na plus. Ja osobiscie ciesze sie ze ktos to jeszcze rozwija i próbuje, trzeba trzymac kciuki za tych entuzjastow.Smiesza mnie tylko zamknieci w latach 80 spece ktorzy przepowiadaja korbe bokiem kazdej jednej modyfikacji, rozwoj technologi jest bardzo szybki tylko mentalnosc typowych wlascicieli c360.itp jest mocno ograniczona ostrożnością. Kto ma zdolnosci niech probuje. Ja jestem bardzo zadowolony prostą modyfikacja turbo na zestawie P. Hulka z pod Rzeszowa. Zastrzyk momentu obrotowego zmieniają ten sprzet.Prace zwykla c360 wchodza na inny poziom. Pan z Firmy Eco Agro Power wyryfikujac pomiar mowił o doliczeniu strat napedu. +14/15% wychdzi ma silniku. Dawka nie ruszana a juz jest rożnica. W zakresie uzytecznych obrotow ciagle powyzej 200nm. Co przy fabrycznych momencie wg zrodeł osiaganym 1400-1600 obr. Na poziomie 190nm....
  3. 93karol

    Ursus 5314

    A próbował ktos montozu Intercoolera w tych ciagnikach? Odbnizenie temperatury powinno dac wymierne korzysci. Ew. Zna ktos jakie parametry ma seryjma sprezarka i na jakim doladowaniu pracuje?
  4. Witam, temat coś ruszył czy zaniechany?? musze przyznac ze podejscie z CR do c360 to by byl kosmos.. nigdy nie slyszalem zeby ktos "domontowywał" do starego silnika CR. Kazda proba modernizacji powinna byc kibicowana mimo wszystko a nie tłamszona. Chocby zduntrack, projekt wybitny oby wiecej takim mechanikow
  5. Witam. Z aktualnie dostepnycb kabin ktorymi producentami warto sie zainteresowac? Raczej biore pod uwage wersje bez blotnikow.
  6. Witam. Ktore firmy warto brac pod uwage w kwesti kabin? Chcialbym zmienic swoja sokołke na cos nieco przestroniejszego.
  7. sa otwory pod ssacy zarowno z c360 jak i zetora. c360 ma Góra/dół a zetory pod kątem.
  8. sprawdz kanał YT Mariusz Zdanowski i jego zduntruck. zreszta tutaj tez go raczej znajdziesz.
  9. glowice same z siebie nie wymagaja zmian. innaczej maja otwory pod kolektor ssacy prawdopodobnie. Na YT bylo o tej operacji.
  10. Po zmianie z tanich superoli na cos z większą liczbą substancji czyszczących cisnienie moze spasc z racji wyplukania ukladu. Ja teraz wlewam olej od specolu i widać różnice w czystości silnika. Nie ma tyle szlamu. Cisnienie 0.5bara w dol.
  11. sciagnołem głowice i ewidetnie na jedynim cylinderze jest luz na tloku Góra dół. Mam nadzieje ze korowód uda sie odratowac u szlifierza.
  12. Po wymianie kompletu tj. termostat mieszkowy,obudowa gora i dół nowa uszczelka zlozona na smar, poci sie spod otworu srubek. Jak to uszczelnic? Jaka temperatura sie utrzymuje na zegarze w sprawnym ukladzie z termostatem?
  13. Korbanek robil uturbianie w celach promocyjnych. Ale to i tak na gotowych zestawach stworzonych przez kogos innego. Jak to bylo widac na ostatnim filmie zestaw Turbo montowany był od Pana Marka Hulka spod Rzeszowa.
  14. U mnie dyferencjał prosi sie o remont. i przy okazji wacham sie czy zakladac "szybszy" czy poprostu skośne zęby, wystarczy juz tego huku pod siedzeniem.
  15. https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/tylny-most/kolo-talerzowe-z-kolem-s-15z-x-51z.html Na Tym zestawie Ktos juz jeździ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj