Skocz do zawartości
jaco512

[Ursus C-360] Udoskonalenia.

Polecane posty


jaco512    39

Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?

może praktykował ktoś wyciszenie jej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turbina    9

żadna filozofja,wystarczy roztoczyć blok i wstawić tłoki z tulejami od zetora 7211,troszke dawke zwjększyć i masz mocniejszy ciągnik i to znacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coolman111    54

No nieźle  ;D. Ja przy swoim C 4011 (silnik jak w C 360) mam rozkręconą pompę paliwową do 3000 obr/min  8). Może to nie podnosi mocy, ale sprawdza się w transporcie :)- prędk. maksymalna znacznie wzrosła :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


jaco512    39

słyszałem też że na zachodzie to montują turbo od passata czy coś takiego? kiedyś w topagrarze chyba było coś na ten temat? ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turbina    9

No napewno da sie zamontować turbo,ale to sie wjąże z wymjanom tłoków,korbowodów,kolektorów itd................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wisnia    0

Tuning 60ki hmm dobre ;D wydaje mi sie ze ja mozna ladnie ztuningowac ale wizualnie 8) jest full mozliwosci 8) z silnikem jest gorzej  :-  ale przydalo by sie jakies wspomaganie i przedni naped 8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


arassso    3

wspomaganie i naped to zadna filozofia trylko troche kosztuje bo naped od zetora  a turbo to juz nie wiem    as ja swoją  c 360  i 4011  dawka zwikszona i podkrecone obroty i jej  ale ida mocy ca duzowiecej nie ma ale jak sie wkrecą w obroty max to moment obr wiekszy i kopią sie ale ida dalej do przodu  takie zwawe bardziej są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coolman111    54

Hmmm. tylko ciekawe jak takie tuningi wpływają na  żywotność silnika. Ja jak jużmówiłem, mam podkręconą pompę paliwową przy moim C 4011, ale żadko wkręcam ją na te "podkręcone" obroty ;). Takie wynalazki jak zmiana tłoków czy montowanie turbo to na pewno zmniejszy życie silnika... Może to nie jest związane z ciągnikami, ale czytałem kiedyś art. w gazecie motoryzacyjnej na temat chiptuningu samochodów z silnikami TDI- taki zabieg strasznie niszczy silnik :-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Laraks    22

moim zdaniem nie oplaca sie tuningowac c360 aby zwiekaszyc moc o pare koni lepiej kupic drugi troche silniejszy ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turbina    9

coolman111-montując wjększe tłoki niechodzi oto żeby ciągnik zamjast 3skib ciągnoł 4,takie rozwjązanie stosuje sie wtedy gdy ciągnik jest intensywnie eksploatowany i to wręcz pszedłuża żywotność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Laraks    22

to mozesz zrobic ja tez kupiłem przyczepe po tuningu wizualnym i sa zalozone kolpaki na felgi to ludzie mysleli ze to alusy hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coolman111    54

Hej Sławek, to może i masz racje. Ale wtedy silnik ma większą moc. A co w takim przypadku ze skrzynią, która jest akurat obliczona dla takiej mocy a nie innej. Oczywiście podniesienie mocy o kilka koni nic jej nie zrobi, ale większa moc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DANIEL    1

tuning można zrobić ale ciekawe ile taki ciągnik po tuningu jeszcze popracuje....

moim zdaniem nie warto bo można tylko stracić!!

jak już pisałe Laraks lepiej kupić coś mocniejszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość M   
Gość M

coolman c-4011 jedzie seryjnie ok 40km/h to po podkręceniu pompy ile 50?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turbina    9

Mam sąsiada ktury ma 95h i obrabja to C-355 i C-4011,obydwa maja powstawjane tłoki od Ztora.Ciągniki te były remontowane 5 lat temu i chodzą podzisiejszy dzień bez jakiejkolwjek awari,jedynie co było tam robjone to podniśniki i zwolnica chyba w 4011.Ja mam 360 i dam se golowe obciąć że jak bym go dał na jeden sezon do sąsiada to by był zajechany na amen.

 

Ps;pewnie że najlepiej kupić wjekszy traktor tylko co zrobuć jak sie nato niema kasy????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coolman111    54

Hej M. No mój C 4011 to na tej podkręconej pompie właśnie jeździ tak ok 40-42 km/h (sprawdzałem ścigając się z znajomym z okolicy, który ma JD z prędkościomierzem). Mój C 4011 nie osiągał seryjnie 40 km/h (pamiętam, że robił jakieś 35-36 km/h)... Może w Twojej okolicy sa jakieś szybkie wersje ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Laraks    22

ja mam szerokie radialki i jak jeszcze on wszytko obrabial to obroty mu spadaly ale niegrzebal sie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coolman111    54

Pamiętam jak do mnie kiedyś przyjechał gość do wywozu szamba z Zieleni Mieskiej :). Miał przy C 360 ciekawe opony z tyłu. Były to szerokie diagonalne produkcji rosyjskiej. Miały 2 typy bieżnika- jeden taki jak w polskich firmy Dębica, a pomiędzy tym standardowym bieżnikiem jeszcze taki mniejszy. Ciekawe ruskie rozwiązanie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Sniker    0

Tylko ciekawe jak na to skrzynia i zwolnice bo mogą sie rozsypać jak ciągnik dostanie na takich kołach w tyłek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coolman111    54

Jak nie przesadzisz z tą szerokością ogumienia to nic się nie stanie. Popatrz na nowe ciągniki- każdy jest oferowany z róźnym ogumieniem, od wąskiego po super szerokie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
    • Przez Ursus912i360
      Witam. Jestem przed zakupem nowego ciągnika. Będzie on pracował na areale ok 25ha (teren górzysty). I teraz pytanie do użytkowników takowych ciągników. Jak jest z awaryjnością, serwisem, mocą, uciągiem itp. oba te ciągniki są w podobnej cenie. 
×