Skocz do zawartości
jaco512

[Ursus C-360] Udoskonalenia.

Polecane posty

jaco512    40

Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?

może praktykował ktoś wyciszenie jej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

żadna filozofja,wystarczy roztoczyć blok i wstawić tłoki z tulejami od zetora 7211,troszke dawke zwjększyć i masz mocniejszy ciągnik i to znacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaco512    40

słyszałem też że na zachodzie to montują turbo od passata czy coś takiego? kiedyś w topagrarze chyba było coś na ten temat? ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

No napewno da sie zamontować turbo,ale to sie wjąże z wymjanom tłoków,korbowodów,kolektorów itd................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisnia    0

Tuning 60ki hmm dobre ;D wydaje mi sie ze ja mozna ladnie ztuningowac ale wizualnie 8) jest full mozliwosci 8) z silnikem jest gorzej  :-  ale przydalo by sie jakies wspomaganie i przedni naped 8)


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

wspomaganie i naped to zadna filozofia trylko troche kosztuje bo naped od zetora  a turbo to juz nie wiem    as ja swoją  c 360  i 4011  dawka zwikszona i podkrecone obroty i jej  ale ida mocy ca duzowiecej nie ma ale jak sie wkrecą w obroty max to moment obr wiekszy i kopią sie ale ida dalej do przodu  takie zwawe bardziej są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Hmmm. tylko ciekawe jak takie tuningi wpływają na  żywotność silnika. Ja jak jużmówiłem, mam podkręconą pompę paliwową przy moim C 4011, ale żadko wkręcam ją na te "podkręcone" obroty ;). Takie wynalazki jak zmiana tłoków czy montowanie turbo to na pewno zmniejszy życie silnika... Może to nie jest związane z ciągnikami, ale czytałem kiedyś art. w gazecie motoryzacyjnej na temat chiptuningu samochodów z silnikami TDI- taki zabieg strasznie niszczy silnik :-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    22

moim zdaniem nie oplaca sie tuningowac c360 aby zwiekaszyc moc o pare koni lepiej kupic drugi troche silniejszy ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

coolman111-montując wjększe tłoki niechodzi oto żeby ciągnik zamjast 3skib ciągnoł 4,takie rozwjązanie stosuje sie wtedy gdy ciągnik jest intensywnie eksploatowany i to wręcz pszedłuża żywotność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    22

to mozesz zrobic ja tez kupiłem przyczepe po tuningu wizualnym i sa zalozone kolpaki na felgi to ludzie mysleli ze to alusy hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANIEL    1

tuning można zrobić ale ciekawe ile taki ciągnik po tuningu jeszcze popracuje....

moim zdaniem nie warto bo można tylko stracić!!

jak już pisałe Laraks lepiej kupić coś mocniejszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość M   
Gość M

coolman c-4011 jedzie seryjnie ok 40km/h to po podkręceniu pompy ile 50?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Mam sąsiada ktury ma 95h i obrabja to C-355 i C-4011,obydwa maja powstawjane tłoki od Ztora.Ciągniki te były remontowane 5 lat temu i chodzą podzisiejszy dzień bez jakiejkolwjek awari,jedynie co było tam robjone to podniśniki i zwolnica chyba w 4011.Ja mam 360 i dam se golowe obciąć że jak bym go dał na jeden sezon do sąsiada to by był zajechany na amen.

 

Ps;pewnie że najlepiej kupić wjekszy traktor tylko co zrobuć jak sie nato niema kasy????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Hej M. No mój C 4011 to na tej podkręconej pompie właśnie jeździ tak ok 40-42 km/h (sprawdzałem ścigając się z znajomym z okolicy, który ma JD z prędkościomierzem). Mój C 4011 nie osiągał seryjnie 40 km/h (pamiętam, że robił jakieś 35-36 km/h)... Może w Twojej okolicy sa jakieś szybkie wersje ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

a co wy na to żey do C-360 wstawić koła od bizona (te szerokie) ??? :- :P


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    22

ja mam szerokie radialki i jak jeszcze on wszytko obrabial to obroty mu spadaly ale niegrzebal sie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Pamiętam jak do mnie kiedyś przyjechał gość do wywozu szamba z Zieleni Mieskiej :). Miał przy C 360 ciekawe opony z tyłu. Były to szerokie diagonalne produkcji rosyjskiej. Miały 2 typy bieżnika- jeden taki jak w polskich firmy Dębica, a pomiędzy tym standardowym bieżnikiem jeszcze taki mniejszy. Ciekawe ruskie rozwiązanie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0

Tylko ciekawe jak na to skrzynia i zwolnice bo mogą sie rozsypać jak ciągnik dostanie na takich kołach w tyłek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez superpempek
       
      Witajcie,
      do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. 
      MASKA:
      Gdy przywieźliśmy go na podwórko to w przeciągu 2 godzin był goły wiadomo rozbieranie idzie szybko. Później mycie i szorowanie i szorowanie i mycie. Wymiany i mycie i szorowanie:) (był ulepiony). No i w tym momencie się zawiesiłem bo ciągle nie wiedziałem jak go robić. Czyli czy pod siebie czy do sprzedaży - czyli brak modyfikacji a wymiany i naprawy. Wiedziałem że potrzebuję traktoru z turem i przednim napędem. Wiedziałem że musi być wspomaganie kierownicy. Ciągle jednak nie wiedziałem czy to będzie ten traktor czy jednak będę szukał czegoś innego. Kupiłem już nawet zestaw maskę i błotniki takie standardowe jak to miała sześćdziesiątka. Jak zobaczyłem jak to jest wykonane i z jakiej blachy to wiedziałem że nie mogę robić takiej fuszerki. Wychodzę z założenia, że należy robić wszystko najlepiej jak się potrafi. Sprzedałem więc ten zestaw ze stratą i po wielu analizach kupiłem maskę metalową produkowaną w firmie "Dziekan". Nie chciałem maski plastikowej bo traktor jednak musi realizować różne zadania i czasem łatwo o uszkodzenia. Dodatkowo maska od Dziekana jest sporo tańsza od plastikowych - czyli lepiej i taniej (według mnie). Jeśli chodzi o jakość wykonania maski Dziekan to jest bardzo dobrze - gruba blacha i jeszcze grubsze pozostałe elementy. Naprawdę wszystko masywne i wystarczająco dobrze spasowane. Oczywiście znalazłem rzeczy które można było lepiej zaprojektować a skoro je znalazłem to postanowiłem zmienić ale o tym w dalszej części. Dodam jedynie, że mój szwagier także kupił tą maskę - właściwie nie miał potrzeby bo jego oryginalna maska jest w dobrej kondycji. Kupił bo stwierdził że konkret i wygoda.
       
       
       
       

    • Przez ursusowski289
      Sprzedam pług śnieżny przystosowany do ursusa C-328
      Więcej informacji-https://www.olx.pl/oferta/plug-sniezny-ursus-c-328-CID757-IDrukql.html
    • Przez ursusowski289
      Sprzedam- https://www.olx.pl/oferta/ursus-c-385-912-CID757-IDrDmHN.html
    • Przez ursusowski289
      Sprzedam-https://www.olx.pl/oferta/silnik-ursus-c-330-c-330m-CID757-IDrCpY3.html
    • Przez TheEnd
      Cześć, skrzynie zrobiłem teraz czas na most. Most ze skrzynią rozdzielony i nie wiem jak się dobrać do wałka ataku i jego łożysk, ma luz wzdłużny około 4 mm i boczny też spory. Czytałem sporo i już nie wiem w którą stronę to ma wyjść, czy do mostu czy do skrzyni? 
      pozdrawiam
×