Skocz do zawartości
jaco512

[Ursus C-360] Udoskonalenia.

Polecane posty

jaco512    41

Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?

może praktykował ktoś wyciszenie jej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

żadna filozofja,wystarczy roztoczyć blok i wstawić tłoki z tulejami od zetora 7211,troszke dawke zwjększyć i masz mocniejszy ciągnik i to znacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaco512    41

słyszałem też że na zachodzie to montują turbo od passata czy coś takiego? kiedyś w topagrarze chyba było coś na ten temat? ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

No napewno da sie zamontować turbo,ale to sie wjąże z wymjanom tłoków,korbowodów,kolektorów itd................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisnia    0

Tuning 60ki hmm dobre ;D wydaje mi sie ze ja mozna ladnie ztuningowac ale wizualnie 8) jest full mozliwosci 8) z silnikem jest gorzej  :-  ale przydalo by sie jakies wspomaganie i przedni naped 8)


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

wspomaganie i naped to zadna filozofia trylko troche kosztuje bo naped od zetora  a turbo to juz nie wiem    as ja swoją  c 360  i 4011  dawka zwikszona i podkrecone obroty i jej  ale ida mocy ca duzowiecej nie ma ale jak sie wkrecą w obroty max to moment obr wiekszy i kopią sie ale ida dalej do przodu  takie zwawe bardziej są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Hmmm. tylko ciekawe jak takie tuningi wpływają na  żywotność silnika. Ja jak jużmówiłem, mam podkręconą pompę paliwową przy moim C 4011, ale żadko wkręcam ją na te "podkręcone" obroty ;). Takie wynalazki jak zmiana tłoków czy montowanie turbo to na pewno zmniejszy życie silnika... Może to nie jest związane z ciągnikami, ale czytałem kiedyś art. w gazecie motoryzacyjnej na temat chiptuningu samochodów z silnikami TDI- taki zabieg strasznie niszczy silnik :-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    23

moim zdaniem nie oplaca sie tuningowac c360 aby zwiekaszyc moc o pare koni lepiej kupic drugi troche silniejszy ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

coolman111-montując wjększe tłoki niechodzi oto żeby ciągnik zamjast 3skib ciągnoł 4,takie rozwjązanie stosuje sie wtedy gdy ciągnik jest intensywnie eksploatowany i to wręcz pszedłuża żywotność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartizi00m    0

ja moge zrobic fotki kuzyna ciagnikow jak je stuningowal nawet przyczepa jest po tuningu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    23

to mozesz zrobic ja tez kupiłem przyczepe po tuningu wizualnym i sa zalozone kolpaki na felgi to ludzie mysleli ze to alusy hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANIEL    1

tuning można zrobić ale ciekawe ile taki ciągnik po tuningu jeszcze popracuje....

moim zdaniem nie warto bo można tylko stracić!!

jak już pisałe Laraks lepiej kupić coś mocniejszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość M   
Gość M

coolman c-4011 jedzie seryjnie ok 40km/h to po podkręceniu pompy ile 50?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Mam sąsiada ktury ma 95h i obrabja to C-355 i C-4011,obydwa maja powstawjane tłoki od Ztora.Ciągniki te były remontowane 5 lat temu i chodzą podzisiejszy dzień bez jakiejkolwjek awari,jedynie co było tam robjone to podniśniki i zwolnica chyba w 4011.Ja mam 360 i dam se golowe obciąć że jak bym go dał na jeden sezon do sąsiada to by był zajechany na amen.

 

Ps;pewnie że najlepiej kupić wjekszy traktor tylko co zrobuć jak sie nato niema kasy????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Hej M. No mój C 4011 to na tej podkręconej pompie właśnie jeździ tak ok 40-42 km/h (sprawdzałem ścigając się z znajomym z okolicy, który ma JD z prędkościomierzem). Mój C 4011 nie osiągał seryjnie 40 km/h (pamiętam, że robił jakieś 35-36 km/h)... Może w Twojej okolicy sa jakieś szybkie wersje ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

a co wy na to żey do C-360 wstawić koła od bizona (te szerokie) ??? :- :P


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    23

ja mam szerokie radialki i jak jeszcze on wszytko obrabial to obroty mu spadaly ale niegrzebal sie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Pamiętam jak do mnie kiedyś przyjechał gość do wywozu szamba z Zieleni Mieskiej :). Miał przy C 360 ciekawe opony z tyłu. Były to szerokie diagonalne produkcji rosyjskiej. Miały 2 typy bieżnika- jeden taki jak w polskich firmy Dębica, a pomiędzy tym standardowym bieżnikiem jeszcze taki mniejszy. Ciekawe ruskie rozwiązanie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

na tył polecam radialki 420/70 r 28

fajnie wyglada i ma dobry uciąg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0

Tylko ciekawe jak na to skrzynia i zwolnice bo mogą sie rozsypać jak ciągnik dostanie na takich kołach w tyłek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelkx
      Sprzedam Ursusa C-360. Ciągnik zarejestrowany i ubezpieczony. Cały rok garażowany
      Posiada kabinę, komplet zaczepów, komplet obciążników.
      Od 15 lat w jednych rękach, przez ostatnie kilka lat używany sporadycznie.
      CENA: 16 000zł
      Lokalizacja: Wola Przybysławska, powiat Lubelski
      Dodatkowo sprzedam rozsiewacz do nawozu KOS, wóz konny, przyczepkę drewnianą.




    • Przez MichalP
      Witam. Mam problem ze swoją  3p. Ciągnik po rozgrzaniu kręci ale nie chce odpalić tak jakby był zapowietrzony. Jak tylko wystygnie wszystko jest oki. 
      Filtr paliwa wymieniany był w tym roku, układ  zapowietrzony nie jest. Ciągnik jak pracuje, prawidłowo reaguje na   gaz. Zauważyłem tylko że jak jest na wysokich obrotach(i jest rozgrzany)  odpuszczę gaz  to  przygasa. 
       
      Miał ktoś taki problem?  Co może być przyczyną ? 
    • Przez swistak1983
      Witam,
      Mam problem z podnośnikiem po regeneracji. Po zakupie ciągnika problem był z podnośnikiem.
      Wymieniony został tłok, cylinder, zawór odcinający od pompy wspomagającej, rozdzielacz został zregenerowany w Tucholi, nowy tłok wspomagajacy. Problem z podnośnikiem pozostał
      Po zamontowaniu pojawił się następujący problem.
      1. Rozdzielacz działa jeśli chodzi o wyjścia zewnętrzne. Ciśnienie na wyjściach szybkozłoczy prawidłowe. Stąd zakładam że pompa jest ok.
      2. Zakładam że nowy tłok, cylinder i pierścienie są ok
      3. Zawór bezpieczeństwa tłoka jest raczej ok ( po zablokowaniu opuszczania na dławiku  maszyny nie opadają )
       
      A  w czym jest problem.
      Niestety nie wiem na których pozycjach jest regulacja siłowa, ciśnieniowa, pozycyjna i mieszana ( może ktoś podpowie) wiec próbuję wszystkich kolejno.
      Podnośnik podnosi na wszystkich pozycjach. Jedna na pierwszej od przodu podnosi bardzo powili a czasami wcale się nie zbiera.
      Na każdej pozycji po podniesieniu pługa 3 skibowego obrotowego po lekkim naciśnięciu na końcu pługa maszyna opada. To samo się dzieje sp na najechaniu na dziurę gdzie zawieszona maszyna zakołysze się ( opada do samego dołu jak już zacznie)
      Wygląda to tak trochę na problem z regulacją siłową. Natomiast dlaczego dzieje się to na wszystkich zakresach w szczególności na regulacji pozycyjnej nie powinno mieć na to wpływu.
       
      Będę wdzięczny za podpowiedzi.
       
       
    • Przez miles3147
      Witam. Jakie polecacie siedzenie do Ursusa 4514 kabina typ Komfort 07 Sokółka żeby pasowało bez żadnych przeróbek?
    • Przez janekpro
      Witam wszystkich jestem tu nowy, to mój pierwszy post jbc. 
      Mam ursusa 3512 i jak w temacie nie mam prądu tzn. nie ma ładowania, grzania na świecach, kierunków, wskaźnika paliwa a tak to wszystkie światła są i klakson też działa. Zepsuło się podczas montowania wiatraka 12v 1.2A no i zamontowałem, pokręcił się chwile i nagle przestał działać a za tym własnie poszły te rzeczy co wyżej wymieniłem. Zerknąłem do bezpieczników i niby wszystkie są dobra a nie działa. Proszę o waszą pomoc i sensowne odpowiedzi. Albo jak by ktoś miał opis bezpieczników to też bym prosił. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.