Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

mówiąc drążek mam na myśli siłownik dwustronnego działania z jednej strony umocowany na stale a drga strona zakończona jest końcówka drążka kierowniczego i wchodzi w was do zwrotnicy prawdopodobnie mam za duży orbitrol do tej pompy orbitrol 160 a pompa pzs 4,5

Opublikowano

Orbitrol to 100 taki jak w nowych wspomaganiach jest , pompa to jakas bułgarska od raka, i silownik też od raka .

 

To do kompletu trzeba dołożyć orbitrol od bułgara i bedzie gralo. Mialem tak zrobione w U902. Jakbyś taki potrzebowal to służe pomocą. Zdaje sie jest to 80 i taki tez mam załozony w mojej C 360 ze zwyklym silnikiem dziala dobrze nawet na wolnych obrotach.

Opublikowano

Miałem w komplecie jakim kupiłem, orbitrol Orsta 160, i chodziło ok, ale zaczoł się pocić u góry, zaczołem go uszczelniać, i jak go rozebrałem uszczelniłem to od tamtej pory przestał chodzić, noi musiałem kupić drugi...

Opublikowano

czesc

 

mam pewien problem ze wspomaganiem agricola w mojej c360. w zeszlym roku po ok 450mtg od montazu orbitrol M&Z (firma bułgaria ale to chyba import z chin) zaczał sikać olejem z wyjscia na wałek kierownicy (podobne czesto orbitrole ciekna wlasnie stamtad). Kupiłem nowy orbitrol firmy amber line (chinczyk) chyba kupiłem go także w agricoli. Teraz po zrobieniu ok 30 mtg na tym nowym orbitrolu zaczeło mi ściągać ciągnik na lewo - podczas jazdy trzeba w zasadzie ciagle lekko kontrowac w lewo. Czym to moze byc spowodowane, czy to wina orbitrolu? kola 10x15, olej boxol we wspomaganiu od samego początku.

 

zbieznosc mam dobra, sprawdzałem, teraz nawet na próbe troche bardziej zbieznie to ustawiłem, ale wiele to nie zmieniło.

Opublikowano

@vitoma - Tu najwidoczniej wina jest w orbitrolu (chińczyk nowy może się rozczelnić, taka jakość), jeśli masz orbitrol inny, to podmień i załóż i wtedy będziesz wiedzieć czy to właśnie jest to. Szczelny orbitrol będzie trzymać ciśnienie z obu stron tłoka, i nie pozwoli na ściąganie, lub "myszkowanie" podczas jazdy ciągnikiem.

Ewentualnie wina uszczelnień na siłowniku, ale to się zdarza bardzo rzadko (ostateczność).

Mam u siebie orbitrole Danfossa i z Ukrainy (mogę sprawdzić jaka to firma i model) i w jednym i drugim ciągniku od kilku lat ciągnik jedzie jak po sznurku pomimo, ze w jednym z ciągników mam używany siłownik hydrauliczny.

Opublikowano

Mam u siebie orbitrole Danfossa i z Ukrainy (mogę sprawdzić jaka to firma i model) i w jednym i drugim ciągniku od kilku lat ciągnik jedzie jak po sznurku pomimo, ze w jednym z ciągników mam używany siłownik hydrauliczny.

 

Prosze Cie bardzo sprawdz jaki to producent i model z Ukrainy :).

Opublikowano (edytowane)

O tutaj masz foto tabliczki znamionowej, działa u mnie już od ponad 7-u lat.

Te bukwy wschodnie nijak nie mogę rozszyfrować :)

 

0dc6f33524efd0e9m.jpg

Edytowane przez Legat997
Opublikowano

Mam problem z wspomaganiem od lublina, mianowicie, na postoju gdy skręcam to przekładnia napotyka opór i potrafi aż pasek na pompie zatrzymać, tak samo na zgaszonym jak i zapalonym silniku. Problemu nie ma gdy jadę albo gdy podniosę przód na lewarku, wtedy kręci od ogranicznika do ogranicznika bez problemu. Czy winna może być pompa, że tak sie dzieje? Inne pytanie to czy to jest normalne, że cały układ sie bardzo grzeje?

Opublikowano

Witam 

 

Koledzy jakie wspomaganie będzie najlepsze do c 360 z ładowaczem myślałem o napędzie z rozrządu podobno mniej awaryjne i kwestia umieszczenia siłownika czy przy tym z siłownikiem podłużnym siłownik się nie uszkodzi o wspornik od tura i może lepsze by było z tym siłownikiem poprzeczny? podsyłam link tam są chyba wszystkie te wspomagania  

 

http://agromil.pl/423-c-360

Opublikowano

Przecież było powiedziane i to nie raz. Napęd z rozrządu ma gorszą opinie ze względu na mniejsze obroty pompy wspomagania. Napęd z wału wcale nie jest bardziej awaryjny. kardan pracuje pod takim kątem że nie zużyje się za twojego życia a reszta jak koło pasowe czy wspornik do awaryjnych nie należy.

Opublikowano

Witam forumowiczów.Interesuje mnie kupno wspomagania do c 360.Nie chce nowego bo powiem szczerze szkoda mi ponad 2 tysie a jak wiadomo w gospodarstwie liczy sie każdy grosz.A więc ma może ktoś używane sprawne wspomaganie to chętnie bym kupił.A co powiecie o tych elektrycznych po 700zł na olx.pl czy to nie było by dobre rozwiązanie .Ciągnik pracuje z turem i jest głownym ciągnikiem na 15 hektarowym gospodarstwie.Czekam na wasze komentarze i oferty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v