Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oberwała mi się klapa w tym zaworze, czy ktoś mógłby sprawdzić czy ona jest dociskana przez jakaś sprężynke czy tylko grawitacja? Wystarczy odkręcić jedną obejmę tą w obudowie filtra.

zawor.jpg

Opublikowano

Witam, panowie mam problem z ehr wogole nie mam żadnego sterowania podnośnikiem ani z środka ani z błotnikow, mało tego to nie pali się nic na wyświetlaczu od błędów, prąd dochodzi, cewki po podaniu prądu bezpośrednio również działają, bezpiecznik dobry, przewody sprawdzamy od 3dni i nic 

Opublikowano

Pacjent to dokładnie brat mx 170 mccormick mtx 200 z tym samym silnikiem skrzynia liczniki i części nie działa wogole ehr podnośnik ustawienie przyciski nic

Stało się tak podczas orki, na polu odłączyliśmy sterownik i cewki i prądem prosto do cewki uniósł pług, później złożyłem i wróciłem do domu, w domu na chwilę zapaliło błąd z potencjometrem niby i od tamtej pory ani ruszy, potencjometr również byl sprawdzany i sprawny, oddaliśmy sterownik cały do naprawy okazało się 9 rzeczy nie sprawnych wszystko wyszło 2700zl i dalej nic nawet nie pokazuje nic na wyświetlaczu od ehr tym pod klapką, nie wiem czy coś może robić jeszcze zwarcie, może jest ktoś z centrum Kutno i odpłatnie oczywiście pomoże 

Opublikowano (edytowane)

Elektronik raczej by to zauważył, a na wyświetlaczu pokazuje 0 z kropką i bez kropki jak jedziesz? Kontrolka na obudowie sterownika miga? Lampka na przycisku po aktywacji gaśnie? Z błotnika też nic nie działa?

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Z błotnikow też nie działa i na wyświetlaczu nie ma nic nawet 0 nic kompletnie nawet podświetlenia a np wałek wom działa normalnie i reszta hydrauliki tylko ten podnośnik cały odcięło 

Instalacja od sterownika pod całym ciągnikiem była również sprawdzana po dwa razy, dziwne bo nawet w przełącznikach na błotnikach jest prąd a nie działa nic 

Opublikowano

U to kiepsko to wygląda, można by jeszcze sprawdzić czy do sterownika dochodzi zasilanie i masy. Odkręć tapicerke i na obudowie powinna być dioda (choć nie jestem pewny czy na PTO czy na tym od podnośnika) jak sterownik nie padnięty i ma zasilanie to powinna migać (od spodu zdaje się).

Opublikowano

Sterownik jest już po naprawie dwa dni temu koszt 2700, same części  ponad 2300 tyle że sterownik zamontowany, kostki podpięte, akumulator podpięty i nadal nic nie wyświetla ani błędów ani nic nie steruje podnośnikiem

Opublikowano (edytowane)

Szukałbym w zasilaniu sterownika, a dokładniej w kostce czy jest prąd i masa jak nie wiesz, które piny sprawdzić to wieczorem ci napisze.

 

Edit:

Sprawdź czy świeci ta dioda koło wtyczek pod spodem, jak nie świeci to nie ma zasilania.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Dzięki wogole za zainteresowanie, zaraz jadę i zobaczę, natomiast proszę wieczorem o które przewody dokładnie chodzi bo jest ich tam chyba lekko 100, 4kostki dwie z góry i dwie z dołu, a i przypominam sobie ze elektronik jak robił sterownik to diodę wymieniał bo mówił że musiało być zwarcie bo była spalona a 30cm od sterownika znaleziono dwa przewody lekko przytarte i musiały chyba zmasowac się do osłony, tak czy inaczej są już naprawione i przed cewkami założone są bezpieczniki na wypadek jakby to one miały powodować zwarcie ale są już sprawdzone cewki i również dobre są 

Opublikowano

Dioda mruga mało tego to musiałem naładować akumulatory bo ostatnio tylko byl odpalany gaszony i w koło i teraz pojawił się wyświetlacz 

Na wyświetlaczu pojawiło się H czyli blokada ze względu na błąd krytyczny i 9 czyli potencjometr chyba ale który ten w ciągniku czy ten na zewnątrz przy podnośniku 

Opublikowano

Skoro elektrozawory sprawdzone to sprawdzaj wiązkę czy nie ma zwarcia, odłącz od elektrozaworu i sterownika i miernik w ręce. Tam jest w instrukcji co i gdzie mierzyć, ale sprawdź czy tam nie ma zwarcia między kablami i do masy choćby mierzone we wtyczce od elektrozaworów.

Opublikowano

Na elektrozawór jak dam prąd np od akumulatora to podnosi i druga opuszcza podnośnik 

Przewody sprawdzane już dwa razy i masy czyszczone, już głupi jestem, nadal jest blad H 9

Opublikowano

No to wlasnie dlatego o tym pisałem. Według mnie problem leży w sterowniku. Mógłbym spróbować Ci go zreanimowac, ale ostrzegam, że możesz zapłacić drugi raz tyle co poprzednim razem.

Opublikowano

Mam pierwszy kłopot rozwiązany czemu mi gasł czasami wyświetlacz ehr powodem byl czujnik prawych drzwi, po długim szukaniu udało się problem rozwiązać, teraz mam błąd H z kropka i 9 z kropką, u mnie w ciągniku jest też niby zaczep hitch tyle że przerobiony trochę bo mam dwa przewody hydrauliczne od niego, natomiast co do sterownika to na 80 procent jest dobry bo u elektryka pod Łodzią jak dał sygnał komputerem na cewki to działalo

A możliwe żeby czujnik sensor siły uciągu robił zwarcie bo zauważyłem luz mały na ciągadło a podczas pracy gdy to się zaczęło wszystko dziać to ciągnął spory pług obrotowy 5x50na skibę 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v