Polecane posty

andred25    0

Nie mogę znaleźć kostki od lewego ponieważ wchodzi gdzieś nad zbiornik paliwa natomiast prawy sprawdziłem nic się nie dzieje i ogólnie odkręciłem do obu osłony i tam wyczyściłem, kable są całe ładne, jeszcze sprawdziłem też przewody do radaru na wszelki wypadek i kostkę ale już nie mam pomysłu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andred25    0

Panowie a nie trzeba przypadkiem pokręcać potencjometrem by podnośnik sie odnalazł z wysokościa hitcha, gdzieś to wyczytałem a u w mnie podczas napraw mogło się poprzestawiac 

Co wogole oznacza ten błąd nr 9 (instalacje, przewody )? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

A to wcześniej nie używałeś tego ciegnika, że nie wiesz tego? W ten sposób aktywujesz ehr. Teoretycznie mozna zrobic kalibracje , ale nie sądze aby pozwolil na to ten błąd. Według opisu błędu to problem z elektrozaworami ich brakiem lub zwarciem, ale jak one sprawne i wiązka też to mimo wszystko cos jeszcze ze sterownikiem może byc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Tak jak mowie, jeśli kable na pewno dobre i cewki dobre to problem w sterowniku przy tym błędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andred25    0

Kolejny dzień poświęcony na szukanie i guzik no zwarcia raczej żadnego nie ma ani braku ciągłości ale jeszcze po raz drugi sprawdzałem potencjometr ten na dużym pokrętle i tak jakby miał przerwę w któryms momencie tylko czy błąd ten h 9 mógłby być od potencjometru czy nie ma takiej opcji 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Zrozum, że ten błąd mówi o cewce na rozdzielaczu EHR. Jestem skłonny zaryzykować twierdzenie, że gdybyś podmienił sterownik z innego ciągnika, to EHR ruszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andred25    0

Chyba niestety ale macie rację że ze sterownikiem jest coś nie tak zrobione bo przewody nr 511 czyli masa i sterujące 512 i 513 dochodzą ładnie na cewki i cewki na pewniaka dobre mają po 6,5 Omh i na krótko ładnie działają i zwarcia nie robią na obudowie, myślę jeszcze tylko nad jedną sprawa że elektronik który robił sterownik powiedział że naprawił tam wszystko razem z czymś co wcześniej mi nie działało jakąś dodatkowa opcje a w ciągniku pierwszy właściciel coś tam z przewodami też robił i ciekawe czy jak teraz sterownik nie robi blokady na podnośnik bo tej opcji nie wykrywa, sam nie wiem co to mogło być np od zaczepu opuszczanie chyba powinien być dodatkowy guzik a u mnie jest kabel a przełącznika nie ma lub coś w podobie, a i zastanawia mnie od czego są przekaźniki 3szt w okolicy sterownika bo dwie sztuki przy sterowniku od womu są to pewnie od pto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Może głupie i logiczne ale sprawdzałeś napięcie akumulatorów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andred25    0

Tak w pierwszych dniach 

Ogólnie to sterownik daje jakieś małe napięcie na elektrozawory i przy ruszaniu potencjometrem zwiększa trochę ale to są bardzo małe napięcia, w poniedziałek będę dzwonił żeby ktoś przyjechal na miejsce i fachowo sprawdzil bo ja już pomysłów nie mam a może będzie trzeba poprawić komputer tzn sterownik 

Dziś po złożeniu wszystkiego przejechalem się traktorem z 1km z nadzieją ze się coś ruszy ale niestety, wszystko działa prócz podnośnika tylnego 

Jak to jest z radarem w ciągniku bo u mnie jest zamontowany i podłączony i jest na liczniku w rogu symbol radaru a prędkość pokazuje 0.0

 

Może ktoś z forum ma nie tragicznie daleko do Kutna? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Trzeba radar skalibrować, w instrukcji obsługi masz prozedure.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Kto Ci ten sterownik robił? Nie masz nikogo blisko co byś mógł podmienić sterownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andred25    0

Facet koło Łodzi elektronik robi sterowniki do ciężarówek budowlanych itp 

Nikt mi się nie zgodzi na podmianę sterownika 😁 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3909

@Rowan może spotkałeś się z takim problemem i podpowiesz od czego zacząć szukać usterki. Po włączeniu przedniego napędu  słychać tak jakby tarcie podczas jazdy. Przy mniejszych prędkościach tego nie zaobserwowalem ale jadac np na 3 biegu i 1 lub 2 drugim półbiegi słychać je dość wyraźnie w środku ciągnika. Po wyłączeniu jest dość mocny strzał. Przy ugniataniu pryzmy z kukurydzy było to bardzo charakterystyczne. Zostało rozebranie skrzyni i sprawdzenie tarczek czy zacząć szukać gdzieś indziej? Może miał ktoś z użytkowników podobny problem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Bardziej niż tarczki to wygląda na łożysko na trybie pośrednim przystawki napędu.

To nie jest dużo roboty, trzeba d*p@ odjechać i masz to na wierzchu.

Edytowano przez Rowan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj