Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 godzin temu, materrol napisał:

Czy ktoś z użytkowników tego ciągnika wie jak się kalibruje rewers? Niestety obecnie jest trochę za agresywny i za szybko przełącza zmiane kierunku jazdy. Półbiegi działają pięknie, mało kiedy czuć ich przełączenie, ale rewers mógłby działać płynniej.

Nie kalibruje sie. Tak działa i nic nie poradzisz.

Opublikowano

Niestety producent nie przewidział jakiejkolwiek regulacji czy kalibracji, może być kwestia zużycia elementów, spręzyny w modulatorze , jakieś dyszy czy samych koszy. 

Opublikowano (edytowane)

,,Pigmej,, na stronie 56 parę postów wcześniej masz foto mojego nowego tlumnika drgań jest to cud techniki w porównaniu do tego sprężynowego zlomostwa.

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano

Zapala mi się kontrolka od ,,smarowania''. Raz na jakiś czas gdy np ciągnik podskoczy na nierówności. Stan oleju jest 3/4 pomiędzy min a max. Ma ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny? Czyżby silnik się kończył? 

Opublikowano
Przed chwilą, Ed2000 napisał:

,,Pigmej,, na stronie 56 parę postów wcześniej masz foto mojego nowego tlumnika drgań jest to cud techniki w porównaniu do tego sprężynowego zlomostwa.

Ok czyli to nie jest gumowe jak pisałeś  a o konstrukcji dwumasu,  i tam też są sprężyny  ;)

image.jpeg.401fe5e1a8b694db07bcf07b6a70071e.jpeg

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, Ed2000 napisał:

Wykręć czujnik zakrec manometr i zmierz ciśnienie oleju i wszystko będzie jasne 

Ile powinien dmuchać? Dodam ze jest to bliźniak case mx. Chodzi o mccormick mtx 135. 

Dziś na zimnym świeci się od razu po uruchomieniu ciągnika 

IMG_20210610_085119.jpg

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano (edytowane)

Przed chwilą sprawdziłem  tak  dla pewności u siebie, po odłączeniu kabla od czujnika poziomu płynu w chłodnicy właśnie ta kontrolka zaświeca się więc już wiesz co skontrolować. Sam  czujnik jest w górnej części  chłodnicy a nie w zbiorniczku wyrównawczym .

 

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)

Po odłączeniu czujnika ze zbiorniczka nadal kontrolka się święci jak przekrece zapłon. Ciągnik się nie grzeje . Temperaturę trzyma tak jak zawsze 

@Rowan przesledzilem temat i widzę że dużo wiesz na temat tych ciągników. Masz może jakiś pomysł ? 

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano

Czyli wymiana czujnika zostaje skoro płyn jest a i temperatura silnika też jest ok. Wczoraj jeszcze mrugała ta kontrolka co jakiś czas a dziś po nocy pali się cały czas . A spróbuję jeszcze jakiś inny czujnik podpiąć pod tą kostkę i zobaczę czy zgaśnie 

Opublikowano

Witam, 

Mam problem z podnośnikiem w Case MX, a mianowicie podnośnik  ogółnie podności i wszystko działa nie ma żadnych błedów. Manometr wskazał max 150 bar ale to dosławnie przez sekunde a tak to trzyma 110 barów i dodając gaz nie ma żadnej reakcji. Podczepiliśmy pług ważący w granicach 1500kg i podniósł go jakies 50cm po czym trzeba było delikatnie pomoc mu rekami i podniósł na maxa. Czy w Case Mx występuje jakiś zawór przelewowy/prioryetowy którym można regulowac ciśnienie na pompie?, czy może po prostu u mnie ten zawór się zaciął? można to jakoś sprawdzić? dodam że wiosną chcąc złożyć agregat 4,2m składany hydraulicznie róznież trzeba było mu tylko troszkę pomóc po czym sam składał do końca. Gdzie może być problem? 

Opublikowano
Dnia 11.06.2021 o 10:14, krzychu121 napisał:

Da radę dolać płynu do chłodnicy w innym miejscu niż przez zbiornik wyrównawczy???

W BetaPower jest zbiornik i tam jest w nim czujnik. W MX Cummins i MTX na Perkinsie jest w chłodnicy w górnej części. Dolewasz przez zbiornik i chlodnica pełna jest.

@lubelskirol, odpowiedziałem na PW, ale obstawiam kompensator.

Opublikowano

Witam. Czy moge sie podpiac pod temat? Moze ktos mi doradzi co moze byc nie tak a mianowicie Mam ciagnik MX 135 i podczas krecenia kierownica lub poruszania dzwigniami tylnych wyjsc hydrauliki ze skrzyni dobiega straszny "rajgot" ktos mial cos takiego? czy to z bloku zaworu pryoritowego czy ze skrzyni. 

 

Opublikowano
20 godzin temu, lubelskirol napisał:

Witam, 

Mam problem z podnośnikiem w Case MX, a mianowicie podnośnik  ogółnie podności i wszystko działa nie ma żadnych błedów. Manometr wskazał max 150 bar ale to dosławnie przez sekunde a tak to trzyma 110 barów i dodając gaz nie ma żadnej reakcji. Podczepiliśmy pług ważący w granicach 1500kg i podniósł go jakies 50cm po czym trzeba było delikatnie pomoc mu rekami i podniósł na maxa. Czy w Case Mx występuje jakiś zawór przelewowy/prioryetowy którym można regulowac ciśnienie na pompie?, czy może po prostu u mnie ten zawór się zaciął? można to jakoś sprawdzić? dodam że wiosną chcąc złożyć agregat 4,2m składany hydraulicznie róznież trzeba było mu tylko troszkę pomóc po czym sam składał do końca. Gdzie może być problem? 

Powinno być w granicach 200bar

5 godzin temu, Cassius napisał:

Witam. Czy moge sie podpiac pod temat? Moze ktos mi doradzi co moze byc nie tak a mianowicie Mam ciagnik MX 135 i podczas krecenia kierownica lub poruszania dzwigniami tylnych wyjsc hydrauliki ze skrzyni dobiega straszny "rajgot" ktos mial cos takiego? czy to z bloku zaworu pryoritowego czy ze skrzyni. 

 

Ustaw obroty silnika ma 900 i nagraj film

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v