Cassius

Members
  • Ilość treści

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Cassius

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jest intercooler przez ktory przeplywa plyn chlodzacy - ale plynu jeszcze nie musialem dolewac. Ciagnik jest po remoncie nowe tuleje tloki pierscienie panewki, pompa i wtryski regenerowane tak samo glowica i zawory.
  2. Raczej nie bo to nie ustaje. Na rozgrzanym silniku tez jak tylko dodaje gazu to kotłuje bialym dymem.
  3. Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika.
  4. Czy ktos mial cos takiego? Ciagnik Case MX 135 po rozgrzaniu oleju wystrzelil korek wlewu oleju skrzyni biegow z taka moca ze cala szyba tylna zalana? Z kad takie cisnienie w skrzyni? Odpowietrznik drozny
  5. Wcisnij wszystkie 3 guziki na dzwigni zmiany biegow i wlacz stacyjke. N a wyswietlaczu na slupku pojawi sie FIII przyciskiem na dzwigni zmiany biegow (Żółw) przełącz na FI i zatwierdz przyciskiem DPS czerwony przycisk z lewej pod dzwignia rewersu. Teraz przyciskami na dzwigni zmiany biegow przełączasz kody bledow jakie sa w pamieci.
  6. moze odczyt bledow cos pomoze, nakieruje
  7. Witam. Ciagnik wkoncu naprawiony. Problemem nie byly tryby ktore wymienilem za 3500zl i dlaj bylo to samo. Problemem byl zaworek w ktorym popekaly sprezynki i sie zacial. Pozdrawiam
  8. Po rozebraniu okazuje sie ze wszystkie tarczki sa w b.dobrym stanie ale wydarty jest kosz ukladu planetarnego okolo 3mm prawdopodobnie przez brak podkladki oporowej z tworzywa. Sa tez delikatne dolki na "choince" wewnatrz sprzegla glownego ale mysle ze to nie powinien byc problem...? Czy wymieniac?
  9. No tak podobny efekt, jednak tutaj problem jest zupelnie gdzie indziej. Znajomy serwisant poradzil ze problem moze byc w zaworze nadmiarowym chlodzenia (cooler relief valve) mowi ze podobno czesta usterka w PQ, ze sie zacina i napelnia sprzeglo przez co delikatnie ciagnie. Sprawdzilem cisnienie i jest tam 0 bar wiec to raczej nie to. Sprawdzilem rowniez Lube relief valve i jest okolo 1bar czyli ok. Zdjalem dekiel zaworowy z przodu skrzyni i zaden zawor nie jest zaciety - wizualnie sa ok. Wiec zostaje wyciagac skrzynie...
  10. Dzieki za zainteresowanie. Dodam tylko ze robilem pomiary cisnien na punktach pomiarowych REVERS FORWARD i zadnych anomalii nie zauwazylem, przy dzwigni rewersu w przod cisnienie rosnie na 14bar przy pozycji N cisnienie spada do 0 tak samo przy dzwigni w tyl cisnienie na REVERS rosnie do 14 a na N znowu spada do 0. Pomiary cisnien na 4 cwiartkach tez w porzadku. Skrzynia jest w ruchu i dlatego ciazko wcisnac niskie biegi, tylko co moze to powodowac? tarczki?
  11. Zalany nowy 10w30 i filtry wymienione. wiec to raczej nie olej,
  12. Witam. Moze ktos mial podobny problem i cos podpowie. Ciagnik to John Deere 6520 ze skrzynia Power Quad Plus. Problem polega na tym ze na zimnym bardzo ciezko wlaczyc bieg dzwignia A, B, C, D. Biegi E i F da sie wcisnac. Na zgaszonym silniku lekko sie przelacza i gdy na zgaszonym wlacze np. bieg A i zapale silnik to traktor powoli jedzie do przodu pomimo wcisnietego sprzegla i dzwigni rewersu w polozeniu N. Gdy olej sie rozgrzeje problem ustaje i biegi w miare lekko sie przelacza dzwignia.
  13. Problemem nie byl synchronizator tylko tarczki na 2 koszech sprzeglowych.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj