Cassius

Members
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Cassius

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czy ktos mial cos takiego? Ciagnik Case MX 135 po rozgrzaniu oleju wystrzelil korek wlewu oleju skrzyni biegow z taka moca ze cala szyba tylna zalana? Z kad takie cisnienie w skrzyni? Odpowietrznik drozny
  2. Wcisnij wszystkie 3 guziki na dzwigni zmiany biegow i wlacz stacyjke. N a wyswietlaczu na slupku pojawi sie FIII przyciskiem na dzwigni zmiany biegow (Żółw) przełącz na FI i zatwierdz przyciskiem DPS czerwony przycisk z lewej pod dzwignia rewersu. Teraz przyciskami na dzwigni zmiany biegow przełączasz kody bledow jakie sa w pamieci.
  3. moze odczyt bledow cos pomoze, nakieruje
  4. Witam. Ciagnik wkoncu naprawiony. Problemem nie byly tryby ktore wymienilem za 3500zl i dlaj bylo to samo. Problemem byl zaworek w ktorym popekaly sprezynki i sie zacial. Pozdrawiam
  5. Po rozebraniu okazuje sie ze wszystkie tarczki sa w b.dobrym stanie ale wydarty jest kosz ukladu planetarnego okolo 3mm prawdopodobnie przez brak podkladki oporowej z tworzywa. Sa tez delikatne dolki na "choince" wewnatrz sprzegla glownego ale mysle ze to nie powinien byc problem...? Czy wymieniac?
  6. No tak podobny efekt, jednak tutaj problem jest zupelnie gdzie indziej. Znajomy serwisant poradzil ze problem moze byc w zaworze nadmiarowym chlodzenia (cooler relief valve) mowi ze podobno czesta usterka w PQ, ze sie zacina i napelnia sprzeglo przez co delikatnie ciagnie. Sprawdzilem cisnienie i jest tam 0 bar wiec to raczej nie to. Sprawdzilem rowniez Lube relief valve i jest okolo 1bar czyli ok. Zdjalem dekiel zaworowy z przodu skrzyni i zaden zawor nie jest zaciety - wizualnie sa ok. Wiec zostaje wyciagac skrzynie...
  7. Dzieki za zainteresowanie. Dodam tylko ze robilem pomiary cisnien na punktach pomiarowych REVERS FORWARD i zadnych anomalii nie zauwazylem, przy dzwigni rewersu w przod cisnienie rosnie na 14bar przy pozycji N cisnienie spada do 0 tak samo przy dzwigni w tyl cisnienie na REVERS rosnie do 14 a na N znowu spada do 0. Pomiary cisnien na 4 cwiartkach tez w porzadku. Skrzynia jest w ruchu i dlatego ciazko wcisnac niskie biegi, tylko co moze to powodowac? tarczki?
  8. Zalany nowy 10w30 i filtry wymienione. wiec to raczej nie olej,
  9. Witam. Moze ktos mial podobny problem i cos podpowie. Ciagnik to John Deere 6520 ze skrzynia Power Quad Plus. Problem polega na tym ze na zimnym bardzo ciezko wlaczyc bieg dzwignia A, B, C, D. Biegi E i F da sie wcisnac. Na zgaszonym silniku lekko sie przelacza i gdy na zgaszonym wlacze np. bieg A i zapale silnik to traktor powoli jedzie do przodu pomimo wcisnietego sprzegla i dzwigni rewersu w polozeniu N. Gdy olej sie rozgrzeje problem ustaje i biegi w miare lekko sie przelacza dzwignia.
  10. Problemem nie byl synchronizator tylko tarczki na 2 koszech sprzeglowych.
  11. Witam. Mam pytanie odnosnie zacinajacego sie synchronizatora zmiany zakresu Slow/Fast w NH M160. Jest to skrzynia semi powershift. A mianowicie: Ciagnik przestal jezdzic na zakresie A wiec postanowilem zrobic kalibracje, podczas kalibracji wyskoczyl blad U89 co wskazywaloby ze jest jakis problem z przesunieciem synchronizatora S/F (A/C) Zdjalem dekiel gorny skrzyni, uruchomilem ciagnik w systemie HH i na HD sprawdzam jak przesuwaja sie synchronizatory patrzac do srodka skrzyni. Zakres M/R przelacza ladnie pokazujac na wyswietlaczu 25-45-75 natomiast przy poruszaniu synchronizatorem S/F aby wbic go na S trzeba kilka razy naciskac przycisk aby tloczek za ktoryms razem dopchnal do konca (75). Zdjalem blok zaworow z prawej strony z dwoma tloczkami aby sprzwdzic czy sa w dobrym stanie. Zamienilem tloczki miejscami i po zlozeniu dalej to samo ciagle niedopycha synchronizatora S/F dochodzi do 60 i wraca na 45 (mowie o wartosci na ekranie) po kilku prubach wkoncu wbija. Ponownie zdjalem blok zaworow z prawej strony, przy prubach recznego przelaczania dzwigienek synchronizatorow M/R przelacza lekko i plynnie zatrzaskujac sie, natomiast synchronizator S/F w jedna strone przesuwa sie lekko natomiast w druga przycina sie i trzeba uzyc wiecej sily aby go przesunac. Rozjechalem ciagnik, wyjalem synchronizator - wyglada dobrze i tu moje pytanie czy na zalaczonym zdjeciu delikatne przytarcie pomiedzy elementem A i B moze byc powodem tego ze synchronizator ma problem z przesunieciem sie w zabki tryba?
  12. Cassius

    Case mx 135

    Witam. Czy moge sie podpiac pod temat? Moze ktos mi doradzi co moze byc nie tak a mianowicie Mam ciagnik MX 135 i podczas krecenia kierownica lub poruszania dzwigniami tylnych wyjsc hydrauliki ze skrzyni dobiega straszny "rajgot" ktos mial cos takiego? czy to z bloku zaworu pryoritowego czy ze skrzyni.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj