Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Puszcza ten pomiędzy piastą i zwrotnicą, czy ten od pół osi krótkiej? Bo od pół osi, to wystarczy obudowe zwolnicy zdjąć i odbezpieczyć półoś. Naromiast jeśli puściła kaseta, to już trzeba zwolnice rozebrać do samego końca, tak żeby zdjąć piaste z łożysk. Przy okazji wymiany uszczelniacza trzeb skontrolować łożyska, bo one mogą być zużyte i dlatego uszczelniacz puścił.

Opublikowano

Uszczelniacz w piaście znalazłem bez problemu w necie, ale mam problem z uszczelniaczem długiej półosi tym w moście. W katalogu online go nie widzę, a przy okazji tez bym wymienił. 

Opublikowano

Na półosi w moście jest combi, na półosi w piaście jest kasetowy, a ten duży to nie wiem, bo nie zaglądałem na razie. Zamówiłem CORTECO w samochodowym to połowę tego co w rolniczych sklepach... za oba w sumie 90zł wyszło. Znalazłem katalog Carraro i tam wszystko wyszukałem.

Opublikowano

Ok dzięki. Czyli ta gumą w stronę koła zamochowego na silniku. No i Koło zamachowe trzeba liznąć tokarką bo ten tlumnik jest większy o sprężynowego i nie wejdzie w Koło zamachowe tak. 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Ed2000 napisał:

Ok dzięki. Czyli ta gumą w stronę koła zamochowego na silniku. No i Koło zamachowe trzeba liznąć tokarką bo ten tlumnik jest większy o sprężynowego i nie wejdzie w Koło zamachowe tak. 

Najprawdopodobniej będziesz musiał zebrać koło zamachowe, a czy razem z tłumikiem nie miałeś instrukcji ile go zebrać, mi przysłali na maila i podobno razem z tłumikiem w paczce producent daje, ja mam trochę inny do 150 bez frezów w środku i czekam na ten ze sprężynami około 20 czerwca w mototraktor.pl mają mieć

obróbka koła zamachowego pod tłumik.pdf

Dnia 18.05.2021 o 08:13, Dastan napisał:

Na półosi w moście jest combi, na półosi w piaście jest kasetowy, a ten duży to nie wiem, bo nie zaglądałem na razie. Zamówiłem CORTECO w samochodowym to połowę tego co w rolniczych sklepach... za oba w sumie 90zł wyszło. Znalazłem katalog Carraro i tam wszystko wyszukałem.

Kolego Dastan, czy możesz podesłać katalog corteco , oraz podpowiedzieć jak wyciągnąłeś uszczelniacz? mam u siebie rozebrane obie strony bo leci mi w miejscu przegubu na zwrotnicy dodatkowo planuję wymienić sworznie zwrotnicy bo już mają trochę luzu i muszę jakoś łożysko ze zwrotnicy wyjąc, mam most z amortyzacją i zastanawiam się czy tam są takie same uszczelniacze jak w sztywnym?

gdzie kupujecie części do swoich maszyn bo różnice w cenach są spore np przeguby kulowe drążków skrętnych od 89 do 170 podobnie uszczelniacze siłownika skrętu

Edytowane przez MarcinMX150
literówki, dopisanie tekstu
Opublikowano

Czy są takie same byś musiał sprawdzić na w katalogu case, albo poszukaj katalogu producenta osi na dany model wtedy nie będziesz ograniczony do numerów case.  Katalogu Corteco nie mam tylko Carraro czyli producenta mostu, wpisałem w wyszukiwarke ich numer albo wymiar, albo jak pisali wyżej wyciągnij stary i tam są wymiary. Ja wyciągałem wginając jedną stronę śrubokrętem ,  kupuje gdzie taniej ;). Też wymieniałem sworznie i łożyska, tylko u mnie niestety górne gniazda już luźne, ale nic z tym nie robiłem. 

Opublikowano
Dnia 15.05.2021 o 09:23, Rowan napisał:

Puszcza ten pomiędzy piastą i zwrotnicą, czy ten od pół osi krótkiej? Bo od pół osi, to wystarczy obudowe zwolnicy zdjąć i odbezpieczyć półoś. Naromiast jeśli puściła kaseta, to już trzeba zwolnice rozebrać do samego końca, tak żeby zdjąć piaste z łożysk. Przy okazji wymiany uszczelniacza trzeb skontrolować łożyska, bo one mogą być zużyte i dlatego uszczelniacz puścił.

Witam, mi puszcza uszczelniacz od pół osi krótkiej w tym przegubie się leje, zdjąłem cała zwrotnice ze zwolnicą nie było tam zabezpieczenia pół osi po wyjęciu sworzni normalnie ją wyciągnąłem, i teraz czy wystarczy wymienić od tej strony ten mały uszczelniacz, i czy warto wymieniać całe sworznie zwrotnicy czy tylko łożyska na nich i jakie tam są uszczelnienia bo ja miałem tylko blaszki pod górnym sworzniem?

Opublikowano (edytowane)

Kurna właśnie nie dali mi żadnej instrukcji montażu ma ktoś to niech podrzuci zdjęcie instrukcji jak to wygląda w MX 80 90 100 MC 80 90 100 ile trzeba to Koło zamachowe zebrać na tokarce.

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano
3 minuty temu, Ed2000 napisał:

Kurna właśnie nie dali mi żadnej instrukcji montażu ma ktoś to niech podrzuci zdjęcie instrukcji jak to wygląda w MX 80 90 100 MC 80 90 100 ile trzeba to Koło zebrać na tokarce.

z Którego roku masz swój ciągnik? Mnie gościu zapytał o rocznik i powiedział że w końcówce serii mx 100-170 były już koła zamachowe przystosowane pod nowy model tłumika i dlatego w nich nie trzeba toczyć koła, być może jest tak i u Ciebie,  ja najpierw wyciągnąłem stary tłumik i zmierzyłem rozmiary bo zamówiłem raz wcześniej z Sokółki i odesłałem bo przysłali całkiem co innego i wolałem wyciągnąć i zmierzyć, może zadzwoń do serwisu i zapytaj czy w Twoim modelu trzeba toczyć koło czy nie a jak w case nie wiedzą to do McCormica zadzwoń do Romanowskich mi sporo pomogli bo w serwis case obok nie umieli ;)

Opublikowano (edytowane)

Kolego u mnie jest inny tłumik drgań jak w mx 100-170. Ale dzięki jak ktoś tu nie pomoże to zadzwonię do Romanowskich.

Edytowane przez Ed2000
  • Like 1
Opublikowano

Panowie, czy ma ktoś patent ba wymianę uszczelniaczy na wałku powershift? Problem w tym ze nowe są z dziwnego materiału który przy zakładaniu się rozciąga i uszczelniacz staje się luzny.

chodzi o uszczelniacze 4szt jak na zdjęciu poniżej

BFE3BDD9-5F87-47C1-A5AD-B1A38D3190ED.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v