Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
poderwa    24
8 godzin temu, tomek73 napisał:

Tak, mi pękł bezpiecznik i póki zdiagnozowaliśmy to założyłem taki przełącznik jak w C 360 od kierunkowskazów i na  nim jeździłem parę dni. 

Ja wymieniałem przy okazji tarcze na rewersie to przy 11 tyś  niby do przodu to jedna była podjechana i 2  troszkę   a tak ładne, w serwisie 1800 zł  wszystko nowe z uszczelniaczami. 

Serwis wymieniał rewers ?Do sterowania przód -tył chyba idzie prąd przez alo komputer ?bo ja przekazników co by odpowiadały za to nie namierzyłem,i dlatego chcę zrobić obejscie na przekaznikach.

7 godzin temu, Rowan napisał:

@poderwa, skąd jesteś? Jak chcesz to go przywieź, zrobie Ci go.

okplice Lublin-Piaski

7 godzin temu, Rowan napisał:

@poderwa, skąd jesteś? Jak chcesz to go przywieź, zrobie Ci go.

 

7 godzin temu, Rowan napisał:

@poderwa, skąd jesteś? Jak chcesz to go przywieź, zrobie Ci go.

A daleko treba wieść ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
3 godziny temu, Rowan napisał:

Granica świętokrzyskiego z małopolskim i śląskim.

Daleko-A może poradę bez telefon jak u doktora ? 791940336

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Sam robię w nim wszystko, on jest prosciejszy od Ursusa. Ale części biorę  w Serwisie  oryginalne raczej. Zwłaszcza tarcze i uszczelnienia do koszy. 

Rewers zrobiłem tylko na przełącznik bez żadnych przekaźników, Dokładnie to miałem dwa przełączniki pod reką z opryskiwacza Tecnomy mocne i je założyłem, ale błąd  polegał na tym że były dwa i zawsze musiałem pamiętać żeby oba na  raz nie były włączone., dlatego byłby lepszy z kierunków z 360 bo tam błędu  nie popełniło by się. 

 Wyjąłem kostki  z elektrozaworów i włożyłem inne dopasowałem i do nich podłączyłem te włączniki. Jeździłem tak z 3 dni póki jeszcze raz, ale   miernikiem tym razem przelaciałem bezpieczniki i znalazłem pęknięty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
32 minuty temu, tomek73 napisał:

Sam robię w nim wszystko, on jest prosciejszy od Ursusa. Ale części biorę  w Serwisie  oryginalne raczej. Zwłaszcza tarcze i uszczelnienia do koszy. 

Rewers zrobiłem tylko na przełącznik bez żadnych przekaźników, Dokładnie to miałem dwa przełączniki pod reką z opryskiwacza Tecnomy mocne i je założyłem, ale błąd  polegał na tym że były dwa i zawsze musiałem pamiętać żeby oba na  raz nie były włączone., dlatego byłby lepszy z kierunków z 360 bo tam błędu  nie popełniło by się. 

 Wyjąłem kostki  z elektrozaworów i włożyłem inne dopasowałem i do nich podłączyłem te włączniki. Jeździłem tak z 3 dni póki jeszcze raz, ale   miernikiem tym razem przelaciałem bezpieczniki i znalazłem pęknięty. 

Dziś zrobiłem podobnie,sterowanie wziołem z orginalnego przełącznika,co jest zamontowany przy kierownicy.Kupiłem 2 przekazniki i orginalne wtyczki elektrozaworów,to wszystko złączyłem i jeżdzi.Nikt by nie powiedział że było coś przerabiane. Co ma za zadanie  ten sterownik co prawdopodobnie z niego wychodzi sterowanie na te elektrozawory.Czy na tak zrobionej instalacji mogę jezdzić bez obaw że coś się spieprzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Podejrzewam że nic się nie stanie, a  sterownik ma trochę zadań bo jak coś jest nie tak to skrzyni nie załączy, mały prąd, czujnik  w siedzeniu, wsteczny na 4 biegu,  on to wyłapuję, a teraz musi załączyć i koniec. 

Ja mam przerobiony załączenie przedniego napedu bo przetarł sie kabel zrobił zwarcie i spaliło rezystor którego nie mam gdzie kupić. Elektryk z serwisu zrobił mi to na krótko i działa parę lat, ale mam tylko włącz-wyłącz  i koniec, a naprawa sterownika to 1 tyś Euro i wysyłka do Francji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Co Ty gadasz? Jak chcesz, to za tyś€ wyślij mi go w pon a na środe będzie naprawiony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jeśli chodzi o ten sterownik z  prawej strony znajdujący się pod kokpitem to gość chce odemnie 2,5 tys za naprawę. U mnie też był problem z przednim napędem i blokada. Sprawdzałem wszystko co możliwe aż przyjechał elektromechanik i doszedł o co biega 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Dlatego mówię, normalnie cena to około 2500zł, ale jak za tyś€, to zrobie expres bez wysylki do francji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

Panie Rowan;Po pierwsze- ile będzie kosztować ,naprawa sterownika ?Po drugie czy ten sterownik koniecznie musi być ?Jak go wyrzucę całkiem,i zrabię takie układy,do blokady,przedniego napędu, jak w dalszym opisie zrobiłem sterowanie przut-tył--[Dziś zrobiłem podobnie,sterowanie wziołem z orginalnego przełącznika,co jest zamontowany przy kierownicy.Kupiłem 2 przekazniki i orginalne wtyczki elektrozaworów,to wszystko złączyłem i jeżdzi.Nikt by nie powiedział że było coś przerabiane. Co ma za zadanie  ten sterownik co prawdopodobnie z niego wychodzi sterowanie na te elektrozawory.Czy na tak zrobionej instalacji mogę jezdzić bez obaw że coś się spieprzy. Takie proste układy mogę zrobić za 100zł na nowych częściach ,.Tylko jest ważne pytanie czy prąd podawany non-stop na cewkę nie uszkodzi jej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Ja nigdy nie rwe sterownika w pierwszej kolejności, dopóki nie jestem pewien, że w reszcie elementów po drodze jest wszystko ok.Tym bardziej, że nie jeździ ani przód ani w tył. W tym przypadku więc takiej pewności niema, więc trudno rzucać kwotami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

A na to pytanie jak pan będziesz miał zdanie ?- czy prąd podawany non-stop na cewkę nie uszkodzi jej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    9

a wie ktoś jakie zarówki mogę założyć do podświetlania zegarów od prętkości jazdy ? bo takie jakie są założone nigdzie nie idzie zostać, a jak są inne dopasowane to jak i co trzeba przerobić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Nie powinien jej uszkodzić. 
 

Tam są żarówki typu tzw „plemnik”, powinieneś gdzieś kupić, ja w zwykłym motoryzacyjnym kupowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579
13 godzin temu, Rowan napisał:

Co Ty gadasz? Jak chcesz, to za tyś€ wyślij mi go w pon a na środe będzie naprawiony...

Tak serwis Case w Legnicy mówił, ze  nie ważne co siedzi ale 1 tys Euro kosztuje netto. 

https://allegro.pl/oferta/zarowka-1w-12v-w-wasami-z-przewodami-fi-4-7-9306448510  takie żarówki tam idą. MI spadł  na ziemie licznik  z  1 metra to wszystkie na raz szlak trafił. 

Prąd na cewce zawsze musi być  wprzeciwnym razie ciągnik nie idzie. Chyba na przedni napęd jak nie ma prądu to jest włączony, prąd go rozłącza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Tak to jest jak się słucha serwisów. Zostawia się chore pieniądze za coś co da się zrobić o wiele taniej. A tak na marginesie powiem, że serwisy dzwonią do ludzi, którzy zajmują się naprawami, a klientom wciskają ciemnote o naprawach za granicą. 
Raczej tu chodzi o modulacje tych prądów dzięki sterownikowi. Tak jak jest to dobrze widoczne przy WOM. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Modulacja przy WOM? jesteś pewien? Nie zauważyłem różnicy w czasie załączania  przy pracy na obejściu

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Łatwo to sprawdzić. Zapinasz żarówkę 10w do wtyczki i włączasz WOM, sam zobaczysz jak się zachowa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Tego obecnie nie jestem w stanie tak sprawdzić ale sprawdzę gdy już naprawię.

U mnie  sterownik  ciągle pokazuje zwarcie w instalacji mimo dokładnego przeglądu przewodów, podejrzewam przepalenie diody - zabezpieczenia antyprzepięciowego w sterowniku o ile  ją ma.

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

Pokazuje zwarcie,i rewers działa ? Coś z tym prądem co idzie na elektrozawory ta jakaś jest modulacja,lub steruje-sterownik minusem.Bo robiłem doświadczenie na włączonym wałku-,odizolowałem przewody co idą do cewki-mam żaróweczkę na kablu,do tykając żarówką jeden przewód na masę ciągnika,drugi do przewodów przy cewce ,żarówka świeci z jednego przewodu,jak i z drugiego-tylko ciut słabiej.dotykam do przewodów cewki też świeci.Podejrzewam że minusem steruje sterownik-bo dla czego żarówka się świeci z dwóch przewodów cewki,jeśli masę trzymamy przy ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj