Polecane posty

Rowan    222
39 minut temu, lebek5 napisał:

Jaki sznurek do tego polecicie  podwójna nić?  Czy sznurek z balota 😉🤣

Możesz sobie nawet od snopowiązałki uwiązać jeśli chcesz.. 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
Dnia 17.03.2021 o 18:44, krzychu987 napisał:

Jak da radę go zatrzymać to do wymiany? 

To znaczy jak go uwiąże i rozgrzeje się silnik to powinno zerwać.Bo na zimnym to ręką obracam wiatrak z lekkim oporem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    9

tak czytam tutaj o tym visko bo moj mx 135 nie dogrzewa się, temp. w dolnym punkcie zielonego na zegarze i teraz pytanie jak ciągnik zimny i zapalę to wentylator powienien być nie ruchomy ? bo w moim zaraz po zapaleniu sie normaslnie kręci, pytam bo akurat jestem w tym ciemny, a już ciagnik posiadam prawie 5 lat i tak od początku jeżdżę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Na początek proponuję zapoznać sie z zasadą działania

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casefarmer    40

Czy mx 135 podniesie siewnik nabudowany o wadze 2500 kg a z ziarnem 3 t? Podnosił ktoś taki ciężar? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Bez problemu. Zobacz w galeri, mój MTX140 pracował z AD-PL, miał siłownik wspomagający. A MC120 niema silownika, ale mimo tego też bez większego problemu pracował z nim, jedynie gdy zasypałem np pełną skrzynie grochem, to miał problem podnieść już tak powyżej połowy skoku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casefarmer    40
Dnia 20.03.2021 o 03:37, Rowan napisał:

Bez problemu. Zobacz w galeri, mój MTX140 pracował z AD-PL, miał siłownik wspomagający. A MC120 niema silownika, ale mimo tego też bez większego problemu pracował z nim, jedynie gdy zasypałem np pełną skrzynie grochem, to miał problem podnieść już tak powyżej połowy skoku. 

A w mx to trudno jest dorobić siłowniki wspomagające podnośnik? Bo jeśeli o same siłowniki chodzi to wiadomo że jednostronnego działania a długość nie na istotnego znaczenia bo i tak czujnik odetnie dopływ oleju, bardziej mi chodzi o sam uchwyt pod siłownikami bo czytałem gdzieś że trochę trudno się taki wspornik dorabia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Tak, z samym wspornikiem jest problem i to dość poważny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Witam, mam pytanie jak powinien działać przycisk od podnosnika w kabinie? Jak włączę podnoszenie i później dam go na środek to powinien opadać?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Dzięki 😉 Mam jeszcze pytanie jak uruchomić amortyzację tylnego tuza, ten wlacznik przezucic na zielone pole? A i jeszcze mam pytanie jak powinny działać dźwignie od hydrauliki, bo zauważyłem że nie wyskakują na środek jak poczują opór, w case 4230 to jak poczuł opór to odrazu wskakiwala dźwignia na środek.


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620
19 godzin temu, casefarmer napisał:

A w mx to trudno jest dorobić siłowniki wspomagające podnośnik? Bo jeśeli o same siłowniki chodzi to wiadomo że jednostronnego działania a długość nie na istotnego znaczenia bo i tak czujnik odetnie dopływ oleju, bardziej mi chodzi o sam uchwyt pod siłownikami bo czytałem gdzieś że trochę trudno się taki wspornik dorabia

Mi się udało dorobić taki uchwyt, choć faktycznie bez odpowiednich narzędzi jest problem, trzeba wypalic kawałek blachy o grubości 40mm, przewiercić w niej precyzyjnie 4 otwory, potem trochę kombinacji z blachą 20mm i wszystko pospawać żeby się nie ponaciągało. Siłownik dopasujesz za 200zł.

Jakby ktoś chciał spróbować swoich sił to mogę sie podzielić rysunkami technicznymi, gdzieś powinne jeszcze być, chociaż sporo było robione doświdczalnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

Jak rozmawiacie o podnośniku to powiedzcie jak korzystać z regulacji siłowej bo ja to tylko kręcę dużym pokrętłem a na uwrociu przycisk .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek791028    0

witam. panowie gdzie mc mtx 140 dolewa się płyn hamulcowy, bo nie mogę znaleźć znaleźć i jak się odpowietrza układ. z góry dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Jak chcesz używać regulacji siłowej to duże pokrętło dajesz na 0 a małym regulujesz. Sprawdź czy pod klapka na wyswietlaczu nie ma bledu od sensorow podnosnika bo jesli tak to nie bedzie to za bardzo działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek791028    0

A odnośnie regulacji tylniego podnośnika, pod tą klapką jest wyświetlacz i tak jak przekręcę ostatnie pokrętło na jeden to wyświetla się tylko kreska, a gdy podwyższam wartość to tak mniej więcej od 4 na skali zapala się cyfra 4 i jak rozkręcę na maksa to cały czas to 4 się wyświetla, a po jakimś czasie dzieje się tak, że na 1 zakresie świeci się ta kreska, a od 4 zakresu mrugają na przemian cyfry 1 i 5. O co tu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
1 godzinę temu, Tomek791028 napisał:

A odnośnie regulacji tylniego podnośnika, pod tą klapką jest wyświetlacz i tak jak przekręcę ostatnie pokrętło na jeden to wyświetla się tylko kreska, a gdy podwyższam wartość to tak mniej więcej od 4 na skali zapala się cyfra 4 i jak rozkręcę na maksa to cały czas to 4 się wyświetla, a po jakimś czasie dzieje się tak, że na 1 zakresie świeci się ta kreska, a od 4 zakresu mrugają na przemian cyfry 1 i 5. O co tu chodzi?

1-5 tonie sprawny lewy sforzeń sensorowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

1/5 to lewy sensor walniety

4 spalona dioda w przełaczniku podnosnika.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889

Na końcu ramienia podnośnika jest taka prostokątna kurde blaszka i pod nią jest ten czujnik. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj