Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie do końca rozumiem jak chcesz to zrobić ale mam wrażenie że chcesz skomplikować coś co już jest wystarczająco zagmatwane. Jedyna słuszna opcja to rozdzielacz do TURa 80litrów z kontynuacją ciśnienia. Podpinasz go prosto pod pompę a kontynuację ciśnienia podłączasz przez trójnik pod zasilanie rozdzielacza pod kierownicą i regulatora pod siedzeniem. A to ustrojstwo obok rozdzielacza pod kierownicą najlepiej wywalić.

Opublikowano
4 godziny temu, mani51 napisał:

Nie do końca rozumiem jak chcesz to zrobić ale mam wrażenie że chcesz skomplikować coś co już jest wystarczająco zagmatwane. Jedyna słuszna opcja to rozdzielacz do TURa 80litrów z kontynuacją ciśnienia. Podpinasz go prosto pod pompę a kontynuację ciśnienia podłączasz przez trójnik pod zasilanie rozdzielacza pod kierownicą i regulatora pod siedzeniem. A to ustrojstwo obok rozdzielacza pod kierownicą najlepiej wywalić.

Mani51 właśnie  o to samo mi chodzi:p 

Opublikowano
MariuszKlim napisał:

Jeśli na przewodzie zasilającym do rozdzielacza zaznaczonym na żółto dam przewód z trójnikiem ew. z tuleją ciśnieniową po drodze do rozdzielacza tura to zadziała taki patent? 

No z tego co tu napisałeś to bardziej zrozumiałem że chcesz wpiąć rozdzielacz tura przez trójnik na tej rurce.

Opublikowano
7 godzin temu, mani51 napisał:

No z tego co tu napisałeś to bardziej zrozumiałem że chcesz wpiąć rozdzielacz tura przez trójnik na tej rurce.

Nie ja miałem tak kiedyś i nie działało to poprawnie. Pierwszy rozdzielacz od tura ma być w obiegu a potem kontynuacją ciśnienia zasilić resztę trójnikiem tam to bez znaczenia i tak. Być może niejasno napisałem.

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze mam takie pytanie, jaka jest pompa w modelach MTZ Super 70, parametry takie jak ma 520 prawa czy lewa?

mam taką w zapasie ale nie wiem która to strona,  strzałka pokazuje w lewo...

 

IMG_20200226_195404.jpg

Edytowane przez MariuszKlim
Opublikowano (edytowane)

W końcu doszedłem co u mnie powodowało niskie ciśnienie w org rozdzielaczu, wystarczyło zawór bezpieczeństwa przeczyścić drobnym papierem by lepiej chodził w komorze rozdzielacza. i podkręcić zawór ciśnieniowy, teraz to mam prawie 200 barów na średnich obrotach, a na bardzo wolnych niecałe 140. 

Jakim najtańszym sposobem jest zrobienie wolniejsze opadania tura? siłowniki jednostronne. bo teraz z belą strasznie szybko leci w dół podczas opuszczania. Jakiś dławik/redukcje w rozdzielacz?

mam podobnie podłączonego tura do rozdzielacza jak na zdjęciu, tylko sekcja do opuszczania tura przewód wkręcony do wyjścia T2

Dnia 21.04.2017 o 17:20, tomek5747 napisał:

post-70143-0-92565700-1492787968_thumb.png

Edytowane przez MariuszKlim
Opublikowano

trzeba zastosować zawór dławiąco zwrotny na przewodzie zasilającym siłownik podnoszenia tura, czyli ten co podnosi, zawór o przepustowości 70 litrów z regulacją jeśli rozdzielacz ma przepływ 80 litrów. wstawiasz go gdzie chcesz, przy rozdzielaczu lub w kabinie dla lepszego dojścia. koszt ok. 90 zł,

Opublikowano

Zrozumialbym te kombinacje gdyby TUR był podpięty pod ruski rozdzielacz ale te uniwersalne to przecież da się bez większego problemu precyzyjnie sterować. Zalożenie zaworu dławiącego do TURa to według mnie nie najlepszy pomysł bo jak tym później pracować. Na pusto uśniesz zanim opadnie a ładunek raz cięższy raz lżejszy to będziesz ciągle kręcił zaworem? On pod obciążeniem chodzi ciężko.

Opublikowano

no nie da się kręcić jak jest obciążenie na turze, ja reguluje ręcznie a opadanie na pusto czym szybciej to mi lepiej się pracuje, ale każdy ma inne potrzeby.

Opublikowano
6 minut temu, agros99 napisał:

To odpowietrznik. Mi tam olej poleciał jak nalałem ponad stan.

a ten 22 na łańcuszku to nie odpowietrznik? co ile wymieniasz filtr hydrauliczny? ja do hydrauliki zalałem hipol 80 w90 bo mi do skrzyni przecieka. to wina pompy czy oringu na wałku napędowym?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
    • Przez JumperTomek
      Działanie podnośnika i wyjść hydraulicznych naraz to objaw uszkodzonego rozdzielacza pod fotelem, czy ten przy kierownicy tez może być walnięty ?
      Dosyć szybkie opadanie podnośnika to wina rozdzielacza, czy uszczelnień w siłowniku ? Z rozdzielacza pod kierownicą jest mokro.
      Gdy dam dźwignie koło fotela na maksa do tyłu to pompa zaczyna wyć
      Jest ktoś z okolic Częstochowy kto ogarnia hydraulike w mtz ?
      Lepiej wywalić rozdzielacze i dać nowe czy bawić się z tymi starymi ?
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
    • Przez tomek9514
      Witam ponownie, 
      Jeden problem zniknął pojawił się następny
      Otóż, balot się bardzo szybko zwija, nie pojawia się sygnał że już jest gotowy gdy wskazówka od średnicy balota zejdzie się z drugą wskazówka, gdy się trochę naiwnie więcej to zaczynają stawać pasy. Gdy uda się owinąć go siatka to wychodzi wgl nie zbity. Wskazówka od ciśnienia na zegarze spada na zera a początkowo ma około 12 bar. 
      Natomiast, gdy otwieram klapę, blokuje jej zamknięcie i luznie pasy to na Nanometrze pojawia się ciśnienie około 200 bar, a gdy naciągane je śpowrotem spada na 0.
      Mial ktoś podobny problem? Dla mnie to magia. Może być winny sterownik który znajduje się po prawej stronie prasy pod półka na dodatkową siatkę? 
      Dziękuję z góry za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v