Witam.
Nowy zakup Same Laser 110.
Na poczatek kilka problemow. Nie mam porownania, ale wydaje mi sie, ze bardzo ciezko wciska sie sprzeglo. Biegi wchodza raczej normalnie (jedynie troche problem z tymi VNL), po kilku godzinach, az noga boli. Nie bylo hamulca, teraz dolany ATF i odpowietrzone. Odpowietrznik na wysprzegliku tez odkrecany i leci sam olej. Winny bedzie wysprzeglik czy raczej pompa sprzegla, czy cos innego ?
Drugi problem to zapowietrzanie. Zeby odpalic trzeba krecic 30 sekund, albo pompowac pompka kilkanascie razy, az pojdzie cisnienie i wtedy odpala od strzala. Gorzej, ze czasami w ciezszej pracy brakuje mu paliwa. Raz mi nawet zgasl. Po kilku "pompnieciach" odpalil od strzala i znowu chodzil na pelnych obrotach.
Zauwzylem, ze jak stoi to odstojnik jest pelen. Pompujac pompka paliwo w odstojniku "skacze" i nieda sie go w pelni zalac. Po odpaleniu w odstojniku jest 2/3 ropy i tak juz caly czas chodzi.
Odstojnik wymienilem, filtry paliwa tez, sitko w pompce bylo czyste. Moze to wina tej pompki zasilajacej ? Ona ma jakis zawor zwrotny?
Jak wiadomo silnik chlodzony powietrzem. Czy one maja jakis czujnik temperatury, jezeli tak to gdzie? Wkaznika niema, ale pewnie jakas kontrolka wyskoczy przy przegrzaniu? Chcialbym sprawdzic czy czujnik dziala. Mam ladowarke z silnikiem Deutz chlodzona potwierzem i jest wskaznik temperatury.