Skocz do zawartości
Zaproszenie do udziału w badaniu jakościowym ×

John Deere 6400 - Hydraulika nie trzyma ?


_Grzesiek_5

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli siłownik na pewno jest sprawny, to pewnie padł rozdzielacz. W pozycji neutralnej nie powinien przez niego wracać olej z siłownika. Skoro czasami zdarza mu się działać prawidłowo. to może wystarczy go rozebrać i wyczyścić, możliwe że sie jakiś brud dostał i nie działa prawidłowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siłownik sprawny, kilka maszyn było podłączane i z każą tak się dzieje, aczkolwiek przy wywrocie przyczepy jest wszytko dobrze, jak podniosę pczyczepe to nie opuści, ale przypuszczam że to zależy jaka siła działa na tłok. Będzie trzeba rozebrać jak tak. Myślałem może że są jakieś ustawienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz jakieś pokrętło przy rozdzielaczu, to zapewne do ustalania przepływu cieczy. Położenie suwaka w rozdzielaczu zazwyczaj ustalają sprężyny. Możliwe że któraś pękła i suwak nie ustawia się w położeniu neutralnym. Ewentualnie jeszcze do sprawdzenia połączenie pomiędzy dźwignią rozdzielacza i samym rozdzielaczem, u Ciebie to chyba na linkach będzie, może tam coś się przycina i powoduje problemy. Fajną sprawą do sprawdzania hydrauliki w ciągniku jest szybkozłącze z manometrem. Wpinasz w gniazdo i widzisz jakie masz ciśnienie i w zależności od tego jak szybko spada można określić kondycję rozdzielacza. Coś takiego np:

https://sklepdlarolnika.pl/pl/p/Manometr-glicerynowy-srednica-zegara-63mm-zakres-pomiaru-cisnienia-0-400Bar-w-zestawie-z-szybkozlaczem-wtyczka-Euro-ISO-/24705

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...