Zaloguj się, aby obserwować  
steef20

problem z rozlaczeniem napedu przedniego MF390t

Polecane posty

steef20    0

witam mam problem z rozlaczeniem przdniego napedu podejzewam ze to wina electromagnesu czy ktos moze wie gdzie sie znajduje ???? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Na złączeniu tylnego mostu z skrzynią przy korpusie podnośnika


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    21

witam miałem podobny problem w swoim mf 375 napęd nie chciał się rozłączyć a wino tego było ciśnienie w przednim moście spróbuj odkręcić śrubę w przednim moście tą na środku co się olej sprawdza i dolewa a wie ktoś może czy ten most ma gdzieś odpowietrzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Dziwne to jest,odpowiedzialne za załączanie przedniego napędu jest sprzęgło kłowe a znajduje się w przystawce pod schodkiem do kabiny.Ciśnienie w przednim moście będzie bo odpowietrznika tam nie ma,a napewno nie ma nic wspólnego z załanczaniem się napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Sprzęgło kłowe też niestety nie ma nic z tym wspólnego bo takie tam nie wystepuje. Jest to sprzęgło mokre wielotarczowe. Dlatego załączenie możliwe jest podczas jazdy. Sprzęgła kłowe przedniego napędu są np w quadach i tam trzeba sę zatrzymać. Najpierw trzeba sprawdzić dojście prądu do elektrozaworu. Jeśli prąd nie dochodzi zawór się nie otwiera i nie dopływa olej rozłączający sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    21

może i niema nic wspólnego z załączaniem ale wiem jak u mnie było ciśnienie się zrobiło i napęd cały czas ciągną nieważne czy wcisnąłem przyciski czy nie dopiero jak odkręciłem śrubę to taki bąbel powietrza poszedł i od tamtej pory chodzi normalnie a włączałeś może blokadę mostów niedawno ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez UltraMario
      Dzień dobry agromaniacy. 
      Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem URSUS’a 4514 (przeszczęśliwym po przesiadce z C-360) . Ale już oprócz drobnych awarii i niedociągnięć w elektryce mam problem z wyciekiem po lewej stronie przedniego mostu. Mianowicie, podczas talerzowania zauważyłem, ze ze zwrotnicy kapie olej na felgę. Podczas pracy polowej drobny wyciek, podczas jazdy po asfaldzie wysokim biegiem zaczyna się robić brudno. 
      Moje pytanie: czy ktoś to już rozbierał i może mi powiedzieć czy można to zrobić samemu? 
       
      Zdjecia w załączniku. 
      Pozdrawiam i liczę na wskazówki




    • Przez krzysiek1988
      Witam.
      Mam problem z wymianą tulei napędu pompy hydraulicznej w moim c360. W starej tulei wyłamane są 3 zęby, więc czas na wymianę. Po wyciągnięciu 2 wałka wom (os strony tyłu ciągnika), a następnie odkręceniu pokrywy i wypchnięciu wałka 1 (długi w skrzyni) do przodu udało się wyjąć starą tuleje. Jednak nowa jest ok 2-3 milimetrów dłuższa i nie chce mi za cholerę wejść. Szlifowania raczej nie wchodzi w grę bo to rzeźba zbyt duża. Mam taki pomysł: zdejmę łożyska z wałka 1 wom, następnie zdejmę tryb w skrzynie i przesunę wałek o kilka cm w stronę silnika.  To zrobi mi brakujące miejsce żeby włożyć tuleje. Następnie założę tryb w skrzyni, wysunę wałek 1 do przodu i założę łożysko i zabezpieczenie. Tuleja będzie na swoim miejsce. Zostaje założenie wałka 2 wom i poskręcanie. Dobrze kombinuję ?? Mogę napotkać jakieś trudności ? tryb wałka wom 1 ma jakieś widełki czy coś w tym stylu ?
    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







    • Przez zeflik
      Witam Koledzy , może mi ktoś odpisze , wymieniłem filtry na nowe, olej, pompę w skrzyni oraz uszczelniacze w przystawce i na zimnym oleju i jak i na gorącym napęd ciągnie , sprawdzałem elektrozawór chodzi prawidłowo zamyka i otwiera. Podłączyłem zegar na wyjściu które idzie do przystawki pokazuje prawie 20 bar na zimnym a jak trochę pochodzi to już spada, na gorącym oleju zaś było 10 bar. Znajomy mechanik mówi mi ze skrzynia możne być zużyta bo jest smarowana centralnie i tam możne uciekać ciśnienie. Dodam jeszcze ze po przejechaniu ok 17 km skrzynia była gorąca jak silnik bez żadnego obciążenia. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj