krzysiek1988

Members
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O krzysiek1988

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Witam kolegow. Mam zamontowane wspomaganie wszystko fajnie tylko przepala mi bezpiecznik. Mam przekaźnik 12v 40A i przepala mi bezpiecznik i 20A. Jaki bezpiecznik zamontować?
  2. Witam. Wygrzebałem w garażu stary alternator. Niestety nikt z rodziny nie pamięta od czego jest, nie ma też tabliczki znamionowej. Wiem jedynie, że jest produkcji Bosch. Chciałbym podłączyć go w mojej c360. Może mi ktoś podpowiedzieć jak go podpiąć ? Poniżej zdjęcia.
  3. Problem rozwiązany Zrobiłem by-pass i wszystko jest ok. Pompa nie dławi już silnika. Niestety potwierdziły się moje obawy i tur bez obciążenia opada trochę wolniej. Na razie nie przeszkadza mi to. Dziękuję wszystkim za pomoc.
  4. Temat uważam za zakończony, wczoraj ciągnik został naprawiony Stara oryginalna tuleja wyjdzie i da się ją włożyć bez wyciągania wałka 1 z skrzyni. Nowa tuleja jest dłuższa, o ok 3 mm , przez to nie da się jej włożyć. W związku z powyższym trzeba wyjąć wałek z skrzyni i złożyć wszystko od tyłu ciągnika. Dziękuje wszystkim za pomoc i porady.
  5. Nie mylisz się przypadkiem ? Koło jest na wałku, który od strony sprzęgła ma łożysko i zabezpieczenie. Pokrywę, zabezpieczenie i łożysko można zdemontować przez otwór rewizyjny. Sam Wałek wychodzi do tyłu ciągnika. Kwestia czy koło obrotów niezależnych ma jakiś wodzić. Po zdjęciach i rysunkach wydaje mi się, że ma.
  6. Koło obrotów niezależnych dam radę wyjąć i włożyć przez otwór rewizyjny ??
  7. Witam. Mam problem z wymianą tulei napędu pompy hydraulicznej w moim c360. W starej tulei wyłamane są 3 zęby, więc czas na wymianę. Po wyciągnięciu 2 wałka wom (os strony tyłu ciągnika), a następnie odkręceniu pokrywy i wypchnięciu wałka 1 (długi w skrzyni) do przodu udało się wyjąć starą tuleje. Jednak nowa jest ok 2-3 milimetrów dłuższa i nie chce mi za cholerę wejść. Szlifowania raczej nie wchodzi w grę bo to rzeźba zbyt duża. Mam taki pomysł: zdejmę łożyska z wałka 1 wom, następnie zdejmę tryb w skrzynie i przesunę wałek o kilka cm w stronę silnika. To zrobi mi brakujące miejsce żeby włożyć tuleje. Następnie założę tryb w skrzyni, wysunę wałek 1 do przodu i założę łożysko i zabezpieczenie. Tuleja będzie na swoim miejsce. Zostaje założenie wałka 2 wom i poskręcanie. Dobrze kombinuję ?? Mogę napotkać jakieś trudności ? tryb wałka wom 1 ma jakieś widełki czy coś w tym stylu ?
  8. W sobotę bede dzialal. Wybór padł ma by-pass do powrotu.
  9. Potwierdzam słowa kolegi, po wymianie pompy i zaworu na nowy firmy Hylmet, podnośnik i tur zaczęły działać o wiele szybciej. Udźwig tura też się powiększył.
  10. Dzięki za info. Na razie postanowiłem zrobić by-pass. Z sekcji siłownia odprowadzę olej przewodem przez trójnik do powrotu.
  11. A jaka masz pompe ?? Chyba skusze sie na zakup suwaka nurnikowego.
  12. Jeśli chodzi o by-pass mam obawy ze przez ciśnienie resztkowe na powrocie tur na pusto nie będzie opadał do konca. Planuje wymiane suwaka na nurnikowy. U Ciebie nie ma problemie z obrotami ?
  13. Mówisz o przelewie głównym z rozdzielacza czy o przelewie z sekcji podnośnikow jednostronny? Suwak nurnikowy nic nie da ?
  14. A moze po prostu zamontuje suwak przystosowany do siłowników jednostronnego działania tzw. Nurnikowy do siłowników podnoszenia??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj