Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Michalmeer    483

Już widziałem kilka razy ze niektórzy maja problemy z podnoszeniem maszyn w belarusach z monoblokiem .Chce wam ułatwic szukania i nerwow wiec napisze co nalezy zrobic zeby na rozgrzanym oleju wkoncu podnosił i chodził tak jak ma być .

No wiec cała sprawa rozgrywa sie o cisnienie w układzie . W fabryce ustawiają cisnienie w granicach 130 atmoswer to wystarczy zeby podnosic maszyny na zimnym oleju , ale kiedy sie rozgrzeje to juz nichce . Wiec własnie dlatego daje wam dobrą rade sprawdzcie cisnienie na gniazdach na rozgrzanym oleju . MIałem ten sam problem serwisant powiedział ze takie cisnienie musi byc a to chodzi o to zeby na gwarancji nie było przeciekow .Ja sam osobiscie podkreciłem Cisnienie i ma 200 atm na zimnym oleju i około 180 atm na rozgrzanym . na początku wystompiły troche przecieki ale wymieniło sie uszczelki na silikonowe i juz nie ma problemu . Mam nadzieje ze to ułatwi niektorym zycie .


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029
:) dopisz jeszcze gdzie można podkręcić ciśnienie ? W moim podnosi tuz powoli a na wyjściach jest dokładnie odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Mozesz od dołu na kolumnie od hydrauliki od lewej strony widac go tylko musisz dokladnie sie przyjzec . na nim jest kapturek zabezpieczajacy jeden obrot do 2 powinno wystarczyc ale sam musisz sprawdzic . Albo obkrecisz od pulpitu lewą osłone bedziesz go widział ale od dołu jest lepsze dojscie .


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

U mnie serwisant na pierwszym przeglądzie po 30Mth zmierzył ciśnienie w moim bel, i bez podkręcania wyszło 195bar.

Więc przestrzegam przed podkręcaniem bez użycia odpowiedniego zegara.

 

A czy w każdym bel 820.3 2011r jest dociążanie? Bo w moim jest jakieś niemrawe... Po przesunięciu dźwigni od podnoszenia maksymalnie do przodu powinno być wg instrukcji dociążanie, ale nic takiego się nie dzieje. Opuszcza troszkę szybciej ale nie ma mowy żeby chciało podnieść tył ciągnika jak to jest np w moim władkuT25. Nie zauważyłem tam ŻADNEJ siły ciągnącej w dół...Siłownik ma 2 węże więc powinien być obustronnego działania, chyba???


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Jeśli jest 3.5t udzwigu to ma na pewno u mnie dziala prawidłowo dociska maszyny ,ale podnosić go nie próbowałem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

pod podłogą masz przełącznik regulacji pozycyjnej,silowej i 'pływajacej' moze jest żle ustawiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

W temacie chodzilo o monoblock . Tutaj mi trudno powiedziec bo nie miałem z tym stycznosci bo na podwojnych silownikach tego nie ma. Ale jesli idą dwa weze to musi być . Ten docisk az tak sie przydaje ?


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

Po pierwsze to wkurza mnie jak coś nie działa;), a po drugie, czasami talerzówka nie chce się zagłębiać...


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Tez mnie takie cos deneruje . z talerzowką nie mam problemu bo mam zawieszaną i warzy 1500 kg


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

W nowszych MTZtach ciśnienie dociążania jest ograniczone jakimś osobnym zaworkiem. Nie ma już możliwości podniesienia ciągnika do góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

i to sprawę załatwiło? muszę sprawdzić u siebie bo od samego początku mam z tym problem jak się olej nagrzeje nie chce mi podnosić na monobloku albo opuścić miałem już chłodnice zakładać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

U mnie zalatwilo a tez sie z tym meczyłem .. teraz zadnego problemu nie ma


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

olej nagrzeje nie chce mi podnosić na monobloku albo opuścić miałem już chłodnice zakładać

Ale czy ciśnienie maksymalne w układzie jak i temperatura oleju ma znaczenie przy opuszczaniu? Do podnoszenia jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

temperatura raczej na pewno ma bo wystarczyło że trochę ostygł i już działało dobrze tylko że nie długo do kolejnego nagrzania i jak nie chciał opuścić też to pomagało. zalałem go olejem hydraulicznym fusch pomogło tylko tyle że trochę dłużej trwało zanim się zaczynały problemy mi w zwykłym agregacie biernym z podwójnymi wałkami 4,6 m na jesieni półtorej do dwóch godzin wytrzymywał i się zaczynały problemy, a w bronie wirowej 3m nie dłużej niż półtorej godziny na ogół najpierw zaczyna bardzo powoli opuszczać a jak nie chce podnieść nieraz wystarczyło szarpnąć ciągnikiem ale to też parę razy i przestawał całkiem podnosić lub opuszczać z tym że opuścić jeszcze idzie tym na rozdzielaczu popychaczem ale jest to uciążliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

to faktycznie moze byc rozdzielacz . ten z tyłu na monobloku


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laszek    1

U mnie w 1025 mam taki problem, że jak nie mam nic zaczepionego na TUZ to ramiona powoli podnoszą się do góry. Jak zgaszę traktor to same powoli opadną (dźwignia cały czas jest w pozycji opuszczanie). Jak mam zahaczoną jakąś maszyną to już sam się nie podnosi. Najbardziej jest to denerwujące jak chcę zahaczyć jakąś maszynę bo ramiona uciekają do góry i po podjechaniu do np. pługa muszę zgasić traktor żeby ramiona opadły. Miał ktoś taki problem? Podejrzewam, że jakiś oring jest szczelony w rozdzielaczu ale jakoś jeszcze nie zabrałem się żeby go wykręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Jakość białoruskich o-ringów, musiał się któryś rozszczelnić i olej przelewem idzie na siłowniki(jeśli to monoblok).


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laszek    1

Ma ktoś w swoim Belarusie dźwignie krzyżową do obsługi 4 wyjść hydrauliki zewnętrznej? Ja mam przy swoim normalnie wajchy z boku przedniego pulpitu i np. podczas pracy z prasą trochę jest niewygodnie sięgać do przodu. Tak więc zastanawiam się aby przerobić sobie sterowanie na właśnie taką dźwignię krzyżową. Jeśli miał by ktoś jakieś fotki połączenia linek z rozdzielaczem itd to byłbym wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

nic nie zdzialasz kolego,taki bayer wystepuje tylko w wersjach nna zachod z rozdzielaczem mita i nie da sie od tak tego przerobic,miale 3 takie trsktory i tak jest sporo inaczej,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laszek    1

Ja widziałbym to w ten sposób że założyłbym w kabinie dżojstik albo dźwignie, do tego linki i przy rozdzielaczu gdzie są dźwigienki przyspawać uchwyt żeby zamontować tam linki i połączyć je z rozdzielaczem. Fakt, że zabawy by było ale jest to do zrobienia tylko znając życie jak już wiosna zagości tonie będzie czasu na takie przeróbki tylko jazda w pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Zdajesz sobie sprawę ile trzeba siły żeby ruszyć suwak w ruskim rozdzielaczu? Te długie drągi przy kierownicy nie są takie bo ładnie wyglądają tylko żeby dać radę tym pracować. Myślisz, że chiński dżojstik i linki długo to wytrzymają? Jeśli w ogóle Ty dasz radę to ruszyć :) Lepiej załóż sobie osobny rozdzielacz obok siedzenia i podłącz wyjścia pod niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
    • Przez TheXxKamilxX
      Siemka tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem  a mianowicie po dłuższej pracy gdy olej się zagrzeje słabo podnosi,taki agregat talerzowy 1300 podniesie ale jak chce siewnik podczepić to drgnie na 50 cm i dalej nie chce. Naczytałem się trochę na ten temat bo nie jestem jedynym użytkownikiem tego ciągnika który ma lub miał ten problem,większość pisze że to zawór bezpieczeństwa z tyłu ciągnika obok rozdzielacza,wszyscy piszą że trzeba regulować ale nikt nie pisze jak to dokładnie zrobić i tu właśnie jesteście mi potrzebni.
      Jeśli ktoś sie bawił z tym to proszę żeby mi krok po kroku opisać jak to zrobić bo nie chce czegoś zepsuć  
      z góry dzięki za odp   
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj