Skocz do zawartości

Polecane posty

Michalmeer    366

Już widziałem kilka razy ze niektórzy maja problemy z podnoszeniem maszyn w belarusach z monoblokiem .Chce wam ułatwic szukania i nerwow wiec napisze co nalezy zrobic zeby na rozgrzanym oleju wkoncu podnosił i chodził tak jak ma być .

No wiec cała sprawa rozgrywa sie o cisnienie w układzie . W fabryce ustawiają cisnienie w granicach 130 atmoswer to wystarczy zeby podnosic maszyny na zimnym oleju , ale kiedy sie rozgrzeje to juz nichce . Wiec własnie dlatego daje wam dobrą rade sprawdzcie cisnienie na gniazdach na rozgrzanym oleju . MIałem ten sam problem serwisant powiedział ze takie cisnienie musi byc a to chodzi o to zeby na gwarancji nie było przeciekow .Ja sam osobiscie podkreciłem Cisnienie i ma 200 atm na zimnym oleju i około 180 atm na rozgrzanym . na początku wystompiły troche przecieki ale wymieniło sie uszczelki na silikonowe i juz nie ma problemu . Mam nadzieje ze to ułatwi niektorym zycie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287
:) dopisz jeszcze gdzie można podkręcić ciśnienie ? W moim podnosi tuz powoli a na wyjściach jest dokładnie odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

Mozesz od dołu na kolumnie od hydrauliki od lewej strony widac go tylko musisz dokladnie sie przyjzec . na nim jest kapturek zabezpieczajacy jeden obrot do 2 powinno wystarczyc ale sam musisz sprawdzic . Albo obkrecisz od pulpitu lewą osłone bedziesz go widział ale od dołu jest lepsze dojscie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

radzik445    6

U mnie serwisant na pierwszym przeglądzie po 30Mth zmierzył ciśnienie w moim bel, i bez podkręcania wyszło 195bar.

Więc przestrzegam przed podkręcaniem bez użycia odpowiedniego zegara.

 

A czy w każdym bel 820.3 2011r jest dociążanie? Bo w moim jest jakieś niemrawe... Po przesunięciu dźwigni od podnoszenia maksymalnie do przodu powinno być wg instrukcji dociążanie, ale nic takiego się nie dzieje. Opuszcza troszkę szybciej ale nie ma mowy żeby chciało podnieść tył ciągnika jak to jest np w moim władkuT25. Nie zauważyłem tam ŻADNEJ siły ciągnącej w dół...Siłownik ma 2 węże więc powinien być obustronnego działania, chyba???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Jeśli jest 3.5t udzwigu to ma na pewno u mnie dziala prawidłowo dociska maszyny ,ale podnosić go nie próbowałem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

pod podłogą masz przełącznik regulacji pozycyjnej,silowej i 'pływajacej' moze jest żle ustawiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

W temacie chodzilo o monoblock . Tutaj mi trudno powiedziec bo nie miałem z tym stycznosci bo na podwojnych silownikach tego nie ma. Ale jesli idą dwa weze to musi być . Ten docisk az tak sie przydaje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

Po pierwsze to wkurza mnie jak coś nie działa;), a po drugie, czasami talerzówka nie chce się zagłębiać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

W nowszych MTZtach ciśnienie dociążania jest ograniczone jakimś osobnym zaworkiem. Nie ma już możliwości podniesienia ciągnika do góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

i to sprawę załatwiło? muszę sprawdzić u siebie bo od samego początku mam z tym problem jak się olej nagrzeje nie chce mi podnosić na monobloku albo opuścić miałem już chłodnice zakładać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

olej nagrzeje nie chce mi podnosić na monobloku albo opuścić miałem już chłodnice zakładać

Ale czy ciśnienie maksymalne w układzie jak i temperatura oleju ma znaczenie przy opuszczaniu? Do podnoszenia jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

temperatura raczej na pewno ma bo wystarczyło że trochę ostygł i już działało dobrze tylko że nie długo do kolejnego nagrzania i jak nie chciał opuścić też to pomagało. zalałem go olejem hydraulicznym fusch pomogło tylko tyle że trochę dłużej trwało zanim się zaczynały problemy mi w zwykłym agregacie biernym z podwójnymi wałkami 4,6 m na jesieni półtorej do dwóch godzin wytrzymywał i się zaczynały problemy, a w bronie wirowej 3m nie dłużej niż półtorej godziny na ogół najpierw zaczyna bardzo powoli opuszczać a jak nie chce podnieść nieraz wystarczyło szarpnąć ciągnikiem ale to też parę razy i przestawał całkiem podnosić lub opuszczać z tym że opuścić jeszcze idzie tym na rozdzielaczu popychaczem ale jest to uciążliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laszek    1

U mnie w 1025 mam taki problem, że jak nie mam nic zaczepionego na TUZ to ramiona powoli podnoszą się do góry. Jak zgaszę traktor to same powoli opadną (dźwignia cały czas jest w pozycji opuszczanie). Jak mam zahaczoną jakąś maszyną to już sam się nie podnosi. Najbardziej jest to denerwujące jak chcę zahaczyć jakąś maszynę bo ramiona uciekają do góry i po podjechaniu do np. pługa muszę zgasić traktor żeby ramiona opadły. Miał ktoś taki problem? Podejrzewam, że jakiś oring jest szczelony w rozdzielaczu ale jakoś jeszcze nie zabrałem się żeby go wykręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Jakość białoruskich o-ringów, musiał się któryś rozszczelnić i olej przelewem idzie na siłowniki(jeśli to monoblok).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laszek    1

Ma ktoś w swoim Belarusie dźwignie krzyżową do obsługi 4 wyjść hydrauliki zewnętrznej? Ja mam przy swoim normalnie wajchy z boku przedniego pulpitu i np. podczas pracy z prasą trochę jest niewygodnie sięgać do przodu. Tak więc zastanawiam się aby przerobić sobie sterowanie na właśnie taką dźwignię krzyżową. Jeśli miał by ktoś jakieś fotki połączenia linek z rozdzielaczem itd to byłbym wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    195

nic nie zdzialasz kolego,taki bayer wystepuje tylko w wersjach nna zachod z rozdzielaczem mita i nie da sie od tak tego przerobic,miale 3 takie trsktory i tak jest sporo inaczej,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laszek    1

Ja widziałbym to w ten sposób że założyłbym w kabinie dżojstik albo dźwignie, do tego linki i przy rozdzielaczu gdzie są dźwigienki przyspawać uchwyt żeby zamontować tam linki i połączyć je z rozdzielaczem. Fakt, że zabawy by było ale jest to do zrobienia tylko znając życie jak już wiosna zagości tonie będzie czasu na takie przeróbki tylko jazda w pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

Zdajesz sobie sprawę ile trzeba siły żeby ruszyć suwak w ruskim rozdzielaczu? Te długie drągi przy kierownicy nie są takie bo ładnie wyglądają tylko żeby dać radę tym pracować. Myślisz, że chiński dżojstik i linki długo to wytrzymają? Jeśli w ogóle Ty dasz radę to ruszyć :) Lepiej załóż sobie osobny rozdzielacz obok siedzenia i podłącz wyjścia pod niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×