Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
wojtekpodkarpacie

MTZ Belarus 820. Problem z bakiem paliwa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam wszystkich.

Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

U mnie był taki podobny problem, że dolny przelewem z cienkim przewodem się zapchał i wybierała paliwo z jednego zbiornika a w drugim jeszcze jakieś 20-30l zostawało i tak samo sie zachowywała jak u Ciebie zapowietrzyła się i gasła :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50

To nie wina cienkiego przewodu ! tylko ruskie rozwiązanie ssanie paliwa z dwóch zbiorników na raz, wystarczy zamknąć kranik pod prawym zbiornikiem (ten bez wlewu) i można dalej pracować,Ten problem występuje gdy jest mało paliwa a prawy zbiornik jest podczas orki wyżej ,paliwo przelewa się do niższego a pompa ciągnie powietrze.Też doświadczyłem tego problemu i teraz gdy zaczyna się ciągnik dusić zamykam kranik i jazda.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

S-Piotr    50

To proste jak budowa tego ciągnika ,wyczówasz nierówną pracę silnika ,to zamykasz prawy kranik.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Kolego teraz jest wszystko zrobione ok i wyciąga nawet podczas orki do dna, może zostaje 2-3l i to wszystko. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

Panowie jest taka sprawa mam problem z moim belarusem 952 chodzi o to ze jak go za pale to chodzi dobrze i pracuje pieknie na obrotach ale gry rusze bez gazu np 1 (be zdodawania gazu) ciagnik sie zdusza i chodzi jak zapowietrzony i wgl nie chce wejsc na obroty gdy szarpne jakims biegiem trzymajac go na sprzegle ciagnik znow wraca do normalnej pracy a jesli to nie pomaga gasze go pare razy i jest dobrze co moze byc przyczyna??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    8

Witam. Mam rowniez problem tylko z bakiem .Wczoraj zatankowalem ruska (BELARUS 892.2) do pelna i kapie mi prawy bak gdzies z przodu .5 minut i kaluga ropy szkoda mi bo sa to pieniadzie nie male a bardzo kapie . Pomozcie nie wiem co robic. Prosze o szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy ruskow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Jeśli leje się z góry to z czujnika paliwa. Albo cieknie na uszczelce albo na śrubce. Uszczelnij na nowo i po sprawie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    8

Tak jak pisalem wczoraj tankowalem i bylo max az do gardziela doszlo i dzisiaj mowie pojde zobaczec patrze a tam galuga ropy i zaraz dochodzenie kto gdzie jak co i wyszlo .Lalo sie z gory a poza tym stal z gorki . W dodatku czujnik nie dziala jesli bylo wlane max to dlaczego jak wjezdzalem do szopy wskazywalo rezerwe?? chyba czyjnik zwalony? Ale dzieki za odpowiedz .Pozdrawiam.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras84    0

Czujniki w tych ciągnikach są słabe, lubią się rozwarstwiać, pękać, a wtedy nabierają paliwa i idą na dno. Nowy to nie jest duży koszt, ale radzę sobie skleić stary. Będzie chulać, a co do wycieku, musisz się przyjżeć a napewno znajdziesz, jeżeli tak mocno cieknie,. Więcej nikt Ci nie poradzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.