Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wojtekpodkarpacie

MTZ Belarus 820. Problem z bakiem paliwa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam wszystkich.

Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

U mnie był taki podobny problem, że dolny przelewem z cienkim przewodem się zapchał i wybierała paliwo z jednego zbiornika a w drugim jeszcze jakieś 20-30l zostawało i tak samo sie zachowywała jak u Ciebie zapowietrzyła się i gasła :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50

To nie wina cienkiego przewodu ! tylko ruskie rozwiązanie ssanie paliwa z dwóch zbiorników na raz, wystarczy zamknąć kranik pod prawym zbiornikiem (ten bez wlewu) i można dalej pracować,Ten problem występuje gdy jest mało paliwa a prawy zbiornik jest podczas orki wyżej ,paliwo przelewa się do niższego a pompa ciągnie powietrze.Też doświadczyłem tego problemu i teraz gdy zaczyna się ciągnik dusić zamykam kranik i jazda.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

S-Piotr    50

To proste jak budowa tego ciągnika ,wyczówasz nierówną pracę silnika ,to zamykasz prawy kranik.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Kolego teraz jest wszystko zrobione ok i wyciąga nawet podczas orki do dna, może zostaje 2-3l i to wszystko. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

Panowie jest taka sprawa mam problem z moim belarusem 952 chodzi o to ze jak go za pale to chodzi dobrze i pracuje pieknie na obrotach ale gry rusze bez gazu np 1 (be zdodawania gazu) ciagnik sie zdusza i chodzi jak zapowietrzony i wgl nie chce wejsc na obroty gdy szarpne jakims biegiem trzymajac go na sprzegle ciagnik znow wraca do normalnej pracy a jesli to nie pomaga gasze go pare razy i jest dobrze co moze byc przyczyna??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    8

Witam. Mam rowniez problem tylko z bakiem .Wczoraj zatankowalem ruska (BELARUS 892.2) do pelna i kapie mi prawy bak gdzies z przodu .5 minut i kaluga ropy szkoda mi bo sa to pieniadzie nie male a bardzo kapie . Pomozcie nie wiem co robic. Prosze o szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy ruskow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

Jeśli leje się z góry to z czujnika paliwa. Albo cieknie na uszczelce albo na śrubce. Uszczelnij na nowo i po sprawie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    8

Tak jak pisalem wczoraj tankowalem i bylo max az do gardziela doszlo i dzisiaj mowie pojde zobaczec patrze a tam galuga ropy i zaraz dochodzenie kto gdzie jak co i wyszlo .Lalo sie z gory a poza tym stal z gorki . W dodatku czujnik nie dziala jesli bylo wlane max to dlaczego jak wjezdzalem do szopy wskazywalo rezerwe?? chyba czyjnik zwalony? Ale dzieki za odpowiedz .Pozdrawiam.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras84    0

Czujniki w tych ciągnikach są słabe, lubią się rozwarstwiać, pękać, a wtedy nabierają paliwa i idą na dno. Nowy to nie jest duży koszt, ale radzę sobie skleić stary. Będzie chulać, a co do wycieku, musisz się przyjżeć a napewno znajdziesz, jeżeli tak mocno cieknie,. Więcej nikt Ci nie poradzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez ceston
      Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.