Biznez404

Members
  • Ilość treści

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

7 obserwujących

O Biznez404

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2087 wyświetleń profilu
  1. Ja przerobiłem to ustrojstwo na powietrze i nawet to dobrze działa , tyle że mam ją pod lewą nogą.
  2. Chodzi oto że go myłem czyściłem wycierałem i sprężynę rozciągałem to się grzeje olej jak ją ścisnąłem to nie podnosi a w ogóle na tym grzybku od góry widać taki wybity okrąg i tak myślę może ta stara pompa może nie jest zła tylko ten zawór wszystko chrzani . Dziś będę wyciągał cały rozdzielacz.
  3. Zrobiłem przelew tak jak piszesz do miarki, ale filtr oleju był myty przed zakładaniem pompy. Chodzi o ten zawór przelewowy na dole w dekielku zrobiłem dziurę i nagwintowałem, wkręciłem śrubę i jak ściśnie ten zawór śrubą to wszystko podnosi, ale pompa pracuje wtedy przez siłę, a jak popuszczę tą śrubę to pompa pracuje cicho, ale słabo podnosi. Wygląda, że ten zawór może być wybity.
  4. Marioo właśnie książka podaje że jak sam rozdzielacz bez regulatora siłowego to ten zawór przelewowy ma być bez tego grzybka i też to zdemontowałem .
  5. Dzięki kolego za zdjęcia. Piszesz o tym zaworze co ci sie zablokował to u mnie to tak wygląda jakby podczas unoszenia maszyny nie zamykał sie do końca tylko cały czas olej przez niego przelewał. Na starym systemie popma + regulator siłowy jak załączyłem rozdzielacz to było słychać na wolnych obrotach jak silnik przysiada, a teraz nic nie słychać. Pompa nie stwarzała żadnego oporu.
  6. Dzięki Koledzy za odpis,Kolego marioo 117 daj te fotki , Panowie jeszcze taki problem że jest moment dobrze podnosi super a dziś rano odpaliłem i podnosi bardzo cienko nie wiem jakby ten zawór przelewowy knocił robotę , jak myślicie ? Jeszcze takie pytanie. Ten przelew to podłączyliście od samego rozdzielacza, bo ja podłaczylem od tej rurki co idzie od rozdzielacza na dół.
  7. Witam . Panowie mam taki problem , kupiłem pompę do MTZ-a zaciągnąłem informacji z książki i tu z forum z poprzedniej strony , odłączyłem ten regulator siłowy i ten drugi też co jest pod kierownicą i podłączyłem przewód przelewowy do zbiornika, ale problem w tym że grzeje się olej aż pompa parzy w rękę i mam pytanie czy u was tak samo czy gdzieś siedzi jakiś błąd . Może mi coś więcęj podpowiecie?
  8. U mnie to samo było, winny był suwak w rozdzielaczu nie otwierał dokładnie otworu przelotowego na siłownik poprostu okazało się że ma zamały skok , druga przyczyna to uszczelniacz na czopie od tłoka co się łączy z wycinkiem zębatym tam jest oring i on może przepuszczać olej.
  9. Montują ponoć siłowniki boczne wspomagające. :rolleyes:
  10. Witam Kolegę, masz tu skany dokręcenia nakrętki kulistej ślimaka i regulacji zaworu bezpieczeństwa, a regulacja mechanizmu wspomagania kierownicy jest na zdjęciach wyżej
  11. Cześć Kolego ta książka to instrukcja obsługi :rolleyes: .
  12. Zawsze można se dać rade :rolleyes:
  13. Wajcha w dół do końca do góry na wyczucie musisz wyczuć tak to działa: góra -3 opuszczanie wyczucie - 2 ciśnienie na drugie gniazdo, pierwsze opuszcza - 0 bieg jałowy na dół - 1 ciśnienie na pierwsze gniazdo ,drugie opuszcza .
  14. Normalnie podłączasz z tyłu pod dwa gniazda one ze sobą współpracują jedno daje ciśnienie to drugim olej powraca i na odwrót :rolleyes: .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj