Zaloguj się, aby obserwować  
bartek345

Zużycie paliwa T5050

Polecane posty

bartek345    0

Witam. Posiadam ciągnik T5050 o przebiegu 170mth. Ciagnik ten, w pracach manewrowych, zużywa 10,2 l/mth ON. Natomiast w orce na 28cm głebokości- klasa gleby: 1-3 pali 12,8 l/mth ON. Na zaoranie jednego hektara pola wychodzi 25-27 l ON. Czy to jest standard?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    6

12.8l pali a na zaoranie ha 25l to co ty 2godziny orzesz ha takim ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

walkol    34

W godzinę to ja orzę ha ursusem 4512 4-skibowym na 4-5 klasie ziemi


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Ale chyba na sporawym polu-ja np. mam sporo małych działek i na wykończenia trzeba tam tyle czasu co na orkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    89

Witam. Posiadam ciągnik T5050 o przebiegu 170mth. Ciagnik ten, w pracach manewrowych, zużywa 10,2 l/mth ON. Natomiast w orce na 28cm głebokości- klasa gleby: 1-3 pali 12,8 l/mth ON. Na zaoranie jednego hektara pola wychodzi 25-27 l ON. Czy to jest standard?

Pali masakryczne dużo, dzwoń do serwisu już jutro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek345    0

No już zgłaszałem. Serwis naprawił pompe wtryskowa bo niby byla zla, ale po zamotnowaniu nadal to samo. Teraz mowia ze chca wysłac hamownie do sprawdzenia silnika i juz odrazu strasza kosztami do zaplacenia jezeli wszystko bedzie sie zgadzalo. Czy ktoś z was korzystał kiedyś z takiej usługi?

Odnośnie orania: mogę używać maksymalnie 2 bieg, 2 zakres, 5-6km/h max, inaczej już zaczyna się dusic. Nie wiem czy silnik nie jest przypadkiem za slaby. A serwis juz zaczyna sie wykrecac. Macie moze jakis kontakt do biura New Hollanda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

Ja podałem czas bez wykończenia,odorania od miedzy-samo zaoranie na długim kawałku ok 500m 1 godz-1ha


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    89

No już zgłaszałem. Serwis naprawił pompe wtryskowa bo niby byla zla, ale po zamotnowaniu nadal to samo. Teraz mowia ze chca wysłac hamownie do sprawdzenia silnika i juz odrazu strasza kosztami do zaplacenia jezeli wszystko bedzie sie zgadzalo. Czy ktoś z was korzystał kiedyś z takiej usługi?

Odnośnie orania: mogę używać maksymalnie 2 bieg, 2 zakres, 5-6km/h max, inaczej już zaczyna się dusic. Nie wiem czy silnik nie jest przypadkiem za slaby. A serwis juz zaczyna sie wykrecac. Macie moze jakis kontakt do biura New Hollanda?

Silnik jest przypadkiem za słaby :) Spalanie masz masakryczne, w pługu jak to w pługu mogą Ci wciskać, że ziemie takie albo inne, a to że pług masz Unii, albo że źle ustawiony... ale w lekkich pracach to powinien Ci spalać połowę tego co napisałeś.

A w tym pługu to powinieneś 10 km/h osiągać, gdybyś chciał :)

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek345    0

A słyszałeś coś o tym teście silnika na hamowni? Czy rzeczywiście oni to rzetelnie sprawdza, czy stwierdza, że nie ma idelanych warunkow, jakie sa podane w instrukcji, i dlatego on tyle spala? Jak wygladają wogole moje możliwości reklamacji jeżeli potwierdzi się moja wersja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    89

W homologacji ciągnika masz podana moc maksymalna moc ciągnika na WOM, w twoim przypadku powinna ona wynosić jakieś 88KM.

Ciągnik musi mieć moc taka z jaka został homologowany. Pamiętaj o wpisach w książce serwisowej odnośnie napraw pompy

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Ja mam t 5060 mam 260 mth. Na początku byłem wkurzony bardzo bo dużo palił, nie mierzyłem ale zmierzyłem przy sianiu rzepaku spalił mi ponad 5 litrów na hektar a w godzinę zasiałem 3-4 ha.Czyli kolo 15- 20 na godzinę. MTZ 82 to połowę tego spalał.

Po przekroczeniu 150 mth spalanie spadło. Teraz niedawno liczyłem to wyszło 5,4 na mth. Ale użytkuję go tylko w transporcie i koło domu. Niekiedy miał co ciągać bo i po 20 parę ton na przyczepach targał. A i gazu już nie żałuję.

Też myślałem o hamowni ale spalanie na razie spada.

Ale ogólnie co do spalania to nie jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    5

Jeśli pali 5,4 na mth to nie jest dużo, pewnie chciałbyś żeby palił 2 litry :lol:


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

"Ja mam t 5060 mam 260 mth. Na początku byłem wkurzony bardzo bo dużo palił, nie mierzyłem ale zmierzyłem przy sianiu rzepaku spalił mi ponad 5 litrów na hektar a w godzinę zasiałem 3-4 ha.Czyli kolo 15- 20 na godzinę"

 

3-4 hektary na godzine?? Czym ty to siales?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

http://allegro.pl/si...2196893830.html

Accord 4 metry talerzowy. Nim siałem. Teraz do sprzedania. Rzepak idzie. Ponad 5 litrow to już nie źle, ale na początku byłem przerażony jego spalaniem.

Gorzej z pszenicą. Ale MTZ posiałem pszenicy nim 35 hektarów za dzień w 11 kawałkach. Spalił nie cały zbiornik, coś ponad 100 litrów.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dekan03    0

Witam

Niebawem stanę się posiadaczem NH 5050. Ma pracować m in z 4 skibowym pługiem obrotowym Unia IBIS. Czy ma ktoś taki zestaw? Jeśli tak to jakie macie spalanie? Dodam że mam tereny raczej płaskie, grunty IVa, IVb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

t 5060 w pługu obrotowym kverneland s150 (3 KIBY) SPALIŁ 90 LITRÓW NA 3 HA więc nie tak mało -ciągnik kolegi, mój t 50 60 pług sukov downhil kv-09 obrotowa 4 spalił 25 litrów na ha więc te ciagniki do oszczędnych nie należą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

U mnie spalanie w T5050 (220 mth) wygląda nastepująco:

-prasa zwijajająca z włączoną klimatyzacją 6,7 L/h

-prasa zwijająca bez klimy 6,4 L/h

-gruber 2,6m prędkość 8,5-9 kmh - 12l/h (ok 6-7 l/ha)

-orka pługiem rozstawionym na 170cm, bieg II 2 zając, 6-6,5kmh, 25cm 16l/ha (1ha=1g10min)

-orka pługiem na 160cm, bieg II 3 żółw, ok 8,5 kmh, 22cm, 14l/ha (1ha=55min)

 

I z tego czego nie jestem zadowolony <_< :

-transport 2xHL 15-16 ton - z pełnymi nawet do 15l na h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerluki    0

Użytkuje T5050 od marca 2012 i zrobiłem 1750 mth. Ziemie mam średnie do bardzo ciężkich (gliniasty iłi góry). mam pług unia TUR B 40 zagonowy i powiem , że czasem jęczy z czterema skibami. Jedną muszę odkręcić. Z czterema skibami na równym polu I II klasa nie mogę przekroczyć 6 km/k , z trzema skibami dochodzi do 8.5 km/h (dodam, że nie przekraczam 1800 obr/min) Moim zdaniem pług bardzo cięzko chodzi albo nie umię ustawić choć próbowałem na różne sposoby. Co do spalania to w orce nie powiem natomiast w mierzyłem kiedyś w ładowaczu jak woził bele na pryzmę. 10 godz nie był gaszony. 9 godzin ładował bele na platfomę i woził do 500m na brodło i na koniec ciągnął platformę z 26 kulkami 50 min na pełnym gazie. Spalił 53 litry za 10 godzin. wydaje mi się że nie żle. ja też mam takie spostrzeżenia że na początku więcej palił. do tego czasu nie było poważnych awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
major_89    36

Ja tylo dla porównania powiem że mam TD5050 mechaniczy odpowiednik T5050.

W orce (ziemia kalsa 3) 4 skibowym AB100 - 15l/ha( czas 1godz 30 min jak dobrze idzie przy normalnych warunkach)

Agregat talerzowy 3m:. 5l/ha

Siewnik pneumatyczny: 7l/ha

Brona ciężka 5m : 5-6 l/ha

Transport: 10l/godz

 

ps: Chociaż miałem takie akcję że przy ciężkiej orce spalanie wychodzi ok. 25l/ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

No bo myślałem że z niego nie wysiadasz.

Mi średnia w 5060 na 600 godzin wyszła 4,9 l/h, ale praktycznie ciężkich robót nie widzi. W transporcie dużo wychodzi, ale obroty ponad 2 tyś przeważnie.

W podorywce talerzówką 3 metry spalanie wyszło 18 litrów na godzinę, robił 3 hektary na godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez Dawid595
      Witam, mam problem w t5.95, przedni napęd nie rozłącza się delikatnie, tylko z takim szarpnięciem, najbardziej odczuwalne jest to, gdy hamujemy z dużej prędkości, puścimy hamulec i jest to uderzenie, widać po przednich kołach jak rozłącza napęd. Dodam, że nie występuje to za każdym razem.
    • Przez góralek
      Cześć. jestem na kupnie nh tl 100 z 99 roku jeszcze w kolorze czerwonym. Jakieś opinie, rady. Coś o tym silniku IVECO.
    • Przez Salamon
      Witam wszystkich , mam pewien problem z NH TL 100A , a mianowicie gdy przełączam na zakres pełzający ciągnik zacznie ruszać i po ujechaniu kilkudziesięciu centymetrów staje ,na wyświetlaczu wyświetla się napis "CP" czyli prosi o sprzęgło, lecz po wciśnięciu nic się nie dzieje. Mam jeszcze pytanie odnośnie zmiany prędkości obrotowej WOM. Ciężko sie przechodzi między zakresami ,czy jest coś co powinno się wykonać przed przełączeniem prędkości walka? (np. wciskanie sprzęgła , gaszenie traktora itp.) czy raczej to powinno bezproblemowo się przełączać bez dodatkowych czynności. 
    • Przez bluemaster223
      Witam mam problem z moim T5050. Zauważyłem, że tylny TUZ nie pozostaje w tej samej pozycji i opada. Może jakieś uszczelki przeciekają lub główny zawór hydrauliczny pod kabiną jest uszkodzony. Czy masz pojęcie, co to może być, lub czy kiedykolwiek miałeś ten sam problem? dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj