Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dysydent    3151

czyli jak by nie dawała pompka zasilająca i tyle sekcja ma paliwa ile napłynie grawitacyjnie albo przytkany który z przewodów/kanałów między pompką a sekcją . Właściwie to tylko jeden tam jest przewód i tak po prawdzie za bardzo nie pamiętam bo już wiele lat ruska nie mam. 
Miałem raz przypadek że nie wchodził na obroty ale nie gasł. po prostu nie reagował na dźwignię gazu ale wtedy wymieniłem pompę bo akurat miałem i do dziś nie wiem co było przyczyną bo sprzedałem z ciągnikiem i tę starą.
Jeszcze jest możliwość uszkodzenia sprężyny odpychającej tłok pompy zasilającej (albo nie założyli) ale jak do tego się dostać nie pamiętam, chyba jakaś śruba... z resztą w necie jakiejś fotki poszukam
wpx_6cfbe52f2005ba4b362136949f1ad537.jpg
a jest ta duża i jeśli sprężyna cała a tłoczek chodzi jak się kręci walem to Primo pewnie ma rację :) 

Edytowano przez dysydent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
1 godzinę temu, dysydent napisał:

zyli jak by nie dawała pompka zasilająca i tyle sekcja ma paliwa ile napłynie grawitacyjnie

Tylko że kolega napisał że jak mu zgaśnie to odpala z półobrotu a to znaczy że paliwo ma... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dysydent    3151

oczywiście że zgaduję ale nawet jeśli to problem w regulatorze obrotów to podlega gwarancji wszak dopiero co po remoncie a jeśli przyczyna po za pompą to darmo wykręci i przejażdżkę sobie i pompie zafunduje do serwisu.
Po prostu wykluczamy przyczyny po za pompą zanim zostanie i ona sprawdzona lub wymieniona na inną.
Tak na odleglosc nic innego po za zgadywaniem bo nie wiem czy jak gaśnie to bez dymu czy dymek jakiś jednak jest, czy wchodzi na pełne obroty zaraz po odpaleniu i dodaniu gazu opór i czy to ma wpływ na czas zanim zgaśnie ale nie pytam bo takie testy wynikają z logiki.
Raz na pole ganiałem do jednego bo mu podobnie - odpalił po przepompowaniu i po chwili gasł. Pomogło dmuchnięcie w przewód do zbiornika.Po prostu jakiś paproch się przysysał do rurki pobierającej paliwo. 
zgadniesz jak nie wiesz? :) 
Przy pompowaniu ręczną szlo normalnie ale gdy wspomagająca szybciej to zaklejało. 

Raz znów rozkalibrował się mi otworek w śrubce przelewowej na filtrach co trzyma przewód do wtryskiwaczy i dalej w zbiornik za duży przelew że wydolności pompki nie wystarczało. Na polu i wsadziłem kawałek szmatki w śrubkę aby przelew spowolnić i dopiero po kilku latach sobie o tym przypomniałem bo pomogło i zapomniałem że trzeba by nową 
Też podobny objaw co nie znaczy że tu jest akurat to.
ha. skoro już opisuję to mieliśmy i taki przypadek że zgasł na drodze i sprawdzilem pompkę pod kątem właśnie tej sprężyny. Niby wszystko ok. sprężyna cała, tłoczek chodzi i po złożeniu bez zmieniania czegokolwiek o dziwo pomogło. Za jakieś kilka dni znów to samo. Dopiero za trzecim razem ze dwa tygodnie później rozebrałem całą pompkę w trzaski i okazuje się że czasami w jednym punkcie tłoczek się zacina i nie wraca pod naciskiem sprężyny. Nowa pompka i skończyły się kłopoty.

Edytowano przez dysydent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    8

Po wymianie pompki zasilajacej nic sie nie zmienilo. Tylko tyle że szybciej zgasł po nastepnym odpaleniu. Problem jest taki że gość ktory regenerował ta pompe nie przyjmie jej ponownie ponieważ to jest 3 pompa ktora wyslal i nie dostarczyl karty gwarancyjnej .po za tym posprzeczalismy sie przez telefon dlatego chcialbym wykluczyc wszystkie mozliwosci. Niestety tak wygladaja transakcje na odleglosc. Dolozylbym drugie tyle i mialbym nowa a nie stracilem lacznie 1,5 tygodnia. Jaka nowa pompe proponujecie ? Brac rzedowa? Powiem szczerze gdybym wiedzial nigdy bym nie bral sie za remont kapitalny ciagnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Polecam Polską rzędową, chodzi pięknie.

Tylko z pewnego źródła bo jedną zwróciłem, nie chodził na jeden tłok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1278
19 godzin temu, evolution93 napisał:

Winne były nowe filtry paliwa... Aż się nie chce wierzyć co teraz sprzedają.

Wymieniłeś na inne nowe czy założyłeś stare ? Z tego co widzę jesteś kolejną osobą która ma problem z filtrami paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Można wymienić na

https://allegro.pl/oferta/obudowa-filtra-paliwa-andoria-lublin-zuk-2-4td-7734323265?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Yzc1Y2M0YjUtNjRmMy00MTU1LThhMGQtODBjMjc4YmE5YzMxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=f6633b1c-f479-4c76-b06c-e10685256cb3

zakładasz filtr mann, knecht, bosch i koniec problemów z jakością filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aiwas2    0

witam.Chcę zamontować do swojedo t25 pompę wtryskowa od c330 i szukam człowieka który sie tym zajmuje jakiegos kontaktu lub numeru telefonu.Pozdrawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    8

Wyciągnąłem je poprostu .najpierw zrobiłem aby  paliwo poszło bezpośrednio z pompki zasilającej do pompy.  Pracował elegancko. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Benny25    8

Ja w swoim jak wymienilem sitko odstojnika(plastikowe) to sie ono pod wplywem paliwa troszeczke rozszerzylo. Efekt byl taki ze przy lekkiej pracy bylo ok. Ale w rotosanie jak mocniej zassal paliwa to sitko uczczelnialo po sciankach odstojnika i paliwa nie dostawal i sie udusil. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie mam klopot robilem silnik w t-25 i jest bardzo slaby,silnik jest po generalnym remoncie i ma nowa pompe wtryskowa bo tamta juz byla bardzo stara i wyrobiona oraz zrobione byly takze wtryski,na tej nowej pompie chodzi bardzo zle i jest bardzo slaby w polu jest bardzo slaby a na wolnych obrotach chodzi jak by byl zapowietrzony a nie jest bo juz probowalem odpowietrzac i nie jest zapowietrzony oczekuje od was konkretnej odpowiedzi co to moze byc za przyczyna czy jest to mozliwe ze ma mala dawke paliwa na pomie?jak tak to jak mu ja zwiekszyc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

panowie robili mi silnik w Tyczynie i mowili ze zrobili wszystko tak jak ma byc ale  nie jeste dobrze a oni mowia ze chodzi dobrze,w dodatku silnik sie grzeje osiaga temperature 80 stopni przy opriskiwaczu a jak pojdzie w pole do konkretnej roboty sie zatrze albo cos sie zrobi innego co proponujecie?troche ma taki dziwny dymek ni to bialy ni to szary

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, dziś wymieniałem pompkę zasilającą w moim władku  i do zestawu były dołączone dwie śruby do mocowania przewodów. Jedna miała sitko druga nie tę z sitkiem założyłem na dopływ z odstojnika  i teraz mam pytanie czy jest we właściwym miejscu. Dodatkowo na tych śrubach były tulejki plastikowe ale tego to już do niczego nie mogłem dopasować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dysydent    3151

tulejki to rodzaj opakowania/zabezpieczenia magazynowego aby np jakich robaków do środka nie nalazło albo kurzu...
dawno temu miałem ruska a i u sąsiadow czasami i teraz co przyjdzie pokręcić i przy pompie ale sitka sobie nie przypominam czyli to jakiś tyko wariant konstrukcyjny i jeśli ciapek działa prawidłowo to pewnie dobrze założone bo "logicznie" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No fakt odpala teraz bez problemu wcześniej jakby cofało się paliwo bez ręcznej pompki ani myślał odpalić . Nie łapie tylko jak działa ta pompa wtryskowa, od strony bloku dochodzą dwa przewody pierwszy od odstojnika drugi od filtrów ten wyżej, to pompka ręczna pomija filtry i daje bezpośrednio na pompe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dysydent    3151

pompka ręczna jest tylko drugim tłoczkiem tej samej komory i paliwo przechodzi identyczną drogę jak z tłoka glównego napędzanego przez krzywkę wału pompy.
często tandetne wykonanie pompki ręcznej jest przyczyną zapowietrzania się układu lub wycieku paliwa przez ręczną, szczytem tandety jest uszczelnienie tłoczka oringiem gumowym ktory potrafi się zetrzeć po kilku pompowaniach gdy cylinderek pompki zardzewieje od nieuchronnej wody zwłaszcza w polskim paliwie. Trafiłem raz na pompkę z tłoczkiem całym gumowym i ten jest super bo ani kropelka paliwa ię nie wydostaje podczas pompowania już trzeci rok u sąsiada. Leżała u Niego w szpargałach i uratowała sytuację gdy nowa kupiona okazała się bublem od samego początku

Edytowano przez dysydent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz racje z tymi ręcznymi pompkami. Przed zakupem tej całej zasilającej która też miała ręczną, miałem kupione dwie inne jedna była tak szorstka w środku że po kilku ruchach już nie było oringu druga miała taki luz od nowego że lała bokami jak z prysznica niestety obecna nie jest lepsza ale mam nadzieje że nie bede już jej tak często używał. Najgorsze jest to że ciężko dopasować te usczelke, troszke za gruba i nie uciągniesz tłoczka troszke luźniejsza i już prysznic gotowy 🙂

Edytowano przez kowalskipiotr1004

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    960

We Władku pod cylindrem zauważyłem wyciek oleju poważne to czy można jeździć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Jak nie dużo leci i Ci to nie przeszkadza to możesz jeździć. Popatrz tylko od strony wentylatora pod osłoną czy przypadkiem nie leje się spod gumek uszczelniających rurki popychaczy. Tam nie ma dużo roboty żeby to poprawić. U mnie swego czasu też się pociąg spod cylindra i kilka razy wymieniałem te miedziane podkładki, dawałem nawet hermetyk a w końcu okazało się że wychodzi obok szpilki co trzyma głowicę bo jak dociągałem głowicę to zauważyłem że nie poszła nakrętka tylko szpilka w bloku i od tamtej pory było w tym miejscu sucho.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez wasil10
      Witam! Potrzebuję pomocy co do pompy p 120 biardzkiego. Mianowicie podczas pracy mocno stuka i faluje ciśnienie równo z tym stukaniem. Membrana i przepony wymienione na nowe. Zaworki całe. Co może być tego przyczyną? Z góry dzięki 
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj