Polecane posty

Cumins    0

Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wygląda na to że .. śladowe ilości przedostają się do skrzyni korbowej podczas dłuższego postoju, gdy intensywnie pracuje odparowywuje przez odmę, lub przez temp jest szczelne ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    1173

Piszesz ,że zaczęła się WYLEWAĆ woda. Napewno odkręciłeś bagnet a nie kranik w bloku ?😮


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość   
Gość

Myślę że aż tak się nie pomylił :D

Jest to całkiem możliwe że nacieknie w miskę woda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    1173

Ale aż tyle żeby z dziury na bagnet wybiło to chyba cała woda z układu chłodzenia mu do oleju poszła. :D


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Cała to nie, ale ta co jest na górze silnika to tak, może stan oleju był "aż za nad to" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    50

Trochę to dziwne, bo woda jest cięższa od oleju i zwykle opada na dno a olej się unosi wyżej, jeśli woda wypłynęła przez bagnet to ile jej było? 10l albo i więcej.. Może być uszkodzona uszczelka, oring na tulei lub sama tuleja ma małe pękniecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cumins    0

Jaco512 bardzo dobra diagnoza.pierwsze co zrobiłem to zdjąłem głowice gdyż pierwsza moja myśl to uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięcie jej . Pudło uszczelka jak nowa , głowica sprawdzona na rendgenie wszystko ok. Pustka w mojej głowie , co do przyczyny tej wody w oleju .Sprawdziłem katalog części i cyk pokazał się oring tulei  dotychczas myslalem ze tuleje są suche .Odkręciłem mise olejowa ,zalałem blok woda z mlekiem i cyk z dwóch tulei leje na wał.  Dorobiłem przyrzad do wyciagniecia tulei i pokazała się sperciały oring . Dziękuję za podpowiedzi i przepraszam za swoją nieobecnośc spowodowaną praca 😉

Może ktoś zna moment dokrecania śrub korobowodowych i głowicy,  z góry dziękuję za pomoc 😉

Do silnika dt-358

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cumins    0

Dziękuję za pomoc 😉 są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez Emil1254
      Panowie mam wodę w oleju uszczelka dobra  głowica też sprawdzana a z tego co wiem to tam są tuleje suche i nie mam pojęcia jak olej się tam dostaje czyżby blok pekniety?  Jest jakaś firma warsztat godny polecenia w okolicach Elbląga? 
    • Przez Lesiu19911
      Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
      W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
      W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci. 




    • Przez damian1994s
      Witam. Mam problem mianowicie ubywa mi woda z tego co zauważyłem wydostaje się kolektorem wydechowym. Olej w silniku jest w porządku nie widać w nim wody również nie podnosi się stan. Dodam że uszczelka pod głowicą była niedawno wymieniana i głowica była planowana. Co może być przyczyną?
    • Przez ziom00263
      Witam,
      Posiadam pompę głębinową 22 kW, max wydajność 1300 l/min zanurzoną w studni, studnia zaopatrywana jest wodą z jeziora. Czy pompa da radę na maksymalnej długości podawania 2000 m, wznos jest mały ok 5-8m, obsłużyć 2 deszczownie dysza 20mm, przy nawadnianiu np. 5litrów wody na m2?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj