Skocz do zawartości

Polecane posty

Kondzik100    0

Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    1

podkręcić możesz w garażu albo na podwórku :) a tak pro po to chyba tym wihajstrem najbliżej akumulatora ten co wchodzi po skosie ale nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adXIII    0

Mam mały problem. Dlaczego przy pompie wtryskowej od t25 wybija paliwo przez wlew oleju? Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    50

Jeśli pompa jest smarowana oddzielnie od silnika (nie pamiętam konstrukcji)i tak jest jak piszesz, to pompa jest do regeneracji, bo puszczają sekcje. Zapomniałem o najprostszym, wpierw trzeba sprawdzić pompkę zasilającą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

sekcja jest jedna , jeżeli pompka zasilająca jest dobra to może puszczać oring w dolnej części sekcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrezeS92    9

Witam wszystkich. Mam małe pytanko ma ktoś z was polską pompę we Władku, bo znalazłem zdjęcie z taką pompą i mnie interesuje czy lepiej chodzi na oryginalnej cz na polskiej. Słyszałem że ma równe obroty na takiej pompie. Czy to prawda??

 

 

pompa.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

słyszałem, że gościu miał we władku pompę od C-330 ostro podkręconą robił w lesie zrywkę wymiękały przy nim C-360 ale w końcu mu się wał ukręcił i tyle z tego było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toma    1

Witam wszystkich. Mam małe pytanko ma ktoś z was polską pompę we Władku, bo znalazłem zdjęcie z taką pompą i mnie interesuje czy lepiej chodzi na oryginalnej cz na polskiej. Słyszałem że ma równe obroty na takiej pompie. Czy to prawda??

 

 

http://img532.imageshack.us/img532/4471/pompa.jpg

Witaj

Ja mam taką tylko że od nowości to znaczy fabrycznie, bo Władek z 99r. Zgadzam się że obroty jak i moc są ciut lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

obroty to on ma równe jak ma wyzsze tylko na niskich nierówno chodzi ale taki urok. Hmm wogóle to ciekawy wynalazek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosiarka    2

Jozin 60 przy władku nigdy nie bedzie wymiekac bo jest duzo ciesza i co z tego ze uzyskasz 50 koni na władku jak nie przełozysz tego na koła ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    0

Ja nie widzę sensu wymiany pompy wtryskowej w T25 na inną.Przecież oryginalna jest bardzo dobra i tania,silnik szybko wchodzi na obroty.A obroty i dawkę paliwa jak ktoś chce to sobie może podkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

No tutaj masz racje. A że na wolnych troche pyrkoli to chyba nie przeszkadza. A jak coś robisz na wolnych obrotach to pod obciążeniem równo chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

jak sobie władek daje rade na tej pompie pompie??ma lepszego kopa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    4

witajcie

dałem pompę paliwową do regeneracji i teraz ją zakładam jak się ją odpowietrza, jak ktoś z was wie to proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    186

według mnie muszisz pompować tą pompką ręczną paliwo aż zapali innego wyjścia chyba nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    4

tak właśnie pompuję tą ręczną pompką aż paliwo wraca do zbiornika, ale coś mi nie pasuje pewnie coś jest nie tak w tej pompie bo nie podaje na wtryski, myślałem może że jest jakaś śrubka do odpowietrzania pompy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    2

Ja swoją jak założyłem po regeneracji to miałem ten sam problem tez paliwo nie szło na wtryski pomogło dopiero jak odkreciłem rurki z wtrysków i dopiero pompowałem ręczną pompką i na zmiane kręciłem rozrusznikiem az poszło paliwo z rurek potem poskręcałem i zapalił od razu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1249

Jest, na górze sekcji tam między króćcami co na wtryski idą, ale ją trudno odkręcić bez wykręcania króćców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    4

ok. zrobię tak jak mi radzi kolega blazek odkręcę rurki od wtrysków i będę kręcił rozrusznikiem aż odpowietrzę może mi się uda,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    4

ok. pompa zrobiona władek pracuje, problemem była sekcja niby oryginalna i nowa wsadzona a po 5 minutach się zatarła jakaś wada fabryczna w sklepie mi wymienili sekcję i nie było problemu już potem z odpowietrzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×