Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak masz daleko jechać po takiego dziada to chyba że wyrok sądowy nakazuje ci tym jeżdzić , albo nie masz co robić i chcesz zrobić z niego "nówka sztuka" . W innym przypadku odradzam przecięż jesteśmy w XXI wieku i podobno w Uni. A tym niech jezdzi putin.

Opublikowano

widziałeś te przyczepy? masz może zdjęcia?

 

widziałem, stan b.dobry, praktycznie nie ruszane, jakbym wiedział że na sprzedaż to bym wyszedł na góre popatrzeć do środka, ale z zewnątrz praktycznie nieużywane.

 

Jak będzie tam możliwość wejścia w niedziele to postaram się coś bardziej opatrzeć

Opublikowano

widziałem, stan b.dobry, praktycznie nie ruszane, jakbym wiedział że na sprzedaż to bym wyszedł na góre popatrzeć do środka, ale z zewnątrz praktycznie nieużywane.

 

Jak będzie tam możliwość wejścia w niedziele to postaram się coś bardziej opatrzeć

a mógłbyś zrobić kilka fotek i wstawić 

byłbym wdzięczny

Opublikowano

Panowie troche nie na temat ale mam takie pytanko.Mam DOMINATORA 80 bez kabiny ale z wózkiem do hedera.Ogulnie jest w dobrym stanie ma sieczkarnie ale silnik wymaga pierwszego remontu (perkins 6cyl),poprostu bierze olej. Za ile moge go wystawić?

Opublikowano

http://olx.pl/oferta/mtz-belarus-52s-4x4-CID757-ID7B0Ct.html#1586cef6ff

oglądał ktos? troche obdziadowany ale gościu mówil że silnik skrzynia napędy i ogólnie mechanicznie jest w porządku. spory kawałek mam do niego i waham sie czy pojechać. handlował ktoś z tym panem? ma tez inne ciekawe sprzęty

 

jeśli chodzi o tego mtz to daj sobie spokój , jak masz go wieźć setki kilometrów to podwyższasz cenę ok 5 zł za km (no chyba że znajdziesz w jedną stronę kurs) . Po drugie musisz dołożyć co najmniej z tysiąc na kabinę (chyba że taka ci starczy)

 

Jak poszukasz to znajdziesz w okolicy swojej młodszy sprzęt mtz 82 w podobnej cenie 12-14 tyś , co prawda w tej małej kabinie (ja swoją podnosiłem i opuszczałem podłogę :huh: ^^ )

 

Mtz 52 - 65 km i lata 70

mtz 82 -80 km i lata 80

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v