Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
kiedys slyszalem ze oc przyczepy chroni nas tylko w przypadku gdy przyczepa "sama"zrobi szkodę(np. stoczy sie z górki i w cos uderzy. nawet jesli na drodze urwie sie zaczep to odszkodowanie wyplacają z Oc ciagnika
  • Like 1
Opublikowano
Dnia ‎07‎.‎05‎.‎2018 o 09:47, TomaszStach napisał:

Ja w tamtym roku robiłem przeglądy po "kilku" latach. Do tego ponownie rejestrowałem 330. Sprawdzał mi światła, opony, luz w kierownicy, hamulce, bez siły, czy poprostu działają. Ale tabliczki i numery musiały się zgadzać. Bez tego powiedział, że dalej nawet nie podchodzi.

A u mnie ciągłość przeglądów była zachowana, a diagnosta i tak wziął ciągnik na ścieżkę zdrowiaO.o- hamulce i szarpaki na przednią oś. Ciągnik nie najgorzej wygląda, a i tak przypierdzielił się że nie ma błotników z przodu...

Opublikowano

Co ma ciaglosc przegladow do procedury przegladu technicznego ?

U mnie zawsze sprawdza hamulce swiatla i tyle . W ft jezdzilem tez na rolki i tylko kazal zahamowac - wiedzialem ze jedno kolo szybciej bierze wiec depnąłem szybko to az mnie wybilo z tych rolek :D

Opublikowano

Jeden kombinatorek rzetelnie sprawdził hamulce - dziwił się, ale były OK, Światła - były OK. W bardzo bardzo starym Sanoku D-08. Na koniec nie mógł znaleźć nr ramy, to zaczął świrować, że nie podbije. Kazałem mu pocałować się w dupe, jak nie zna się na tym co robi. 

Widać, da się trafić na diagnostę pajaca.

Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, LTZ55a napisał:

Jeden kombinatorek rzetelnie sprawdził hamulce - dziwił się, ale były OK, Światła - były OK. W bardzo bardzo starym Sanoku D-08. Na koniec nie mógł znaleźć nr ramy, to zaczął świrować, że nie podbije. Kazałem mu pocałować się w dupe, jak nie zna się na tym co robi. 

Widać, da się trafić na diagnostę pajaca.

Rób tak dalej, a przeglądy będziesz robił w sąsiednim województwie. Diagnoscie pewnie wszystko jedno czy przyjedziesz do niego czy gdzieś indziej. W sumie numer ramy ważniejszy jak cała reszta, co po dobrych światłach i hamulcach jak może działają ale nie przy tym pojeździe co wpisany w dowodzie

Edytowane przez bratrolnika
  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, LTZ55a napisał:

Jeden kombinatorek rzetelnie sprawdził hamulce - dziwił się, ale były OK, Światła - były OK. W bardzo bardzo starym Sanoku D-08. Na koniec nie mógł znaleźć nr ramy, to zaczął świrować, że nie podbije. Kazałem mu pocałować się w dupe, jak nie zna się na tym co robi. 

Widać, da się trafić na diagnostę pajaca.

Żebyś się kiedyś nie zdziwił , jak odjedziesz z kwitkiem z przeglądu i skierowaniem do rzeczoznawcy na zlokalizowanie  numeru ramy . A to kosztuje .

Dnia 19.05.2018 o 21:36, piotrp88 napisał:

Ręczny sprawdzają na badaniu?

W przyczepie też jest taka korbka - ręczna do uruchomiania hamulca postojowego i tez się sprawdza.

Opublikowano

Dokładnie, ma być nr czytelny i tabliczka znamionowa. Zagadałem ostatnio diagnostę co zrobić jak są numery nie czytelne, albo np element pojazdu na którym są wybite, uległ wymianie (sąsiad ma D-47 w której była wyrwana tylna belka z numerem). Diagnosta powiedział "masz tak zrobić, żeby te numery były".

  • Like 1
Opublikowano

Witam

Panowie mam pytanie odnośnie przyczepy BSS 7 tonowej. Chcę kupić taką przyczepę, pochodzi z czech, sprzedawca ma mały i duży brief czeski na siebie dokument wywozowy i tablice. Przyczepa ma blisko 50 lat na ramie (przedni skręt) jest numer 4 cyfrowy natomiast w dowodzie jest ten sam numer ale poprzedzony jeszcze cyframi 73 i takim ni to zero nit to O znakiem jakby to miało określać jakiś odstęp i moje pytanie jak powinno być na ramie. Jak jeździłem szukać tego typu przyczep to praktycznie 99% miało świeżo nabite numery właśnie 73 trochę odstęp i kolejne 4 lub 5 cyfr . Tak czy siak umowę w razie czego zawieram ze sprzedawcą z polski, nie obchodzę pośrednika, jest ciągłość umów.

Tylko pytanie czy powinny być te dodatkowe znaki jeszcze, za dawnych czasów mogły być niepełne numery nabite?

Proszę o jakieś informacje w tym temacie.

Pozdrawiam

Arek

Opublikowano
20 godzin temu, arkadian12 napisał:

Witam

Panowie mam pytanie odnośnie przyczepy BSS 7 tonowej. Chcę kupić taką przyczepę, pochodzi z czech, sprzedawca ma mały i duży brief czeski na siebie dokument wywozowy i tablice. Przyczepa ma blisko 50 lat na ramie (przedni skręt) jest numer 4 cyfrowy natomiast w dowodzie jest ten sam numer ale poprzedzony jeszcze cyframi 73 i takim ni to zero nit to O znakiem jakby to miało określać jakiś odstęp i moje pytanie jak powinno być na ramie. Jak jeździłem szukać tego typu przyczep to praktycznie 99% miało świeżo nabite numery właśnie 73 trochę odstęp i kolejne 4 lub 5 cyfr . Tak czy siak umowę w razie czego zawieram ze sprzedawcą z polski, nie obchodzę pośrednika, jest ciągłość umów.

Tylko pytanie czy powinny być te dodatkowe znaki jeszcze, za dawnych czasów mogły być niepełne numery nabite?

Proszę o jakieś informacje w tym temacie.

Pozdrawiam

Arek

przyczepa z zagranicy, będziesz musiał zrobić badanie techniczne - podjedź na stację gdzie robisz badania samochodu i powiedzą Ci wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v